kubeku Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Witam. Własnie dostałem paczuszke z USA z zaworem upustowym HKS dedykowanym do STI 2008. No i założenie go to czas około 10 minut tylko pytanie czy jest sens zakładac tego HKSa bez remapu?? I czy wogole jest to bezpieczne dla silnika ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 kubeku, Lepiej najpierw wywalić wszystkie katalizatory :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubeku Opublikowano 15 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Wydech bedzie zrobiony do miesiąca, 3 cale bez katów na jednym końcowym tłumiku MG :wink: :wink: No ale jak zrobie wydech bez katów i założe HKSa to bedzie wszystko ok?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Jeżeli wymieniasz wydech, to remap lepiej zrobić. Czy jest to konieczne to nie jestem pewien. Napewno nie zaszkodzi i zapobiegnie overboostowi. Taki zestaw wydech + remap + BOV nie powinien sprawiać żadnych problemów. [ Dodano: Sro Paź 15, 2008 12:13 pm ] --> http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=114556 Tutaj masz więcej info od tych co bardziej ogarniają niż ja :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Tak całkiem to nigdy nie będize OK z otwartm zaworem w aucie z MAF< ale będzie w miarę OK z pustynm wydechem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubeku Opublikowano 15 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Tak całkiem to nigdy nie będize OK z otwartm zaworem w aucie z MAF< ale będzie w miarę OK z pustynm wydechem. A mozesz bardziej sprecyzowac co znaczy w miarę OK?? Chodzi mi tylko o to czy mi sie poprostu nic nie wysra w silniku?? Blow Off mam dla jasności HKS SSQV. A po remapie bedzie wszystko OK?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Nie powinno Ci nic wysrać. Jedyne co to poprostu MAF będzie dawał do komputera informacje, że powietrze jest w układzie, podczas gdy rzeczywiście zostało wyrzucone w atmosferę. Efekt będzie taki, że poda więcej paliwa, które nie będize w stanie spalić się w cylindrze, tylko dopali się w wydechu. Dlatego jest to istotne, żeby nie mieć katów, które szybko by się zapchały. Dużo aut jeździ z taką konfiguracją jak chcesz zrobić i żyje :wink: Mam tylko jedno pytanie :wink: Stać Cię na takie auto, wydech, BOV'a to czemu chcesz na remapie przyoszczędzić ?? Gdybyś go zrobił to tak naprawdę już nic byś nie potrzebował. W sensie, że podstawowa modyfikacja byłaby kompletna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 kubeku, remap jest tu w zasadzie bez znaczenia jeżeli chodzi o zawór upustowy. Silnikowi się nic strasznego nei stanie, trochę więcej nagaru, trochę więcej paliwa w oleju, tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubeku Opublikowano 15 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Nie powinno Ci nic wysrać. Jedyne co to poprostu MAF będzie dawał do komputera informacje, że powietrze jest w układzie, podczas gdy rzeczywiście zostało wyrzucone w atmosferę. Efekt będzie taki, że poda więcej paliwa, które nie będize w stanie spalić się w cylindrze, tylko dopali się w wydechu. Dlatego jest to istotne, żeby nie mieć katów, które szybko by się zapchały. Dużo aut jeździ z taką konfiguracją jak chcesz zrobić i żyje :wink: Mam tylko jedno pytanie :wink: Stać Cię na takie auto, wydech, BOV'a to czemu chcesz na remapie przyoszczędzić ?? Gdybyś go zrobił to tak naprawdę już nic byś nie potrzebował. W sensie, że podstawowa modyfikacja byłaby kompletna A kto pisze ze ja chce na tym przyoszczedzic. Remap bedzie napewno robiony tylko pewnie w przyszlym sezonie czyli jakos po zimie. A skoro HKSa juz mam to chcialbym go odrazu zamontowac a nie czekac na remap tylko chce miec pewnosc ze mi sie poprostu nic nie wysra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Tak całkiem to nigdy nie będize OK z otwartm zaworem w aucie z MAF< ale będzie w miarę OK z pustynm wydechem. Bo bedzie ladnie marchewami walil a nie niszczyl katalizator? U siebie z HKSem co chwila slyszalem burczenie dochodzace z katalizatora, jakbym go nie mial, to by bylo pewnie calkiem efektownie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 No marchewy są fajne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Ta, zwlaszcza jak przechodniow po lydkach smagaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubeku Opublikowano 15 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Jeszcze jedno pytanko jesli chodzi o sam montaz tego Bova, w seryjnym zaworze ktory jest zamontowany w IC jest taki gruby czarny gumowy przewód a w HKSie nie ma wejscia na ten przewod i z tego co mi wiadomo nalezy go zaslepic. Tylko czy napewno trzeba go zaslepic i wogole od czego on jest?? