Jump to content

STUK W SILNIKU :-(


subar_u
 Share

Recommended Posts

witam. mam nastepujacy problem. wlasnie wrocilem z trasy i katastrofa stuk niemilosierny z silnika mi sie wydobywa:-( pojawilo sie jakies 10 km od domu i stawalo sie coraz glosniejsze. na poczatku myslelem ze to wydech ale nie. odglos pochodzi z prawej czesci silnika stojac przodem do samochody. stukanie nasila sie wraz ze wzrostem obrotow silnika.czy moj silnik zakonczyl zywot??

Link to comment
Share on other sites

pierwsza sprawa to nie odpalaj już silnika, nie gazuj ani nic nie cuduj bo tylko możesz narobić większych szkód

zaciągnij go do mechanika co ogarnia temat, zapewne jakiś remoncik się szykuje

pierwsze podejrzenie to pewnie panewki

Link to comment
Share on other sites

pierwsza sprawa to nie odpalaj już silnika, nie gazuj ani nic nie cuduj bo tylko możesz narobić większych szkód

 

markos007, czytając to:

pojawilo sie jakies 10 km od domu

 

można wnioskować, że już po zawodach.

Link to comment
Share on other sites

Kurde plaga jakaś :(

subar_u jeśli mogę coś doradzić to szukaj po prostu drugiego silnika. O ile warto rozważać remont przy starym turbo o tyle przy N/A nie brałbym remontu w ogóle pod uwagę. Używany silnik kupisz za 1-1,5 k pln. Do tego w Olsztynie najprawdopodobniej znajdziesz taki silnik więc wysyłka odpadnie.

Link to comment
Share on other sites

nie nie panowie. niestety mieszkam w anglii wiec naprawy odpuszczam sobie. i tak jestem zadowolony ze tyle zrobilo przebiegu to auto (200 000mil i to z gazem) szkoda tylko tych rzeczy ktore wymienilem. ale coz tak to jest z samochodami. jedno wiem nastepne auto-SUBARU :-)

nie ma tego zlego co by na dobre nie wyszlo. zastanawialem sie nad impreza z turbo i mam problem z zastanawianiem sie z glowy...

Link to comment
Share on other sites

a teraz mam pytanie z innej beczki. ile pociagnie silnik z padnieta panewka? mysle o polataniu jeszcze po jakiejs drodze szutrowej na pozegnanie mojego starego legasia

Ciężko tak powiedzieć, ale myślę że do pierwszego wyższego wrkęcenia ;)

Link to comment
Share on other sites

a teraz mam pytanie z innej beczki. ile pociagnie silnik z padnieta panewka? mysle o polataniu jeszcze po jakiejs drodze szutrowej na pozegnanie mojego starego legasia

Uwazaj tylko na wał korbowy jak wystrzeli z silnika żeby Ci zębów nie wybił. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

a teraz mam pytanie z innej beczki. ile pociagnie silnik z padnieta panewka? mysle o polataniu jeszcze po jakiejs drodze szutrowej na pozegnanie mojego starego legasia

Nie zapomnij się pochwalić jak sprawdzisz :wink:

Link to comment
Share on other sites

mam nadzieje ze to zart z tym walem :oops:

 

panewka sie obroci, potem sklei i bedziesz mogl ogladac tloczek przez blotnik :mrgreen: przy tym narobi tyle huku, ze jeszcze zapaskudzisz fotel :mrgreen: - w UK mozna niedrogo motory N/A zakupic - chodza na prawde za bezcen - zmienic motor i jeszcze jakas kaske z niego wyciagnac ;)

Link to comment
Share on other sites

czyli ze maja byc rowne? i laczyc sie dalej w jeden czy jakie to? bo naprawde nie wiem :oops:

 

pytanie czy kolektory lacza sie bezposrednio w katalizatorze (roznoodleglosciowe)

czy przed katalizatorem i potem jedna rura wchodzi w katalizator (rownoodleglosciowe)

 

[ Dodano: Wto Paź 28, 2008 7:43 am ]

99 N/A ma równoodległościowe.

 

lipa

 

takie to ja mam :neutral:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...