pumex1 Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 mruziaa, witam na forum i gratuluje zakupu a przy okazji: Ja postanwiłem zaryzykować Płeć: Kobieta hmmm... ach te emocje przy zakupie Subaru... pozdrawiam Szymon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Speedy Bandito Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 ... i za tydzień odbieram forka diesla Jak wy to robicie? Ja swojego odbieram ... w kwietniu. To pewnie przez to, że zamówiłem czerwonego... A w sobotę, w urodziny, zrobiłem sobie prezent i przejechałem się testowo. Wrażenia jak najbardziej pozytywne. Zaskoczył mnie bardzo mały "hałas" w środku. Biegi rzeczywiście wchodzą dość ciężko, ale czy to wada? Chyba tylko dla pań z mega-długimi paznokciami Po przyzwyczajeniu się będzie oki. Póki co czekam na więcej wrażeń w opisach szczęśliwych (mam nadzieję) posiadaczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurass Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 mruziaa, witam na forum i gratuluje zakupu a przy okazji: Ja postanwiłem zaryzykować Płeć: Kobieta hmmm... ach te emocje przy zakupie Subaru... pozdrawiam Szymon To ja byłem zalogowany na nicku żony ( mruzi) . wstałem na chwilę od kompa, a jak po chwili wróciłem to nie spojrzałem żo ona się zalogowała i napisałem . Te kobiety wszystko komplikują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 12 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2008 Te kobiety wszystko komplikują. jurass, to teraz chlopie sobie nagrabiles u kobiet :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janmor Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 cześć, A propos tematu to w sobotę umówię się na jazdy Foresterem 2.0 D i Legacy dla porównania zgodnie z postem/pomysłem kolegi z forum. Na co zwrócić uwagę przy Foresterze? Mozna przejechać się po jakimś nieutwardzonym gruncie? Prawdopodobnie zarezerwuje u Dukiewicza (mieszkam w centrum) pozdrawiam :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Zwroc uwage czy sie buja, czy tylko wychyla (bez efektu wahadla) i jak sie zachowuje w slalomie. Mozesz tez sprobowac w terenie zatrzymac sie tak, zeby jedno kola po skosie mial calkowicie w gorze i sprobowac ruszyc - nowy Forek nie ma LSD w tylnym dyfrze i ciekaw jestem jak to dohamowywanie kol sie sprawuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurass Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 już za to oberwałem co do wrażeń z jazdy próbnej, moją uwagę zwróciło to, że po wiechaniu na nierówności z tyłu auta coś zaczęło trzeszczeć. podobno była to niezasunięta roleta bagażnika :?: Czy ktoś miał podobną sytuację?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 już za to oberwałem co do wrażeń z jazdy próbnej, moją uwagę zwróciło to, że po wiechaniu na nierówności z tyłu auta coś zaczęło trzeszczeć. podobno była to niezasunięta roleta bagażnika :?: Czy ktoś miał podobną sytuację?? podobno jest jakis problem z tylnym zawieszeniem w MY'09 i dilerzy w Rosji juz zaczeli wymiane amorkow "na gwarancji"... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janmor Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Hmm już go przetrzepię jeżeli pozwolą mi wjechać na jakiś ciekawy teren Chociaż wiem, ze auto nie jest przystosowane do terenu jak Jeep, ale np. po leśnych drogach w błocie musi przejechać do teściów do domku Trochę mnie zmartwiliście tym zawieszniem :???: czyli jużmam dwie rzeczy do weryfikacji skrzynia biegów i zwieszenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YRK Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Zwroc uwage czy sie buja, czy tylko wychyla (bez efektu wahadla) i jak sie zachowuje w slalomie. Mozesz tez sprobowac w terenie zatrzymac sie tak, zeby jedno kola po skosie mial calkowicie w gorze i sprobowac ruszyc - nowy Forek nie ma LSD w tylnym dyfrze i ciekaw jestem jak to dohamowywanie kol sie sprawuje. 1. po pierwszym tysiącu kilometrów mogę już coś napisać o zawieszeniu: jest dość sztywne, nie zaobserwowałem efektu bujania, w łukach jest bardzo stabilnie. 