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 tylko pytanie czy jest sens zakładac tego HKSa bez remapu??tak - po to go kupiles I czy wogole jest to bezpieczne dla silnika ??pewnie tak poza tym ze troche przelewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 To waz powrotny dla powietrza upuszczanego przez seryjny zawor, powietrze wraca nim w dolot za przeplywomierz. Mozesz go zdjac i rure, z ktorego zdejmujesz waz musisz zaslepic faktycznie. HKS jest zaworem atmosferycznym, a skoro wypuszcza cisnienie w atmosfere, to nie potrzebuje weza powrotnego do dolotu. Co nie zmienia faktu, ze do SSQV mozna dokupic zestaw do recyrkulacji powietrza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 w seryjnym zaworze ktory jest zamontowany w IC jest taki gruby czarny gumowy przewód a w HKSie nie ma wejscia na ten przewod i z tego co mi wiadomo nalezy go zaslepic. Tylko czy napewno trzeba go zaslepic i wogole od czego on jest?? powrot powietrza do ukladu zamiast efektownego pssssst powinienes miec w zestawie z zaworem taki walec aluminiowy do zaslepienia tego weza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubeku Opublikowano 16 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 To waz powrotny dla powietrza upuszczanego przez seryjny zawor, powietrze wraca nim w dolot za przeplywomierz.Mozesz go zdjac i rure, z ktorego zdejmujesz waz musisz zaslepic faktycznie. HKS jest zaworem atmosferycznym, a skoro wypuszcza cisnienie w atmosfere, to nie potrzebuje weza powrotnego do dolotu. Co nie zmienia faktu, ze do SSQV mozna dokupic zestaw do recyrkulacji powietrza... Faktycznie dostałem w zestawie taka aluminiowa zaslepke na tego weza i oprocz tego dostalem tez jakas wkladke do HKSa do ktorej tez mozna podpiac tego weza. Tylko jak podepne tego weza do HKSa to wtedy to bedzie dzialalo jak ten seryjny zawor i nie bedzie psssss?? Przynajmniej tak to rozumie ale jesli sie myle to prosze o poprawienie. I jeszcze jedno pytanko ten HKS jest bez regulacji?? Tak mi sie przynajmniej wydaje. I czy to dobrze ze nie ma regulacji czy jednak lepiej jakby mial. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 Te nowe HKSy nie mają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 To waz powrotny dla powietrza upuszczanego przez seryjny zawor, powietrze wraca nim w dolot za przeplywomierz.Mozesz go zdjac i rure, z ktorego zdejmujesz waz musisz zaslepic faktycznie. HKS jest zaworem atmosferycznym, a skoro wypuszcza cisnienie w atmosfere, to nie potrzebuje weza powrotnego do dolotu. Co nie zmienia faktu, ze do SSQV mozna dokupic zestaw do recyrkulacji powietrza... Faktycznie dostałem w zestawie taka aluminiowa zaslepke na tego weza i oprocz tego dostalem tez jakas wkladke do HKSa do ktorej tez mozna podpiac tego weza. Tylko jak podepne tego weza do HKSa to wtedy to bedzie dzialalo jak ten seryjny zawor i nie bedzie psssss?? Przynajmniej tak to rozumie ale jesli sie myle to prosze o poprawienie. I jeszcze jedno pytanko ten HKS jest bez regulacji?? Tak mi sie przynajmniej wydaje. I czy to dobrze ze nie ma regulacji czy jednak lepiej jakby mial. Chłopie to ty kupiłeś coś nie wiedząc do czego to ani z czym to się je? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 Raga, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubeku Opublikowano 16 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 Spoko Raga nic sie nie martw, mniej wiecej wiem z czym sie to je Ale faktycznie kupilem to na wielkim spatanie po wielkich kosztach, bo stwierdzilem ze nawet jak to nie bedzie dobry wybor to i tak to sprzedam w polsce i jeszcze na tym zarobie :wink: A zakupilem go jeszcze przed odbiorem subaru, no ale teraz chce miec potwierdzenie czy z wielkiej grupy zaworów upustowych ten bedzie dobrym wyborem do STI i moge go spokojnie montowac czy lepiej go zmienic i kupic jakis inny?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 Tak po prawdzie, to lepiej bedzie pewnie zostac przy serii albo ew. kupic jakis lepszy recyrkulacyjny - o ile oczywiscie seria w nowych Subaru ma jakies slabosci, moze nie ma. Chyba, ze jestes wielbicielem "uuuuszzzz" - bo to z grubsza chyba jedyny plus HKS'a. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubeku Opublikowano 16 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 Wsumie po to kupowalem zawor upustowy zeby bylo pssssssttttttt :wink: . Bo rozumie ze jak wloze ta wkladke do tego HKSa i podepne tak jak seryjny zawor to pppppppssssssttttt nie bedzie :neutral: ?????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 Na pewno nie bedzie to tak wyrazne psst. U mnie w koncu nawet po powrocie do zaworu recyrkulacyjnego slychac syk powracajacego powietrza (co bylo zreszta nawet powodem mojego poczatkowego niepokoju) - ale raczej cichy, HKS nalezy raczej do glosnych dosc zaworow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się