Racer Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Ile moze wyniesc przekladka takiego auta i czy wogole ktos to robi profi w polsce http://www.pistonheads.com/sales/767358.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Ktos to robi ale chyba nie wolno znow powiedziec kto Zgaduje, ze zeby zrobic to porzadnie, to z jakies 12-15tys. trzebaby zainwestowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 ok 15tyś i możliwe problemy z rejestracja z racji krótkiego VINu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Zgaduje, ze zeby zrobic to porzadnie, to z jakies 12-15tys. trzebaby zainwestowac? + dawca części Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Ale ludze sie nadal, ze dawca juz wliczony w cene, a tylko kwestia jest, czy latwo uda sie go znalezc... [ Dodano: Pią Paź 31, 2008 6:30 pm ] Naszla mnie tak swoja droga pewna mysl ostatnio - jak sa rejestrowane jakies kit-cary czy jakies samorobki, skoro, jak mniemam, tam w ogole nie ma VIN? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Naszla mnie tak swoja droga pewna mysl ostatnio - jak sa rejestrowane jakies kit-cary czy jakies samorobki, skoro, jak mniemam, tam w ogole nie ma VIN? Cześciowo jako SAM, częściowo na zasadzie praw nabytych w innym kraju EU czy coś takiego. Ale ludze sie nadal, ze dawca juz wliczony w cene, a tylko kwestia jest, czy latwo uda sie go znalezc... Ssąca Impreza po stłuczce droga nie jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Naszla mnie tak swoja droga pewna mysl ostatnio - jak sa rejestrowane jakies kit-cary czy jakies samorobki, skoro, jak mniemam, tam w ogole nie ma VIN? Cześciowo jako SAM, częściowo na zasadzie praw nabytych w innym kraju EU czy coś takiego. Wiec jak mniemam na tej bazie moznaby probowac takze walki o zarejestrowanie takiego TypeR nawet pomimo krotkiego VIN... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racer Opublikowano 31 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 ok 15tyś i możliwe problemy z rejestracja z racji krótkiego VINu A co to za roznica przeciez samochod kupiony w europie wiec kogo to obchodzi?? tego nie rozumiem Ale po co drugie auto kupowac?? nie mozna nabyc deski, magla, itp no ewentualnie moze byc problem z elektryka:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 AMI, SAM na pewno odpada. Ja nie mam obaw że takiego Type-R się spokojnie zarejestruje. [ Dodano: Pią Paź 31, 2008 7:47 pm ] Ale po co drugie auto kupowac?? nie mozna nabyc deski, magla, itp no ewentualnie moze byc problem z elektryka:D Nie trzeba drugiego auta, ale lista rzeczy jest dłuższa niż się wydaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 AMI, SAM na pewno odpada. Ja nie mam obaw że takiego Type-R się spokojnie zarejestruje. Na razie na szczescie nie musze sie o to martwic, ale kto wie, co bedzie w przyszlosci A troche zal byloby calej kasy wpakowanej w samochod, ktorej sprzedajac go przy wyjezdzie sie zwyczajnie nie odzyska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 A co to za roznica przeciez samochod kupiony w europie wiec kogo to obchodzi?? Urzędników. Nie pisze że są problemy, tylko że mogą się takie pojawić i nie raz o takich przypadkach słyszałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karczochrulez Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Tak wygląda ściana grodziowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Nie trzeba drugiego auta, ale lista rzeczy jest dłuższa niż się wydaje. jest gdzieś "do wglądu" ta lista? