Skocz do zawartości

Bov Forge


FAZA666

Rekomendowane odpowiedzi

Od wczoraj mam problem z zaworem upustowym, tzn. upuszcza już przy 1500 obrotów, coś za długo upuszcza :mrgreen: ogólnie coś niegra. :wink:

 

Dzwoniłem do serwisu Emil Frey, ale terminy mnie dobiły-najwcześniej 12 listopada :shock:

 

Stąd moje pytanie:

gdzie mam jechać do serwisu w Krakowie w celu ogarnięcia Bov-a ??

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kiedyś miałem podobnie, upuszczał odrobine za długo i co chwila było bum z wydechu. Musisz rozkręcić go, przeczyścić i nasmarować. Sprężyna powinna być OK. Składając uważaj aby ci suę ta uszczelka nie zagięła, bo franca lubi się podwinąć.

 

Co chwile jest bum z wydechu :twisted:

Nie mam za bardzo możliwości -narzędzia, umiejętności - strach to ruszać :razz:

Lepiej od razu to zrobić czy można jeździć tydzień??

 

a przy ilu ten forge powinien już upuszczać?

2200, 2300, 2400 obr/min?

 

Normalnie to upuszczał około 3200obr/min

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No a powiedzcie panowie jak tam uboczne skutki działania waszych BOVów (problemy na wolnych obrotach, wolniej wkręcające się turbo?) Uciążliwe czy pomijalnie niezauważalne? Zakupiłem dzisiaj SSQV i trochę się boje, że będą kłopociki. :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AMI, a to nie jest tak, że duże spalanie wynika głownie z tego, że czlowiek jak założy takiego syka to cieszy się jak dziecko i dodaje gazu dwa razy więcej niż normalnie? :wink:

 

Z klopocikow to mialem z HKSem tylko eksplozje w wydechu

O to to to ! Super ! To mi się podoba! :mrgreen:

 

PS. I Ty nazywasz strzały z wydechu kłopocikami? :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tych eksplozji niedopalonego paliwa po czesci bierze sie takze wieksze spalanie.

A skad sie bierze to niedopalone paliwo w wydechu to juz bylo kiedys na tym forum.

 

A strzaly w katalizatorze pewnymi klopotami sa - niszcza katalizator.

Aczkolwiek z drugiej strony i tak go wyjmuje niedlugo, wiec problem jest przestanie istniec.

Moze ew. trzeba uwazac, zeby przechodniom lydek nie przypalic :)

 

Zreszta prawde mowiac mnie syczy nawet teraz na recyrkulacyjnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FAZA666, zapewniam Cię, że możesz sam zdemontować i rozebrać BOV. To jest na tyle prosta konstrukcja, że ja, kompletny lajkonik w dziedzinie mechaniki samochodowej, poradziłem sobie z naprawą 8). Musisz mieć tylko śrubokręty gwiazdkowe i dobre kombinerki do ściśnięcia takiej metalowej obejmy na tej grubej gumowej rurze (fachowcy tę obejmę nazywają "cybantem" :D).

 

Poradzisz sobie, uwierz mi 8).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faza, jeździć można ale nie należy przesadzać bo jeśli masz katalizator to na dłuższą mete nie polecam.

Rozebrać możesz sam, potrzeba bodaj 12 płaskiej (uważaj aby śróba ci nie wpadła w silnik bo potem trza szukać) no i klucze chyba imbus, już nie pamiętam.

Jeśli coś nie wyjdzie, to na chwile możesz podpiąć seryjny BOV. Fajnie syczy :mrgreen:

Jak coś to pisz na PW, jakoś damy rade.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeciez to czy bov upuszcza powietrze zalezy od polozenia pedalu gazu a co za tym idzie ladowania turbo. nie mozna powiedziec, ze laduje od jakichs tam obrotow (chyba, ze bierzemy pod uwage pedal w podlodze i zaczynamy pomiar od podcisnienia) jak bov moze cokolwiek upuszczac jesli turbina nie laduje? (1500 obrotow)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak coś to pisz na PW, jakoś damy rade.

 

Jutro będę pisał-dam znać :cool:

 

[ Dodano: Czw Lis 06, 2008 7:00 pm ]

A więc zawór został rozebrany dzięki pomocy kolegi Buffiego :twisted:

strzeliła "mała" sprężyna :roll:

 

Gdzie moge dostać taką sprężynę??

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...