Piskoor Posted January 4, 2005 Posted January 4, 2005 No cóż...kolejny post z tym związany Włąsnie zszedłem aby zaznaczy markerem poziom płynu chłodniczego w zbiorniku wyrównawczym.... i co... sucho!! wczoraj był uzupełniany...wprawdzie przy lekko ciepłym silniku ale to raczej niemożliwe aby była aż taka różnica.. Odkręciłem zakrętkę wlewu do chłodnicy i tam jest płynu pod nakrętke. Wg. mojego procesu dedukcji oznacza to iz chłodnica jest raczej szczelna i prawdopodobnie ubywa płynu ze zbiornika wyrównawczego.... Może tak byc? I jaki może by koszt nowego zbiornika ? pozdr
Piskoor Posted January 4, 2005 Author Posted January 4, 2005 upssssss no ale to na przeglądzie chyba by zauważyli a swoją drogą czemu uszczelka pod głowicą ???? nie mam pojecia jaki to może mie związek, ale wycieków żadnych nie widac, zdemontowali płytę pod silnikiem i tam też zero jakichkolwiek sladów
Loucyphre Posted January 4, 2005 Posted January 4, 2005 Właśnie dlatego, że nie widać to na uszczelke padło moje podejrzenie. Po prostu możliwe jest zasysanie plynu do cylindrów.... Pozdrawiam
Piskoor Posted January 4, 2005 Author Posted January 4, 2005 A silnik nie powinien się wtedy bardziej grzac ? z temp. u mnie wszystko w porządku, nawet do połowy skali nie dochodzi i chyba ubywało by tez płynu nie tylko ze zbiornika wyrównawczego ale i z chłodnicy ..... nie wiem laik jestem ale za pół roku,......
GTA3 Posted January 5, 2005 Posted January 5, 2005 Właśnie dlatego, że nie widać to na uszczelke padło moje podejrzenie. Po prostu możliwe jest zasysanie plynu do cylindrów.... Pozdrawiam Ale wtedy to by chyba zapachu nie czuł Może ciura gdzieś po kolektorze wydechowym?
luki Posted January 5, 2005 Posted January 5, 2005 No cóż...kolejny post z tym związanyWłąsnie zszedłem aby zaznaczy markerem poziom płynu chłodniczego w zbiorniku wyrównawczym.... i co... sucho!! wczoraj był uzupełniany...wprawdzie przy lekko ciepłym silniku ale to raczej niemożliwe aby była aż taka różnica..pozdr ja bym proponował dolewać na całkowicie zimnym silniku i na całkowicie zimnym kontrolować bo wtedy masz w miarę pewny poziom... Odkręciłem zakrętkę wlewu do chłodnicy i tam jest płynu pod nakrętke. żeby się upewnić proponuje zakupić lub podjechać do serwisu i wsypać do płynu specjalny proszek który wykrywa wycieki - w miejscu wycieku zostaje plama koloru np niebieskiego - wtedy będziesz pewny na 100%.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.