Jump to content

Pasek klinowy


Patryk55XL
 Share

Recommended Posts

Niebawem czeka mnie wizyta w warsztacie po 105kkm, czyli łącznie z rozrządem. W związku z tym chciałem zapytać jak w temacie, czy pasek klinowy wymienić razem z rozrządem? W Instrukcji niema napisane po ilu km wymienić więc niewiem. Macie ktoś jakieś praktyki? Co ewentualnie wymienić dodatkowo?

Link to comment
Share on other sites

Pasek wielorowkowy wymienia się przeważnie jak pęknie

 

pamietaj jak pasek pęknie moze narobić wielu szkód, może się owinąć wokół koła pasowego wału korbowego, potem rozwala obudowe rozrządu i dalej Ci nie musze tłumaczyć :roll:

Pasek wymienia sie wtedy kiedy na nim powstają mikropęknięcia , widac to doskonale po wywynięciu paska "na zewnątrz", z reguły wytrzumują ok100tys. km, lub 5 lat

Link to comment
Share on other sites

Pasek wielorowkowy wymienia się przeważnie jak pęknie

 

pamietaj jak pasek pęknie moze narobić wielu szkód, może się owinąć wokół koła pasowego wału korbowego, potem rozwala obudowe rozrządu i dalej Ci nie musze tłumaczyć :roll:

Pasek wymienia sie wtedy kiedy na nim powstają mikropęknięcia , widac to doskonale po wywynięciu paska "na zewnątrz", z reguły wytrzumują ok100tys. km, lub 5 lat

 

Masz racje :twisted: Trochę się zagalopowałem ;) Zawsze staram się weryfikować części gdy je demontuje ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...