Jump to content

Forester XL 2.0


Yoguch

Recommended Posts

Posted

Czy ten silnik pozwala na swobodna jazde na szosie i poza nia??czy jednak brakuje mu mocy??

Czy sa mozliwosci chip tuningu tego motoru??

Pozdrawiam

Posted

zależy jakim autem jeździłeś wcześniej i przede wszystkim czego od auta oczekujesz ... no i co dla Ciebie oznacza brak mocy....?

Posted
czy jednak brakuje mu mocy??

 

W trakcie wojny w Bosni, rombnal o ziemie F-16. Jedni twierdzili ze samolot mial za malo mocy, drudzy ze pilototowi braklo rozumu. Racja jak zwykle lezala posrodku ......braklo paliwa.

Mamusia

Posted

Dobra ja powiem co myśle na temat 2.0 w forysiu na wolnym ssaniu.

Jest to proszę ciebie przyjemna spacerówka świetnie nadająca się do miasta tudzież na błotniste i ośnieżone drogi gminne. Natomiast na asfalcie obwodnicy miasta dupsko złoją ci następujące postaci:

 

-pan w kapeluszu w skodzie oktawii-tdi

 

-ziomal w seiczęto-sporting

 

 

o podkręcaniu mocy niech się wypowiedzą inni koledzy z forum co się rzemiosłem tjuninowym parają

Posted

do 100km/h to faktycznie nie jest rakieta i do miasta to chyba SC jest akurat lepszy no ale przecież! - komfort podróżowania, wysokie siedzenie, wypad z dziećmi nad Wigry, dwa husky i kosz piknikowy w bagarku, biegówki na dachu.... :)

Posted
do 100km/h to faktycznie nie jest rakieta i do miasta to chyba SC jest akurat lepszy... :)

 

Do Wrocka na przykład najlepszy jest właśnie foryś, w sportingu albo można się kontuzji podwozia i kręgosłupa nabawić ;)

Posted

GTA3 napisał:

Do Wrocka na przykład najlepszy jest właśnie foryś, w sportingu albo można się kontuzji podwozia i kręgosłupa nabawić

No właśnie - generalnie na polskie drogi to świetne rozwiązanie :!:

Posted

jeżdżę od b niedawna (jakieś 200km)- czyli nic. sprawdza się ok, może na moje szczęście nie ma na tej drodze facetów w kapelutkach w oktawiach. :lol: no i koledzy nieco zazdroszczą po pierwszych 5 min wspólnej jazdy. pozdrawiam

Posted

Przejechałałem dopiero 900 km, więc auto jeszcze niedotarte i trudno na razie powiedzieć ile można jeszcze z niego wycisnąć. Już teraz jestem bardzo zadowolony z elastyczności i kultury pracy silnika. Też miałem podobne wątpliwości przed podjęciem decyzji ale jazda próbna je definitywne rozwiała dlatego zdecydowanie zalecam samodzielne wypróbowanie wolnossącego forysia.

Nie ma sensu zadawania takich pytań na forum na którym trwają dyskusje jak zwiększyć moc STI, czy też poprawić słabiutkie osiągi fabrycznego WRX :wink:

 

Pozdr

Posted
Ciekawy jestem czy jest granica. Tak żeby powiedzieć już wystarczy, więcej nie trzeba.

 

 

z tego co widzę to nie. Jeden tuner w UKeju ma w tylnonapędowej Sierrce już ponad 700 KM i dalej kombinuje... mimo że przyczepności znaleźć na torze za bardzo nie może.

Posted
Czy ten silnik pozwala na swobodna jazde na szosie i poza nia??czy jednak brakuje mu mocy??

Czy sa mozliwosci chip tuningu tego motoru??

Pozdrawiam

koledzy troche zeszli z tematu...

jak jeździłeś wcześniej czymś o podobnej mocy to napewno będzie ci odpowiadał. jest wystarczający jeśli nie zależy ci na jakimś odrzutowcu. ot samochód do sprawnego przemieszczania.

pozdrawiam

Posted
Ciekawy jestem czy jest granica. Tak żeby powiedzieć już wystarczy, więcej nie trzeba.

 

Dla większości śmiertelników granicą są koszty. Bo gdyby nie to, że każdy dodatkowy koń od pewnego momentu to brutalny drenaż portfela, to fantazja i pościg za mocą sięgałaby wysoko :D Ale powiedziałem :?

