Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

1. Foreks i Żabcia

2. TomekN

3. ArturG75

4. Kamcio

5. Paweł Kowalczyk

6. Jabar

7. m.wrc

8. MaciekSubru +

9. Niebieski

 

Klasa GT, WRX, Legacy Turbo, Forester Turbo

1. Blue i Niuńka

2. Lukass

3. Kudłaty / Siela

4. Pablonas

5. Koval

6. Gpruszko

7. Yacho

8. Carfit

9. Bęben_WRC

10. MarioF

11. Mały5150

12. Mac_

13. MarcinS

14. goory

15. esilon

16.Szubaru

17.Michael

18.Zalegus

19.ssz

20.Gazik

21. Durbos

 

Klasa Subaru bez turbo

1. Konrados

2. Rpw

3. Przemek73 / Vergette

4. DNL

5. Adamusmax / Mati

6. Bzyk

7. JPol

8. Pzak

 

Inne

1. Jędrula

2. Aron

3. Felix

4. Wojtek

 

P.S. Co do tekstów powyżej, szkoda klepać w klawiaturę :roll:

Link to post
Share on other sites

Nawiązując do wyjazdu foreksa na urlop :mrgreen: dodam, że to była na pewno celowa prowokacja z jego strony, zmierzająca do otrzymania pasków - co teraz dla nas będzie za przyjemność śmiać się z jego nieobecności na Cynie, gdy go tu nie będzie...? :wink:

Link to post
Share on other sites

1. Foreks i Żabcia

2. TomekN

3. ArturG75

4. Kamcio

5. Paweł Kowalczyk

6. Jabar

7. m.wrc

8. MaciekSubru +

9. Niebieski

 

Klasa GT, WRX, Legacy Turbo, Forester Turbo

1. Blue i Niuńka

2. Lukass

3. Kudłaty / Siela

4. Pablonas

5. Koval

6. Gpruszko

7. Yacho

8. Carfit

9. Bęben_WRC

10. MarioF

11. Mały5150

12. Mac_

13. MarcinS

14. goory

15. esilon

16.Szubaru

17.Michael

18.Zalegus

19.ssz

20.Gazik

21. Durbos

22. Adam.

23. Pawel.

Klasa Subaru bez turbo

1. Konrados

2. Rpw

3. Przemek73 / Vergette

4. DNL

5. Adamusmax / Mati

6. Bzyk

7. JPol

8. Pzak

 

Inne

1. Jędrula

2. Aron

3. Felix

4. Wojtek

 

P.S. Co do tekstów powyżej, szkoda klepać w klawiaturę :roll:

Link to post
Share on other sites
Wg mnie, jak tak patrzę na rysunki, to najbardziej groźnie wyglądają

te latarnie na bocznicy Trzeba będzie iść ciasno, często z wrzutki,

jak nie wyda to mały cmok przodem w latarnie miły nie będzie

 

Jeżeli chodzi o tor RC to super, że nie ma żadnych szykan i fajnie że jest Joker

 

oooo matko... o czym mowa bo jakos nie ogarniam :oops: ? Co to jest Joker ?

 

ja tam zamierzam jechac lightowo - bo inaczej zreszta nie umie - tak aby lakieru nie podrapac... pojade tak, tak dla przyjemnosci tylko... :lol:

 

czy moge zabrac ze soba syna (9 lat) i czy bedzie on mogl ze mna pojechac a nie marznac na zewnatrz (kask jakis bedzie mial - mysle, ze ala Bob-the-builder sie nada)? - pytam powaznie o mojego syna... fana motoryzacji...

 

Ps.

Syn moze tez poprowadzic ostatecznie ale to tylko jak bedzie Foreks startowal...

Ps2.

Bardzo chetnie skorzystam z pomocy jakiegos kolegi/kolezanki (na wlasna odpowiedzialnosc :twisted: ) coby trase podyktowali i krzyczeli gazu, hamuj... i co tam jeszcze trzeba

Link to post
Share on other sites
Co to jest Joker ?

Joker, a właściwie Joker Lap, to ta dłuższa pętla widoczna w dolej lewej części mapy toru:

http://www.rallycross.com.pl/gfx/artyku ... 083724.jpg

Wprowadzono coś takiego do RC, ponieważ kiedy auta są równe to na 4 czy 6 okrążeniach

ciężko jest wyprzedzić kogoś niewiele wolniejszego, ale mądrze jadącego. Więc każdy

zawodnik musi przejechać przez tę dłużą pętlę raz, ale sam wybiera kiedy. Kierowcom

daje to trochę dodatkowej pracy na rekalkulowanie strategii na bieżąco podczas wyścigu,

ale podobno Joker Lap ma korzystny wpływ na widowiskowość i bezpieczeństwo wyścigów.

Nawet kosztem ogólnego zamieszania (niekoniecznie widać kto tak naprawdę prowadzi).

