Skocz do zawartości

5000 PLN NA PODRASOWANIE WRX 2002


ALEX

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 100
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

ALEX, bez obrazy, ale co najmniej kilka osób (w tym ja co najmniej dwa razy) napisało Ci co należy zrobić.

Moim zdaniem (a jeździłem chyba z 10 imprezami, z różnymi kofiguracjami wydechów) najlepszym kosztowo, osiągowo i dźwiękowo wyjściem jest kupienie markowego tłumika końcowego (np. Supersprint) i dorobienie na zamówienie reszty wydechu, bez zostawiania środkowego tłumika.

Plus unichip / ecutek (moje wskazaniem na to pierwsze).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ALEX, bez obrazy, ale co najmniej kilka osób (w tym ja co najmniej dwa razy) napisało Ci co należy zrobić.

Masz rację,ale trudno jest wybrać coś bez sczegółowych. Nie pali mi się z zakupem i chciałbym wybrać coś naprawdę dobrego. Polegam na doświadczeniach forumowiczów. "Człowiek uczy się na błędach" - najlepiej nie swoich :)

Dzwoniłem dzisiaj do Tomsona i chyba zdecyduję się na rozwiązanie jakie polecasz m.in. Ty,tzn. końcówka Supersprint'a i down pipe i środek ich produkcji....Jak będzie coś "nie tak" to towar będę reklamował u Ciebie :D

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TomekEl, chyba wszystkie downpipe maja miejsce na sonde, po prostu sie ja wkreca i koniec. Jeszcze raz powtarzam ze niewarto kupowac downpipe SS, a juz napewno nie za 950 zl.

 

Powiedzmy,że budżet jest elastyczny...teraz fundusz ok.7000 PLN

Z takim budzetem to ja bym wziol VF22, wstryski i pompe + elektronika, zamiast wydechu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Nie chcę dorabianego..." a supersprint czy inne markowe to według Was jak są robione? W skomputeryzowanych fabrykach, z tolerancją na 0.1mm? To jest kawałek stalowej rury z dospawaną flanszą, naprawdę żadna filozofia. I dorabiane zazwyczaj są bardziej precyzyjnie dopracowane.

Kuba, Twoja propozycja jest kompletnie niezgodna z oczekiwaniami ALEXa. VF22 to stare i lagowate turbo, które jemu nie jest do niczego potrzebne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TomekEl, chyba wszystkie downpipe maja miejsce na sonde, po prostu sie ja wkreca i koniec. Jeszcze raz powtarzam ze niewarto kupowac downpipe SS, a juz napewno nie za 950 zl.

 

Tylko że u nas jest wszystko sporo droższe niz w USA :cry:

Powiedzmy,że budżet jest elastyczny...teraz fundusz ok.7000 PLN
Z takim budzetem to ja bym wziol VF22, wstryski i pompe + elektronika, zamiast wydechu.

 

Kuba, no nie wiem, i co ma zostawić ten restrykcyjny wydech z tym całym ekologicznym szajsem. Auto będzie zduszone i pewnie sporo więcej będzie paliło :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TomekEl, chyba wszystkie downpipe maja miejsce na sonde, po prostu sie ja wkreca i koniec. Jeszcze raz powtarzam ze niewarto kupowac downpipe SS, a juz napewno nie za 950 zl.

 

Tylko że u nas jest wszystko sporo droższe niz w USA :cry:

 

 

Wiesz za cenę downpipepe'a i końcowego tłumika to mu jakaś firma w Polsce zrobi piękny custom z polerowanej nierdzewki i w ogóle z czym sobie zazyczy....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TomekEl, chyba wszystkie downpipe maja miejsce na sonde, po prostu sie ja wkreca i koniec. Jeszcze raz powtarzam ze niewarto kupowac downpipe SS, a juz napewno nie za 950 zl.

 

Tylko że u nas jest wszystko sporo droższe niz w USA :cry:

 

 

Wiesz za cenę downpipepe'a i końcowego tłumika to mu jakaś firma w Polsce zrobi piękny custom z polerowanej nierdzewki i w ogóle z czym sobie zazyczy....

 

No nie moge się z Tobą nie zgodzić :)

Ale osobiście i tak bym wziął końcowy SS a reszte dorobił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Test jest ewidentnie nieobiektywny i pokazuje, że ktoś liczy na nieświadomość potencjalnego nabywcy.

Elektronika to tylko narzędzie dla tunera, umożliwiające wykorzystanie potencjału mechaniki.

Na obrazku widać "initial run" unichip i "final run" ecutek.

Różnice ustawień dotyczą parametrów w tych dwóch przypadkach dotyczyć mogą składu mieszanki i zapłonu - z tego wynika różnica w mocy i momencie.

 

Co do + i - to ecutek nie wymaga żadnego lutowania, pracuje się na w 100% oryginalnym komputerze, tylko przez złącze - to moim zdaniem jego podstawowa przewaga. Z kolei unichip - możesz go kiedyś zabrać do następnego auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ALEX.

Najlepsze rozwiązanie to tak jak pisze Marcin@klubsubaru.pl i MarcinJ.

Ale kpl SS jest najszybciej i najłatiwej wsadzić przy najlepszej kasie za tą operację.

A na kontre do tych tworów o złym down pipe SS powiem Ci tak:

W samej wawie chulały sowjego czasu dwa GT ponad 300KM na turbobackach SS czyli do tylu jest napewno ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...