barthub Opublikowano 30 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 Dokładnie tak. dzięki "Harvester"; wiem, że wczesniej już to pisałeś ale jakoś nie chciało mi się w to wierzyć. Szkoda, że w modelu, którey biorę pod uwagę do zakupu jest automat 4-ro biegowy a nie pięcio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 2.5 turbo jest silnikiem bardzo elastycznym (wysokie obroty i moment w szerokim zakresie) i nie potrzebuje duzo biegow w przeciwienstwie np do silnikow benzynowych Hondy czy tez malych diesli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 może ktoś jest w stanie udzielić informacji odnośnie skrzyni tiptronic? Już chciałem napisać, że tiptronic to nazwa handlowa, zastrzeżona dla twórcy systemu i firm, którym udzielił licencji, a tymczasem okazało się, że z tiptronikiem jest już jak z adidasami i elektroluksem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 a tymczasem okazało się, że z tiptronikiem jest już jak z adidasami i elektroluksem .i Junkersem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barthub Opublikowano 2 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Prośba do użytkowników "automatów" o kilka szczegółów obsługi tzn. czy no. można w czasie jazdy z górki "wrzucać" na "N" bez obawy o uszkodzenie skrzyni; a także co powoduje przycisk "Sportshift" - tzw. "bajer" czy realna zmiana charakterystyki skrzyni?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 czy no. można w czasie jazdy z górki "wrzucać" na "N"ale po co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rpw Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 czy no. można w czasie jazdy z górki "wrzucać" na "N"ale po co? Mam dokładnie to samo pytanie - ale po co? :?: :?: :?: W automacie "zapinasz" ten bieg na którym chcesz jechać i nie robisz zmian w trakcie jazdy. Generalnie w 99% przypadków używasz przełożenia "D", jak..... W innych przypadkach używasz przełożeń numerycznych ale to raczej w terenie lub do ostrzejszej jazdy albo w innych wyjątkowo szczególnych przypadkach (holowanie itp.). Kiedyś zapytałem serwis ASO, czy wrzucać "N" jak na przykład stanąłem właśnie w dużym korku i wiem, że przez 3-4 minuty nie ruszę się nawet o centymetr. Powiedzieli mi, żeby nie robić takich ruchów, tylko normalnie trzymać samochód na hamulcu. Generalnie przy automacie strategia jest taka, że im mniej kombinowania skrzynią tym lepiej. :wink: [ Dodano: Nie Lis 02, 2008 9:10 pm ] a także co powoduje przycisk "Sportshift" - tzw. "bajer" czy realna zmiana charakterystyki skrzyni?? Co powoduje przyciski "Sportshift", tego nie wiem, bo nie mam takiego przycisku. :cool: Mam przycisk "Power". Z tego co pamiętam jego użycie powoduje, że skrzynia nie redukuje biegu wcześniej niż tuż przed czerwonym polem obrotów. Ps. barthub - wpadnij na Cynę. Będziesz miał okazję zobaczyć automat w Forku (chyba będą 2 samochody z automatem). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Mam przycisk "Power". Z tego co pamiętam jego użycie powoduje, że skrzynia nie redukuje biegu wcześniej niż tuż przed czerwonym polem obrotów. Chyba zmienia na wyższy dopiero po osiągnięciu czerwonego pola Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rpw Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Mam przycisk "Power". Z tego co pamiętam jego użycie powoduje, że skrzynia nie redukuje biegu wcześniej niż tuż przed czerwonym polem obrotów. Chyba zmienia na wyższy dopiero po osiągnięciu czerwonego pola Chyba tak. Ale wtedy jest już tak szybko, że nie patrzę na obroty. :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Prośba do użytkowników "automatów" o kilka szczegółów obsługi tzn. czy no. można w czasie jazdy z górki "wrzucać" na "N" bez obawy o uszkodzenie skrzyni; a także co powoduje przycisk "Sportshift" - tzw. "bajer" czy realna zmiana charakterystyki skrzyni?? barthub, Sportshift to nie przycisk, a raczej nazwa jaką Subaru określa manualny tryb w automatycznej skrzyni. Tzw. możliwość zmieniania przełożeń za pomocą +, -. Sam decydujesz czy chcesz jechać na trójce, dwójce czy jeszcze innym biegu, oczywiście jeśli obroty są bezpieczne dla silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barthub Opublikowano 7 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 barthub - wpadnij na Cynę. Będziesz miał okazję zobaczyć automat w Forku (chyba będą 2 samochody z automatem). rpw - dzięki za zaproszenie ale w tym terminie nie dam rady Mam nadzieję, że następną ("Cyna") zaliczę już swoim "leśnikiem" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rpw Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 rpw - dzięki za zaproszenie ale w tym terminie nie dam rady Mam nadzieję, że następną ("Cyna") zaliczę już swoim "leśnikiem" No to trudno. Zapisz sobie w kalendarzu przyszły rok. :wink: Ps. Zobacz ogłoszenie Carfita odnośnie sprzedaży Forestera. Niestety to manual ale z opisu wygląda bardzo interesująco. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barthub Opublikowano 7 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Zobacz ogłoszenie Carfita odnośnie sprzedaży Forestera dzięki za sugestie. Od wczoraj temat "mam" na tapecie i już z nim wstępnie go obgadałem; niestety jego wersja jest poza moim zasięgiem :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się