Posted

 

Dla większości śmiertelników granicą są koszty. Bo gdyby nie to, że każdy dodatkowy koń od pewnego momentu to brutalny drenaż portfela, to fantazja i pościg za mocą sięgałaby wysoko

 

Normalnie .....Cie kurna ..... bede cytowała, przy okazji mondrych rozmów.

 

Mamusia

Posted
Normalnie .....Cie kurna ..... bede cytowała, przy okazji mondrych rozmów.

 

Mamusia

 

Kto kogo? Regulamin forum i pare innych rzeczy to ja dzieciom bede na blache kazał wkuwać :wink:

Posted

Wczesniej jezdzilem mercedesem C-Klasse (150KM ale w Dieselu), wiec moze faktycznie troche brakowac mocy w Forysiu. Ale nie szukam w nim sportowych osiagow(pytalem z ciekawosci, po to wlasnie sa takie forum na stronie Subaru). Poza tym chcialem pozdrowic tych ktorzy twierdza ze panowie w kapeluszach w Octavii mnie wyprzedzic :wink: prosze .... w moim Twingo 1.2 16V ani SC ani Octavia nie bardzo dawali rade :twisted: No coz...pozdrawiam wszystkich i dziekuje za odpowiedzi :lol:

Posted

Dyzio napisał:

Nie ma sensu zadawania takich pytań na forum na którym trwają dyskusje jak zwiększyć moc STI, czy też poprawić słabiutkie osiągi fabrycznego WRX

 

od kiedy to jest forum 'tylko' na temat zwiekszania mocy SI STI??? :shock:

 

Pozdrawiam

Y

Posted

Masz racje. Trochę przesadziłem z "brakiem sensu". Chodziło mi tylko o to, że na tak postawione pytanie otrzymasz na tym forum odpowiedzi typu:

- nie absolutnie niewystarczająca moc

a za chwilę

- tak w zupełności wystarczająca

i tak w kółko :wink:

 

Pozdr

Posted
(...) na tak postawione pytanie otrzymasz na tym forum odpowiedzi typu:

- nie, absolutnie niewystarczająca moc

a za chwilę:

- tak, w zupełności wystarczająca

i tak w kółko :wink:

 

Pozdr

 

I pamiętaj: niechaj Moc zawsze będzie z Tobą... ;))

YEDI RULZ!!

 

(To tylko tak, żeby nie było "w kółko" :)

 

M.

Posted

Jak mówił mój znajomy, ten silnik jest wystarczający dla normalnych ludzi, jeżdrzę takim chwile i nie narzekam, na pewno nie daje powodów do obciachu i ww. jednostki czyli ziomale i kapelusznicy nie mają większych szans(chyba że w Octawi 1,8T ale tylko na prostej suchej autostradzie bez kolein-szukać takiej ze szkłem powiększającym). Na mokrej,tudziesz śliskiej nawierzchni nawet nie trzeba silnika specjalnie męczyć, autko idzie jak marzenie i wszystkie troski oraz inni urzytkownicy szosy w większości zostają w tyle. Pewnie,że lepiej chodzi 2,0T ale za tym stoi cena i wysokie spalanie- jak zwykle coś za coś, czy tak zawsze musi być :( ?

Posted

dzis mialem okazje przejechac sie w gdansku nowym forysiem 2.5. autko calkiem calkiem!!!! wrazenie zrobilo na mnie zawieszenie,komfort i wyposazenie.

mocy w nim nie brakuje :)

Posted

Youguch - przejechałem 7000 km 2.0. - 1 i 2 bieg to nie F1. Za to elastyczności na wyższych mu nie brakuje. Co do tych Octavi, to niech sprubują sił na mokrym lub śniegu z takim 2 l. wollnosakiem :twisted:

Jeden ostry zakręt i po konkurencji :lol:

 

Poza tym jak dobrze go dotrzesz i traktujesz to spalanie w trasie (110 km/h) to ok. 7,5 litra.

 

 

przed zakupem żałowałem tylko że SIP nie wprowadził 2.5 litrówki woolnosącej - (tak jak w USA). To by była jakaś alternatywa dla paliwożernego 2.0T.

 

FORESTER 2.0 XG (XL) to naprade dobry wybór.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...