Skocz do zawartości

Bezpieczne doładowanie


RoniN_

Rekomendowane odpowiedzi

Szukalem i nei znalazlem, wiec zalozylem temacik:

Mam SI turbo 2000 podkrecona przez Prodrive, niestety byl zalozony MBC do ktorego podpiete byli tylko 2 przewody a solenoid nie byl podpiety wogole. Obecnie zostal usuniety MBC. I teraz podlaczylem to tak jak byc powinno, a wiec trojniczek, przewody silikonowe 3 mm srednicy i zwezka z zimnej strony 1.2mm. Dzwonilem do Prodrive z zapytaniem jakie to cisnienie powinno byc po tym tuningu i nic w sumie mi nie powiedzieli. w chwili obecnej jest okolo 8 st. celsjusza a cisnienie doladowania dochodzi do 17-18 PSI czyli 1.17-1.24 bara i nie ma odciecia. czy aby to nie jest za duzo?? Dodam ze wczsniej mialem zalozone wezyki o sr wewn. 4 mm i bylo 14-15.5 PSI, ale tez chyba bylo cieplej na dworze troche, teraz zamienilem je na grubsze i mocniejsze okolo 3 mm sr, wewn. jednak zwezka pozostala ta sama 1.2mm.

Wiec czy to cisnienie jest jeszcze bezpieczne ?? lub jaka jest wartosc bezpiecznego cisnienia. Auto ma nakulane 142 kkm.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto sprowadzone ze Szwajcarii?

Nie, wersja UK, jako ze tu sobie zamieszkuje :)

Pytam bo auta ze Szwajcarii mają w większości też tzw. pakiet Prodrive na który składa się nic innego tylko mały scalak dolutowany do seryjnego ECU, który nazywa się Fuel Cut Defencer i to cała tajemnica mocy z pakietem Prodrive ze Szwajcarii :wink:

 

[ Dodano: Sro Paź 22, 2008 9:28 pm ]

moim zdaniem bez remapu bezpieczne ciśnienie po sprawdzeniu AFR to 1,1 bar
no tego to nigdy nie wiesz jak nie znasz stanu technicznego auta. W jednym 1,3 bara daje radę a w innym przy 0,9 bara coś się urwie...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK wezyki zalozone, ale czy srednica otworu w trojniku ma znaczenie??

Bo mam dwa w jednym srednica jest taka jak w wezyku prawie, a drugi oryginalny subaru ma srednice o polowe mniejsza??

ktory zastosowac??

 

EDIT: dlaem oryginalny subaru i tak juz zostanie i zastosowalem wezyki silikonowe o tej samej srednicy co oryginalne gumowe

i jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

na mechanicznym wskaźniku zmierzyli pokazywało 1.2

myśleliśmy, że jest ok, ale na odczytach z komputera jest 1.3 bara

może zrobię jeszcze raz na tym mechanicznym dla pewności

 

jest jakieś zagrożenie na seryjnych gratach - wydech, pompa, itd?

 

samochód ze szwajcarii, wersja swiss rally champion - ale z tego co wiem to ta wersja w silniku i ecu nie miała nic zmieniane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na mechanicznym wskaźniku zmierzyli pokazywało 1.2

myśleliśmy, że jest ok, ale na odczytach z komputera jest 1.3 bara

może zrobię jeszcze raz na tym mechanicznym dla pewności

 

jest jakieś zagrożenie na seryjnych gratach - wydech, pompa, itd?

 

samochód ze szwajcarii, wersja swiss rally champion - ale z tego co wiem to ta wersja w silniku i ecu nie miała nic zmieniane

Moim zdaniem sti powinno miec 1.1 na standardzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja chciałbym poznac wartość fabrycznego seryjnego ciśnienia doładowania w SI GT MY00 bo szukam i szukam i ktoś powiedział o wartości 0.92 bara z przedrostkiem "chyba" ale nie udało mi sie tego potwierdzić dlatego pytam w tym temacie i wątku.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...