2. możesz napisać coś więcej o konstrukcji układu przeniesieniu napędu w nowym forku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Mniej wiecej jak na subarowska klasyczna - otwarty dyfer z przodu, dyfer z wiskoza w centrum, otwarty dyfer z tylu (to powrot do rozwiazania z wolnossacych z lat 2000-2002 zdaje sie), czyli naped 50/50 (przod/tyl), przy czym wiskoza przy poslizgu moze przeniesc wiecej na te os, ktora ma lepsza przyczepnosc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 żona mi się zalogowała Tak to jest z żonami - jak już się zalogują, to nie ma wyjścia . podobno jest jakis problem z tylnym zawieszeniem w MY'09 i dilerzy w Rosji juz zaczeli wymiane amorkow "na gwarancji"... Podobno na Forum jest jakiś użytkownik, do którego miała trafić urlopowa lekcja, ale najwyraźniej nie trafiła... Może jakieś konkrety? Bo jeśli ich nie ma, to - z racji Twojej forumowej historii - tego typu insynuacje mogą być wyłącznie interpretowane przeciwko Tobie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurass Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 żona mi się zalogowała Tak to jest z żonami - jak już się zalogują, to nie ma wyjścia . Musi być jakieś wyjście, zawsze jest. Mogę ją wylogować na przykład Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 ...podobno jest jakis problem z tylnym zawieszeniem w MY'09 i dilerzy w Rosji juz zaczeli wymiane amorkow "na gwarancji"... Jakieś kuń krety ?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 podobno jest jakis problem z tylnym zawieszeniem w MY'09 i dilerzy w Rosji juz zaczeli wymiane amorkow "na gwarancji"... Podobno na Forum jest jakiś użytkownik, do którego miała trafić urlopowa lekcja, ale najwyraźniej nie trafiła... Może jakieś konkrety? Bo jeśli ich nie ma, to - z racji Twojej forumowej historii - tego typu insynuacje mogą być wyłącznie interpretowane przeciwko Tobie . Przemek, jezeli dotychczas nie zauwazyles, to staram sie pisac tylko o tym, o czym mam jakies zielone pojecie... rosyjscy uzytkownicy MY'09 od samego poczatku narzekali na zbyt miekkie i zbyt bujajace sie zawieszenie nowego Forka, co potwierdzil i test jednego z czolowych rosyjskich portali/wydawnictw motoryzacyjnych ("ZA RULIOM", konkretnie test w Nr. 11/2008) problemy zwiazane z zawieszeniem nowego Forka przyznaje rowniez m.in. p. Kazuharu Ichikawa (chyba nie musze pisac, kim jest ten Pan :?: ) :arrow: http://www.zr.ru/articles/58172 (co prawda in Russian) ale to pewnie dotyczy tylko Rosji, gdzie, jak wiadomo, nie ma drog, a sa tylko kierunki, zas Polski, z jej wspanialymi drogami, ten problem nie dotyczy... wiec nie bardzo rozumiem, po co te pogrozki... :roll: tym bardziej, ze pojawily sie (nieoficjalne) informacje uzytkownikow, ze poszczegolni dilerzy juz zaczeli wymiane amorkow, patrz. np.: :arrow: http://www.club-forester.ru/index.php?s ... topic=9618 jeszcze jakies pytania, Panie Kudlaty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 Jakieś kuń krety ?! Żadnych po za tym , ze Forester MY09 benz, zdecydowanie jest zbyt komfortowy ( miekki ) szczególnie w porównaniu z poprzednikiem. Wersja diesel jest zdecydowanie bardziej twarda ( zawieszenie ) ale i tak daleko jej do np. For.2.5 T MY07.......jak ktos sie przyzwyczail... :wink: AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 Żadnych po za tym , ze Forester MY09 benz, zdecydowanie jest zbyt komfortowy ( miekki ) szczególnie w porównaniu z poprzednikiem. O prosze A ze mnie sie smiano, jak opowiadalem, jak nowy Forek na ostatnich Plejadach sinusoidka podjezdzal pod bardzo lagodne wzniesienie :roll: [ Dodano: Pią Lis 14, 2008 10:40 am ] tym bardziej, ze pojawily sie (nieoficjalne) informacje uzytkownikow, ze poszczegolni dilerzy juz zaczeli wymiane amorkow, patrz. np.: :arrow: http://www.club-forester.ru/index.php?s ... topic=9618 Cytat po tlumaczeniu (google translator wiec sie nie smiac) z tej stronki: [...]Moskwie i na swojej oficjalnej stronie internetowej jest to potwierdzone Gratulacje! I cytat z subaru.ru: Kampania na rzecz wycofania samochodów SUBARU Tribeca lata 2006-2009 Z oo "Subaru Motor", oficjalnego dystrybutora samochodów SUBARU w Rosji i Białorusi ogłosił rozpoczęcie kampanii usługi wycofać samochód SUBARU Tribeca 2006-2009 wzorem lat. Kampanii dla samochodów zostanie zastąpiony zawieszenie tylne boczne trakcji na lepszą trakcję wzmocniona konstrukcja dla najbardziej bezpiecznej eksploatacji pojazdu, w tym i na drogach o słabej zasięgu. Dla pojazdów SUBARU model Tribeca wymienione lat, w tym samodzielnie lub importowanych klientów nabywanych przez nie oficjalnego dealera sieci, należy skontaktować się z najbliższym autoryzowanym dealerem SUBARU przeprowadzenia prac zastępujące oczy. Kontynuacja prac zostanie wykonana bez żadnych kosztów dla właściciela. Z poważaniem, Ltd. "Subaru Motor". A pisalem jakis czas temu, ze sa narzekania nie tylko ze strony uzytkownikow, ale i mechanikow, na tylne zawieszenie w Tribece, a co zdaje sie za tym idzie i Imprezie, i Foresterze (zdaje sie to samo rozwiazanie zastosowano, zeby zmniejszyc w pionie rozmiary zawieszenia? A swoja droga jak to wplywa na skok?