Skocz do zawartości

Różnice pomiędzy H&S i SS


Piskoor

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No witam

w zasadzie uzbierałem już na tłumik i decyzja pozostałe jedna, który z nich.... jak myśle osiągi "silnikowe" będą podobne. Tak naprawdę chodzi o to który z nich ładniej oddaje dzwięk silnika. I nie chodzi o ładniejszy=głośniejszy. Jeżdże z rodzinką i niechciałbym aby każda dłuższa trasa powodowała zmęczenie.....

 

pozdr

Opublikowano

Ja mam H&S. Jeśli znajdziesz jeszcze kogoś, kto ma SS, spróbuj poprosić o prezentację. Gdybyś bywał w okolicy Czerniakowskiej mogę "zaprezentować" dźwięk swojego.

 

Ciężko mi się wypowiadać, bo nie słyszałem SS, ale H&S jest przede wszystkim mało męczący w codziennej eksploatacji.

Opublikowano
Ja mam H&S. Jeśli znajdziesz jeszcze kogoś, kto ma SS, spróbuj poprosić o prezentację. Gdybyś bywał w okolicy Czerniakowskiej mogę "zaprezentować" dźwięk swojego.

 

Ciężko mi się wypowiadać, bo nie słyszałem SS, ale H&S jest przede wszystkim mało męczący w codziennej eksploatacji.

 

 

Ja bywam i chetnie poslucham, jak ustalicie termin z przyjemnoscia sie podlacze ;)

Opublikowano
No witam

w zasadzie uzbierałem już na tłumik i decyzja pozostałe jedna, który z nich.... jak myśle osiągi "silnikowe" będą podobne. Tak naprawdę chodzi o to który z nich ładniej oddaje dzwięk silnika. I nie chodzi o ładniejszy=głośniejszy. Jeżdże z rodzinką i niechciałbym aby każda dłuższa trasa powodowała zmęczenie.....

 

pozdr

 

Shodan ma nowiutkiego H&S (a to ci dopiero przypadek :wink: :lol: ). Brzmi pieknie (tlumik, nie Shodan :lol: ), takze moze "zaatakuj" jego. Jestem przekonany, ze z checia Ci zaprezentuje.

Opublikowano

W INTER CARSIE mają więjec nowiutkich Supersprintów :D

...chętnie Ci zaprezentuje wielu ludzi co je mają, a nie sprzedają :D

Opublikowano
No witam

w zasadzie uzbierałem już na tłumik i decyzja pozostałe jedna, który z nich.... jak myśle osiągi "silnikowe" będą podobne. Tak naprawdę chodzi o to który z nich ładniej oddaje dzwięk silnika. I nie chodzi o ładniejszy=głośniejszy. Jeżdże z rodzinką i niechciałbym aby każda dłuższa trasa powodowała zmęczenie.....

 

pozdr

 

Piskoor, ja też zdecydowanie polecam H&S, mam taki w imprezce od niedawna..

Bardzo przyjemny prawdziwy subarzany bulgocik :D i nie jest tak męczący jak supersprint.

 

 

siemka...yen

Opublikowano

A ja to wiem z własnego doświadczenia tylko tyle, że podzielić można rozwiązanie problemu na trzy części, które zakończą dylematy wszelakie:

 

1. Tuner fabryczny - PRODRIVE (którego jakości nikt nie śmie kwestionować bo wyjdzie zawsze na głupca)

 

2. Reszta markowych wydechów (kryterium wyboru jest ceną i własne odczucia bo jakość jest zbyt zbliżona aby klasyfikować po niej).

 

3. Samoróbki ( tu kierujemy się stosunkiem jakości wykonania do ceny).

Opublikowano

Hydraulik - smiem się nie zgodzić, zwykle na świecie przyjmuje sie że rzeczy z półki są dobre o tyle o ile a to właśnie robione na zamówienie customy to najlepsze co mozna mieć. Oczywiście jak ktos ma takie możliwości może sobie robic wydech np. w H&S jak ostatnio znajomek sobie robił u nich customa, ale to zupełnie inny poziom jakości. Seryjna produkcja zawsze ma swoje minusy.

Opublikowano
Jeżdże z rodzinką i niechciałbym aby każda dłuższa trasa powodowała zmęczenie.....

 

Posiadywuje prywatny oddzial szturmowy SS w forysiu z pompka. Cichy gulgot rothwelera nie kladzie mie nawet po 1500 kilometrowej wycieczce.

 

 

Mamusia

Opublikowano

Posiadywuje prywatny oddzial szturmowy SS w forysiu z pompka. Cichy gulgot rothwelera nie kladzie mie nawet po 1500 kilometrowej wycieczce.

 

Mamusi się wszystko pomyliło 8)

Mamusia ma ScoobySport (czyli właśnie H&S), a nie SS (czyli Supersprint). Tak? :mrgreen:

 

pozdr!

Opublikowano
A ja to wiem z własnego doświadczenia tylko tyle, że podzielić można rozwiązanie problemu na trzy części, które zakończą dylematy wszelakie:

1. Tuner fabryczny - PRODRIVE (którego jakości nikt nie śmie kwestionować bo wyjdzie zawsze na głupca)

2. Reszta markowych wydechów (kryterium wyboru jest ceną i własne odczucia bo jakość jest zbyt zbliżona aby klasyfikować po niej).

3. Samoróbki ( tu kierujemy się stosunkiem jakości wykonania do ceny).

 

Hydrauliku,

Generalnie masz rację, chociaż trzeba pamiętać, że PRODRIVE (firma którą bardzo cenię) własnoręcznie produkuje podzespoły do WRC, F1, wyścigów, natomiast wykonanie elementów nazwijmy to - mniej zaawansowanego tuningu - zleca podwykonawcom. Akurat w przypadku wydechów, produkuje je firma WRSport - bardzo przyzwoite, aczkolwiek dopóki nie pojawiły się zestawy PPP - były mało rozpowszechnione.

 

Ja bym raczej podzielił układy wydechowe na:

 

a) High performance - (w tym również wiele samoróbek - zwróć uwagę, że dobre układy wydechowe robione są ręcznie) - czyli wydechy które tworzone są z myślą o maksymalnej efektywności

 

B) General tuning - układy produkowane z myślą o polepszeniu walorów dzwiękowych i wizualnych (wymienne końcówki, tłumiki uniwersalne, itd.)

 

pozdr!

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...