RoniN_ Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 Szukalem i nei znalazlem, wiec zalozylem temacik: Mam SI turbo 2000 podkrecona przez Prodrive, niestety byl zalozony MBC do ktorego podpiete byli tylko 2 przewody a solenoid nie byl podpiety wogole. Obecnie zostal usuniety MBC. I teraz podlaczylem to tak jak byc powinno, a wiec trojniczek, przewody silikonowe 3 mm srednicy i zwezka z zimnej strony 1.2mm. Dzwonilem do Prodrive z zapytaniem jakie to cisnienie powinno byc po tym tuningu i nic w sumie mi nie powiedzieli. w chwili obecnej jest okolo 8 st. celsjusza a cisnienie doladowania dochodzi do 17-18 PSI czyli 1.17-1.24 bara i nie ma odciecia. czy aby to nie jest za duzo?? Dodam ze wczsniej mialem zalozone wezyki o sr wewn. 4 mm i bylo 14-15.5 PSI, ale tez chyba bylo cieplej na dworze troche, teraz zamienilem je na grubsze i mocniejsze okolo 3 mm sr, wewn. jednak zwezka pozostala ta sama 1.2mm. Wiec czy to cisnienie jest jeszcze bezpieczne ?? lub jaka jest wartosc bezpiecznego cisnienia. Auto ma nakulane 142 kkm. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 Mam SI turbo 2000 podkrecona przez Prodrive auto sprowadzone ze Szwajcarii? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoniN_ Opublikowano 22 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 auto sprowadzone ze Szwajcarii? Nie, wersja UK, jako ze tu sobie zamieszkuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 moim zdaniem bez remapu bezpieczne ciśnienie po sprawdzeniu AFR to 1,1 bar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 auto sprowadzone ze Szwajcarii? Nie, wersja UK, jako ze tu sobie zamieszkuje Pytam bo auta ze Szwajcarii mają w większości też tzw. pakiet Prodrive na który składa się nic innego tylko mały scalak dolutowany do seryjnego ECU, który nazywa się Fuel Cut Defencer i to cała tajemnica mocy z pakietem Prodrive ze Szwajcarii :wink: [ Dodano: Sro Paź 22, 2008 9:28 pm ] moim zdaniem bez remapu bezpieczne ciśnienie po sprawdzeniu AFR to 1,1 bar no tego to nigdy nie wiesz jak nie znasz stanu technicznego auta. W jednym 1,3 bara daje radę a w innym przy 0,9 bara coś się urwie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoniN_ Opublikowano 22 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 OK wezyki zalozone, ale czy srednica otworu w trojniku ma znaczenie?? Bo mam dwa w jednym srednica jest taka jak w wezyku prawie, a drugi oryginalny subaru ma srednice o polowe mniejsza?? ktory zastosowac?? EDIT: dlaem oryginalny subaru i tak juz zostanie i zastosowalem wezyki silikonowe o tej samej srednicy co oryginalne gumowe i jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinek76 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 Podłączę się, jakie powinno być doładowanie w seryjnym STI 2.0L '05 bo mi ładuje 1.3 - czy to nie za dużo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 Podłączę się, jakie powinno być doładowanie w seryjnym STI 2.0L '05 bo mi ładuje 1.3 - czy to nie za dużo? Poniżej 1,2 bara, może przekłamuje wskaźnik jeżeli faktycznie auto seria. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinek76 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 na mechanicznym wskaźniku zmierzyli pokazywało 1.2 myśleliśmy, że jest ok, ale na odczytach z komputera jest 1.3 bara może zrobię jeszcze raz na tym mechanicznym dla pewności jest jakieś zagrożenie na seryjnych gratach - wydech, pompa, itd? samochód ze szwajcarii, wersja swiss rally champion - ale z tego co wiem to ta wersja w silniku i ecu nie miała nic zmieniane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoniN_ Opublikowano 7 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 na mechanicznym wskaźniku zmierzyli pokazywało 1.2myśleliśmy, że jest ok, ale na odczytach z komputera jest 1.3 bara może zrobię jeszcze raz na tym mechanicznym dla pewności jest jakieś zagrożenie na seryjnych gratach - wydech, pompa, itd? samochód ze szwajcarii, wersja swiss rally champion - ale z tego co wiem to ta wersja w silniku i ecu nie miała nic zmieniane Moim zdaniem sti powinno miec 1.1 na standardzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek1223 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 ja chciałbym poznac wartość fabrycznego seryjnego ciśnienia doładowania w SI GT MY00 bo szukam i szukam i ktoś powiedział o wartości 0.92 bara z przedrostkiem "chyba" ale nie udało mi sie tego potwierdzić dlatego pytam w tym temacie i wątku. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 0.9 bara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się