Patryk55XL Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 Niebawem czeka mnie wizyta w warsztacie po 105kkm, czyli łącznie z rozrządem. W związku z tym chciałem zapytać jak w temacie, czy pasek klinowy wymienić razem z rozrządem? W Instrukcji niema napisane po ilu km wymienić więc niewiem. Macie ktoś jakieś praktyki? Co ewentualnie wymienić dodatkowo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 Pasek wielorowkowy wymienia się przeważnie jak pęknie albo się ślizga i nie da się już go naciągnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 W związku z tym chciałem zapytać jak w temacie, czy pasek klinowy wymienić razem z rozrządem? Ja wymienialem wszystko: wszystkie rolki i paski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk55XL Opublikowano 21 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 Czyli lepiej wymienić wszystko naraz przy jednej robocie zanim za późno będzie, ma się rozumieć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 Wg mnie - tak. Tym bardziej, ze taka wymiana paska rozrzadu to wieksza robota. Nie zapomnij poprosic o regulacje zaworow! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk55XL Opublikowano 21 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 regulacje zaworow ?Hydrauliczna jest chyba w moim motorku, czy się mylę? 2.0 125km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 Pasek wielorowkowy wymienia się przeważnie jak pęknie pamietaj jak pasek pęknie moze narobić wielu szkód, może się owinąć wokół koła pasowego wału korbowego, potem rozwala obudowe rozrządu i dalej Ci nie musze tłumaczyć :roll: Pasek wymienia sie wtedy kiedy na nim powstają mikropęknięcia , widac to doskonale po wywynięciu paska "na zewnątrz", z reguły wytrzumują ok100tys. km, lub 5 lat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk55XL Opublikowano 21 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 carfit, i o takie coś mi chodziło. Dzięki, krótko, zwięźle i na temat Czyli razem z rozrządem wymienić i gotowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 Pasek wielorowkowy wymienia się przeważnie jak pęknie pamietaj jak pasek pęknie moze narobić wielu szkód, może się owinąć wokół koła pasowego wału korbowego, potem rozwala obudowe rozrządu i dalej Ci nie musze tłumaczyć :roll: Pasek wymienia sie wtedy kiedy na nim powstają mikropęknięcia , widac to doskonale po wywynięciu paska "na zewnątrz", z reguły wytrzumują ok100tys. km, lub 5 lat Masz racje Trochę się zagalopowałem Zawsze staram się weryfikować części gdy je demontuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 Dzięki, krótko, zwięźle i na temat Myslalem, ze juz to napisalem... No, ale ja, to nie carfit... :neutral: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk55XL Opublikowano 22 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 JED, Ty też :wink: No ale, wiesz nie wiedziałem do końca czy to tak wg zaleceń czy wg woli :wink: Ale, w sumie po przemyśleniu to w zasadzie o to samo chodziło co napisał carfit, :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 regulacje zaworow ?Hydrauliczna jest chyba w moim motorku, czy się mylę? 2.0 125km Mylisz sie, regulacja jest mechaniczna, za pomoca srub. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się