FAZA666 Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Od wczoraj mam problem z zaworem upustowym, tzn. upuszcza już przy 1500 obrotów, coś za długo upuszcza ogólnie coś niegra. :wink: Dzwoniłem do serwisu Emil Frey, ale terminy mnie dobiły-najwcześniej 12 listopada :shock: Stąd moje pytanie: gdzie mam jechać do serwisu w Krakowie w celu ogarnięcia Bov-a ?? Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Moze po prostu zaloz twardsza sprezyne? Chyba wszystkie forge sa rozbieralne - rokrecasz, wymieniasz sprezyne i wio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niuniek Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Ja kiedyś miałem podobnie, upuszczał odrobine za długo i co chwila było bum z wydechu. Musisz rozkręcić go, przeczyścić i nasmarować. Sprężyna powinna być OK. Składając uważaj aby ci suę ta uszczelka nie zagięła, bo franca lubi się podwinąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Albo i tak jak mowi Niuniek - nie pomyslalem, ze zawor mogl sie zabrudzic zwyczajnie. Tak czy inaczej robote mozna w sumie samemu zrobic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanap4 Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Generalnie polecam smar grafitowy do przesmarowania po wyczyszczeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpruszko Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 a przy ilu ten forge powinien już upuszczać? 2200, 2300, 2400 obr/min? bo też mam taki, i lekko powyżej 2100 już zaczyna delikatnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FAZA666 Opublikowano 4 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Ja kiedyś miałem podobnie, upuszczał odrobine za długo i co chwila było bum z wydechu. Musisz rozkręcić go, przeczyścić i nasmarować. Sprężyna powinna być OK. Składając uważaj aby ci suę ta uszczelka nie zagięła, bo franca lubi się podwinąć. Co chwile jest bum z wydechu Nie mam za bardzo możliwości -narzędzia, umiejętności - strach to ruszać :razz: Lepiej od razu to zrobić czy można jeździć tydzień?? a przy ilu ten forge powinien już upuszczać?2200, 2300, 2400 obr/min? Normalnie to upuszczał około 3200obr/min Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Normalnie to upuszczał około 3200obr/min Przecież to w sporym stopniu zależy od siły nacisku na prawy pedał :wink: U mnie potrafi upuścić poniżej 3k rpm, a potrafi siedzieć cicho powyżej 4k rpm :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FAZA666 Opublikowano 4 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 W każdym bądź razie upuszczanie przy 1500 obr/min to lekka przesada :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpruszko Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Normalnie to upuszczał około 3200obr/min ale Ty masz chyba 2,5 litra silnika przy 2,0 litrowym motorze z forgem upuszczanie przy ~ 2200 obr./min jest ok :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arti Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 No a powiedzcie panowie jak tam uboczne skutki działania waszych BOVów (problemy na wolnych obrotach, wolniej wkręcające się turbo?) Uciążliwe czy pomijalnie niezauważalne? Zakupiłem dzisiaj SSQV i trochę się boje, że będą kłopociki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 U mnie z Forgem żadnych problemów. Jeździ elegancko :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Z klopocikow to mialem z HKSem tylko eksplozje w wydechu (w katalizatorze konkretnie) i nieco duze spalanie, ktore po zalozeniu Forge'a recyrkulacyjnego odnosze wrazenie, ze zmalalo. Ale z tym optymizmem poczekam na jeszcze 2-3 tankowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arti Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 AMI, a to nie jest tak, że duże spalanie wynika głownie z tego, że czlowiek jak założy takiego syka to cieszy się jak dziecko i dodaje gazu dwa razy więcej niż normalnie? :wink: Z klopocikow to mialem z HKSem tylko eksplozje w wydechu O to to to ! Super ! To mi się podoba! PS. I Ty nazywasz strzały z wydechu kłopocikami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Z tych eksplozji niedopalonego paliwa po czesci bierze sie takze wieksze spalanie. A skad sie bierze to niedopalone paliwo w wydechu to juz bylo kiedys na tym forum. A strzaly w katalizatorze pewnymi klopotami sa - niszcza katalizator. Aczkolwiek z drugiej strony i tak go wyjmuje niedlugo, wiec problem jest przestanie istniec. Moze ew. trzeba uwazac, zeby przechodniom lydek nie przypalic Zreszta prawde mowiac mnie syczy nawet teraz na recyrkulacyjnym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 FAZA666, zapewniam Cię, że możesz sam zdemontować i rozebrać BOV. To jest na tyle prosta konstrukcja, że ja, kompletny lajkonik w dziedzinie mechaniki samochodowej, poradziłem sobie z naprawą 8). Musisz mieć tylko śrubokręty gwiazdkowe i dobre kombinerki do ściśnięcia takiej metalowej obejmy na tej grubej gumowej rurze (fachowcy tę obejmę nazywają "cybantem" ). Poradzisz sobie, uwierz mi 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Pozostaje jeszcze kwestia, czy poradzi sobie ze zlozeniem Zeby nie bylo tak jak z tymi budzikami rozbieranymi w dziecinstwie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arti Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Zeby nie bylo tak jak z tymi budzikami rozbieranymi w dziecinstwie Eeee tam. Po złożeniu zawsze zostawala kupka części a jednak wszystko działało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niuniek Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Faza, jeździć można ale nie należy przesadzać bo jeśli masz katalizator to na dłuższą mete nie polecam. Rozebrać możesz sam, potrzeba bodaj 12 płaskiej (uważaj aby śróba ci nie wpadła w silnik bo potem trza szukać) no i klucze chyba imbus, już nie pamiętam. Jeśli coś nie wyjdzie, to na chwile możesz podpiąć seryjny BOV. Fajnie syczy Jak coś to pisz na PW, jakoś damy rade. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 przeciez to czy bov upuszcza powietrze zalezy od polozenia pedalu gazu a co za tym idzie ladowania turbo. nie mozna powiedziec, ze laduje od jakichs tam obrotow (chyba, ze bierzemy pod uwage pedal w podlodze i zaczynamy pomiar od podcisnienia) jak bov moze cokolwiek upuszczac jesli turbina nie laduje? (1500 obrotow) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FAZA666 Opublikowano 5 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 Jak coś to pisz na PW, jakoś damy rade. Jutro będę pisał-dam znać :cool: [ Dodano: Czw Lis 06, 2008 7:00 pm ] A więc zawór został rozebrany dzięki pomocy kolegi Buffiego strzeliła "mała" sprężyna :roll: Gdzie moge dostać taką sprężynę?? Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi