Skocz do zawartości

Type 20 oficjalnie


michal

Rekomendowane odpowiedzi

W koncu dopracowana zostala ostateczna wersja Litchfieldowskiej Imprezy Type 20.

 

Co dla nas najciekawsze bedzie wersja LHD :)

 

http://www.kmh24.pl/kmh24_newsWiecej_46 ... w_STI.html

 

http://www.kmh24.pl/kmh24_galeriaWiecej ... pe-20.html

 

The Type‐20 will have the following specification:

2008 JDM Subaru Impreza STI

400 PS @ 7,500 Rpm / 375lbft @ 3,500rpm

2.0 Litre EJ207 Engine with Dual Variable Valve Timing

New Type‐20 Twinscroll turbo with Zircotec ceramic coating

Type‐20 Turbo heat shield

Litchfield cold air induction system with high flow filter

Litchfield reprogrammed ECU with enhanced Economy mode

Milltek 3” Exhaust system with 100 cell Hi‐Flow Sports Catalytic converter (saves 20kg).

Japanese STI quicker 13.1 Steering Rack

Revised chassis bushes and up rated anti roll bar

Increased Castor angle and wheel base

Re‐valved power steering system with increased feel and weight

AST 12‐Way adjustable suspension allowing lower ride height (‐35mm over standard)

STI front lip spoiler

Litchfield front strut brace

18x8.5 Lightweight Rota alloy wheels

High performance 245/40/18 Dunlop SP600 tyres

365mm Alcon Brake kit

Engine Start button

Red Maserati style tail light option

Revised STI front grill

Price:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 78
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Albo jestem ślepa pała, albo nie zauważyłem tam FMIC-a. A przecież wszyscy mówią, że bez FMICa ni rusz :twisted:.

 

[EDIT] Nie jestem ślepa pala, bo nawiew idzie na TMIC. No i jak należy rozumieć brak FMICa?

 

PS Chłodnicy oleju zresztą też nie widać, ale domyślam się, ten kawałek jasnego aluminium po lewej stronie na zdjęciu od frontu to właśnie ona, tak że zakładam, że tam jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemeq, zamawiaj

 

Wiesz, że to - odpukać, bo nie wiadomo, co się będzie działo na rynku - tylko kwestia decyzji.

 

Musiałbym tylko znaleźć chętnego na Booykashę. Notabene ostatnio po przykrej przygodzie z nietegesa zrobiłem rachunek na potrzeby ubezpieczenia wozu, z którego wyszło, że mój prawie seryjny jest bardzo daleki od seryjnego. Przynajmniej pod względem inwestycji :mrgreen:.

 

Dlatego jeszcze Booyakasha pojeździ u mnie trochę 8).

 

Chyba... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michał a z cena się nie pomyliłeś ? bo to strasznie tanio coś wychodzi :shock:

 

Tutaj też tak piszą:

 

http://www.performancecarmagazine.co.uk ... newsID=145

http://www.autocar.co.uk/News/NewsArtic ... rs/235945/

 

Po obecnych kursach Type 20 wychodzi taniej niż "zwykłe" STI w polskich salonach. :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...