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 ok 15tyś i możliwe problemy z rejestracja z racji krótkiego VINu Na używanych częściach tak, na nowych bez szans, same częsci jak by wszystkie nowe zamawiał to ponad 25k. Tych części które trzeba zamówić jest naprawde cała masa, większość mysli że deska, peadały, przekładnia, a to tylko wierzchołek góry lodowej :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 carfit, oczywiście chodziło mi o używane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 jest gdzieś "do wglądu" ta lista? Nic mi nie wiadomo żeby była gdzieś dostępna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 tak na szybko deska pedały przekładnia reflektory lusterka nagrzewnica parownik wentylator wnetrzna przewody klimy instalacja elektryczna linki wlewu paliwa i bagaznika przeróbka foteli skrzynka bezp napewno co ominalem ale to tak zgrubsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karczochrulez Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 deska - kupić pedały - kupić przekładnia - kupić (podobno trzeba nową) reflektory - kupić lusterka - przerobić nagrzewnica - przerobić albo z innego auta parownik - jw wentylator wnetrzna przewody klimy - jakie by nie były można kupić na metry instalacja elektryczna - wiązka ze schrottu & lutownica linki wlewu paliwa i bagaznika - magicy dorobią przeróbka foteli skrzynka bezp - drimmel wszystko razem - nic strasznego, tyle że jeszcze np poduszka pasażera może być niesymetryczna mechanizm wycieraczek plastik na podszybie boczki dzwi centralny zamek, ABS ?, przewody hamulcowe no i słyszałem że przy tym wszystkim jeszcze przednia szyba do wyjęcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 ABS ?, Type-R nie ma ABSu. Nie podzielam Twojego optymizmu odnośnie instalacji elektrycznej, to nie jest mała operacja żeby to zrobić porządnie. Nie dajcie się zwieść różnym ludkom ktorzy będa mowić że za 3 tys albo za 5 tys zrobią, potem takie zdrutowane auto to gigantyczny problem w razie jakijkolwiek usterki, widziałem juz takie z wiązkami owinietymi folia spozywcza, bez łozyskowania klumny w ścianie grodziowej, z instalacja z kabli jednego koloru, z dodatkowymi przewodami ciągniętymi poza wiązkami, bez pokryw ECU itd. Z poważniejszych problemów GC8 JDM: automatyczna klimatyzacja JDM praktycznie nie da sie przełożyć (przynajmniej za skończona kasę) - potrzeba kompletna klima z GT/GL, z nawiewami itp. Wiązki EU/JDM nie są zgodne więc nie można zrobic prostego swapa - trzeba przerabiać. Wiązek poduszek bym się nie odważył przerabiać jak mają zostać i działać. Układ hamulcowy oczywiście - wielu garażowych przekładaczy stosuje przewody metalowe gięte w palcach jeszcze czesto pod odwrotną pompe RHD podpięte.... Pompa RHD ma innej długości trzpień. zeby to zrobić profi to potrzebne są dziesiątki drobnych wsporniczków, zaslepek, przelotek itp. i stąd moja propozycja całego drugiego auta - z doświadczeń z przekładką STI GC8 przy uzyciu kompletnego wraka rozbitego GT (niewiele z niego zostało po tej przekładce). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karczochrulez Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Wiesz jedni potrafią chodzić na rękach a drudzy fikołka nie zrobią instalacja w samochodzie jak nie jest na swiatłowodach to nie jest żaden problem - przynajmniej dla mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 To nie jest problem, to jest po prostu pracochłonne, wymaga porządku i dokładności i jeżeli ktoś to robi komercyjnie to zeby to było zrobione dobrze to musi być drogie bo zajmuje dużo czasu. Opieram się na kilkunastu tragicznie przełozonych samochodach i zaledwie kilku dobrze zrobionych, które widziałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Z poważniejszych problemów GC8 JDM: automatyczna klimatyzacja JDM praktycznie nie da sie przełożyć (przynajmniej za skończona kasę) - Da się trzeba tylko pomyśleć ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Brawa dla Marka, niemniej nie jest to hop siup na pewno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karczochrulez Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Azrael zwykły z Ciebie malkontent - zaślepki i wsporniczki też nie są z kryptonitu a partaninę można odstawiać wszędzie - szczególnie często odbywa się ona w warsztatach dealerskich. Inna kwestia przy przekładce to ustawowy zapis o konieczności nowych części mających wpływ na bezpieczeństwo - tutaj są koszty, chyba że jak to zwykle u nas jest już na to jakiś sposób Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Czasami wydaje mi się że wszystkie subaru problemy to hop siup dla Marka :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się