Ale to wszystko jest nieważne, bo na Cynie trasa idzie tylko dłuższą pętlą :)

 

PS. Nie jest polecane mocne cięcie po tarce na wejścu w Jokera, bo można

sobie porysować dach tak jak uczynił to M.Gronholm we wrześniu br. :mrgreen:

http://www.rallycross.com.pl/merc/newsy/08258121509

Link to post
Share on other sites

Panie :?: i Panowie :idea: uczestnicy Cyny 7 :razz:

Ustala sie nastepujacy harmonogram przyjazdu do Biura Zawodow w Slomczynie celem dokonania formalnosci zgłoszeniowych:

Godz. 7.30 - 8.00 prosze o zgłaszanie się zawodnikow klasy " INNE " i zawodnikow klasy " Subaru BEZ TURBO i diesel t." :wink:

Godz. 8.00 - 8.30 to czas dla zawodnikow klasy " Subaru TURBO " ( bez STI)

od nr. 1 do nr. 13 ( lista forumowa )

Godz. 8.30 - 9.00

od nr. 14 do ostatniego chetnego w tej klasie ....np. 23.....29 :?:

Godz. 9.00 - 9.30 to czas dla zawodnikow klasy Turbo STI....i wszystkich innych którzy zdecyduja sie przyjechac.....

Prosze pamietac , ze po odebraniu dokumentow nalezy jeszcze nakleic numer startowy , zapoznac sie wstepnie z itinererem , napic sie kawy i cos zjesc by spokojnie od 8 (pierwszy zawodnik ) zacząc zapoznawac sie z trzema próbami w Slomczynie :mrgreen:

Praktycznie godz 9.45 jest koncem przyjmowania chetnych :!: Prosze pamietac , ze okolo godz. 10 pierwsi zawodnicy jada juz na czas drugą :?: probe tzn. Tor Slomczyn :idea::idea:

Zapraszam jak zwykle rodziny zawodnikow , forumowiczow nie startujacych i wszystkich innych zwolennikow marki Subaru do uczestniczenia w Cynie 7

Nie ma wejściowek , grill bezpłatny , Szaja na miejscu...bedzie co ogladać :idea:

Jutro umiescimy ( na forum ) jeszcze dokladne informacje co o której jest przewidziane. Prosze pomagac startujacym pierwszy raz i nie zapominac , ze Cyny sluza do tego zeby doskonalic swoja technike jazdy , podglądac innych i zupełnie nie przejmowac sie miejscem jakie sie zajmie :idea:

Powiedziałbym nawet , ze to spotkanie towarzyskie forumowiczow :!: :!: a przy okazji rozgrywane sa próby sportowe :mrgreen: ( obowiazkowe kaski jakiekolwiek)

Pozdr.AK

Link to post
Share on other sites

co istotne.kaski, a moga byc nawet toczki końskie moga byc. w razie czego tor ma pare kaskow do wypozyczenia.tor jest dosyc nierowny wiec w razie czego lepiej walnac toczkiem niz wlasna glaowa w slupek.proponuje(zupelnie powaznie) wypiac bezpiecznik od poduszki

Link to post
Share on other sites
proponuje(zupelnie powaznie) wypiac bezpiecznik od poduszki

A po ponownym wpięciu nie będzie się świecić kontrolka poduszek? i nie będzie trzeba ich resetować kompem ?

Ps. ABS chyba tez warto wyłączyć - który to bezpiecznik?

Link to post
Share on other sites

Wszystko wskazuje na to, że będę :mrgreen:

 

1. Foreks i Żabcia

2. TomekN

3. ArturG75

4. Kamcio

5. Paweł Kowalczyk

6. Jabar

7. m.wrc

8. MaciekSubru +

9. Niebieski

 

Klasa GT, WRX, Legacy Turbo, Forester Turbo

1. Blue i Niuńka

2. Lukass

3. Kudłaty / Siela

4. Pablonas

5. Koval

6. Gpruszko

7. Yacho

8. Carfit

9. Bęben_WRC

10. MarioF

11. Mały5150

12. Mac_

13. MarcinS

14. goory

15. esilon

16.Szubaru

17.Michael

18.Zalegus

19.ssz

20.Gazik

21. Durbos

22. Adam.

23. Pawel.

24. Lewap

 

Klasa Subaru bez turbo

1. Konrados

2. Rpw

3. Przemek73 / Vergette

4. DNL

5. Adamusmax / Mati

6. Bzyk

7. JPol

8. Pzak

 

Inne

1. Jędrula

2. Aron

3. Felix

4. Wojtek

Link to post
Share on other sites
proponuje(zupelnie powaznie) wypiac bezpiecznik od poduszki

prosze nic nie wypinać.... :oops::mrgreen:

AK

 

A jak ktos bedzie pierwszy raz to warto rowniez wypiac bezpiecznik od ABSu :twisted: Jak wiadomo to wstyd jezdzic z ABS. Albo lepiej zostawic ABS i wtedy jest na co zwalic jak lacznik miedzy kierownica, a pedalami nie da rady.

Link to post
Share on other sites
Ps. ABS chyba tez warto wyłączyć - który to bezpiecznik?

otwierasz klapke i na odwrocie jest rozpiska

ult_install_6.jpg

a dokladniej

srodkowy rzad, 2gi od lewej 20ka

sti-v1-piggyback-fuse.jpg

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...