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 tym bardziej, ze pojawily sie (nieoficjalne) informacje uzytkownikow, ze poszczegolni dilerzy juz zaczeli wymiane amorkow, patrz. np.: :arrow: http://www.club-forester.ru/index.php?s ... topic=9618 Cytat po tlumaczeniu (google translator wiec sie nie smiac) z tej stronki: [...]Moskwie i na swojej oficjalnej stronie internetowej jest to potwierdzone Gratulacje! probowalem szukac (pobieznie) tej oficjalnej informacji na stronie moskiewskich dilerow, ale nie znalazlem... :roll: natomiast znalazlem info o "gwarancyjnej" akcji wymiany elementow tylnego zawieszenia w MY'06-09 Tribekach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 Patrz wyzej - zacytowalem o Tribece. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 Patrz wyzej - zacytowalem o Tribece. konkretnie chodzi o "poprzeczne wahacze" co ciekawe, akcja "gwarancyjna" obejmuje nie tylko auta kupione od dilerow, ale rowniez i import prywatny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YRK Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 Mniej wiecej jak na subarowska klasyczna - otwarty dyfer z przodu, dyfer z wiskoza w centrum, otwarty dyfer z tylu (to powrot do rozwiazania z wolnossacych z lat 2000-2002 zdaje sie), czyli naped 50/50 (przod/tyl), przy czym wiskoza przy poslizgu moze przeniesc wiecej na te os, ktora ma lepsza przyczepnosc. szkoda, że z tyłu jest otwarty dyfer... zobaczymy jak się to sprawuje jak spadnie pierwszy śnieg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 YRK, ten LSD w tylnym dyfrze do tej pory i tak nie byl wystarczajaco mocny, zeby jakos drastycznie pomoc w terenie - lekko poprawia jedynie trakcje na sliskim. Oczywiscie im wiekszy wykrzyz, tym mniej sytuacji, gdy blokada tylnego mostu jest potrzebna, ale akurat Forester ma ten parametr niezbyt dobry. [ Dodano: Pią Lis 14, 2008 11:20 am ] Patrz wyzej - zacytowalem o Tribece. konkretnie chodzi o "poprzeczne wahacze" co ciekawe, akcja "gwarancyjna" obejmuje nie tylko auta kupione od dilerow, ale rowniez i import prywatny A propos poprzecznych wahaczy - nie masz wrazenia, ze w nowych modelach zmniejszaja one przeswit? Wydaje mi sie, ze to rozwiazanie "wisi" znacznie nizej niz w poprzednich, ale jakos nie mam okazji zaparkowac auta kolo jakiegos nowego Forka. [ Dodano: Pią Lis 14, 2008 12:06 pm ] Niestety lepszych zdjec nie znalazlem: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YRK Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 YRK, ten LSD w tylnym dyfrze do tej pory i tak nie byl wystarczajaco mocny, zeby jakos drastycznie pomoc w terenie - lekko poprawia jedynie trakcje na sliskim. Oczywiscie im wiekszy wykrzyz, tym mniej sytuacji, gdy blokada tylnego mostu jest potrzebna, ale akurat Forester ma ten parametr niezbyt dobry. Jeszcze jedno przyszło mi do głowy - czy VDC w forku spełnia też rolę EDS, czyli 'elektronicznej szpery'? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 jeszcze jakies pytania, Panie Kudlaty? Nie. Ale jedna odpowiedź: obserwuję Cię i gwarantuję, że jeszcze chwila, a zostaniesz po raz drugi laureatem nagrody za całokształt . probowalem szukac (pobieznie) tej oficjalnej informacji na stronie moskiewskich dilerow, ale nie znalazlem... ...szczególnie, że najwyraźniej szukasz tu afery, rozsiewając nie poparte żadnymi faktami plotki, których intencją jest szkodzenie marce . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 YRK, ten LSD w tylnym dyfrze do tej pory i tak nie byl wystarczajaco mocny, zeby jakos drastycznie pomoc w terenie - lekko poprawia jedynie trakcje na sliskim. Oczywiscie im wiekszy wykrzyz, tym mniej sytuacji, gdy blokada tylnego mostu jest potrzebna, ale akurat Forester ma ten parametr niezbyt dobry. Jeszcze jedno przyszło mi do głowy - czy VDC w forku spełnia też rolę EDS, czyli 'elektronicznej szpery'? W tym najnowszym podobno tak - dlatego prosilem o sprawdzenie jak to sobie radzi w terenie z dwoma kolami po przekatnej w gorze W sumie tez by sie przydal test podjazdu pod bardzo nierowna lub bardzo sliska gorke - kiepsko zaprojektowany system bedzie auto wyhamowywal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się