Skocz do zawartości

Zawór Upustowy STI 2008


kubeku

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli wymieniasz wydech, to remap lepiej zrobić. Czy jest to konieczne to nie jestem pewien. Napewno nie zaszkodzi i zapobiegnie overboostowi.

 

Taki zestaw wydech + remap + BOV nie powinien sprawiać żadnych problemów.

 

[ Dodano: Sro Paź 15, 2008 12:13 pm ]

--> http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=114556

 

Tutaj masz więcej info od tych co bardziej ogarniają niż ja :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak całkiem to nigdy nie będize OK z otwartm zaworem w aucie z MAF< ale będzie w miarę OK z pustynm wydechem.

 

A mozesz bardziej sprecyzowac co znaczy w miarę OK?? Chodzi mi tylko o to czy mi sie poprostu nic nie wysra w silniku?? Blow Off mam dla jasności HKS SSQV. A po remapie bedzie wszystko OK??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie powinno Ci nic wysrać. Jedyne co to poprostu MAF będzie dawał do komputera informacje, że powietrze jest w układzie, podczas gdy rzeczywiście zostało wyrzucone w atmosferę. Efekt będzie taki, że poda więcej paliwa, które nie będize w stanie spalić się w cylindrze, tylko dopali się w wydechu. Dlatego jest to istotne, żeby nie mieć katów, które szybko by się zapchały.

 

Dużo aut jeździ z taką konfiguracją jak chcesz zrobić i żyje :wink:

 

Mam tylko jedno pytanie :wink: Stać Cię na takie auto, wydech, BOV'a to czemu chcesz na remapie przyoszczędzić ?? Gdybyś go zrobił to tak naprawdę już nic byś nie potrzebował.

 

W sensie, że podstawowa modyfikacja byłaby kompletna :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie powinno Ci nic wysrać. Jedyne co to poprostu MAF będzie dawał do komputera informacje, że powietrze jest w układzie, podczas gdy rzeczywiście zostało wyrzucone w atmosferę. Efekt będzie taki, że poda więcej paliwa, które nie będize w stanie spalić się w cylindrze, tylko dopali się w wydechu. Dlatego jest to istotne, żeby nie mieć katów, które szybko by się zapchały.

 

Dużo aut jeździ z taką konfiguracją jak chcesz zrobić i żyje :wink:

 

Mam tylko jedno pytanie :wink: Stać Cię na takie auto, wydech, BOV'a to czemu chcesz na remapie przyoszczędzić ?? Gdybyś go zrobił to tak naprawdę już nic byś nie potrzebował.

 

W sensie, że podstawowa modyfikacja byłaby kompletna :mrgreen:

 

A kto pisze ze ja chce na tym przyoszczedzic. Remap bedzie napewno robiony tylko pewnie w przyszlym sezonie czyli jakos po zimie. A skoro HKSa juz mam to chcialbym go odrazu zamontowac a nie czekac na remap tylko chce miec pewnosc ze mi sie poprostu nic nie wysra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak całkiem to nigdy nie będize OK z otwartm zaworem w aucie z MAF< ale będzie w miarę OK z pustynm wydechem.

 

Bo bedzie ladnie marchewami walil a nie niszczyl katalizator? ;)

U siebie z HKSem co chwila slyszalem burczenie dochodzace z katalizatora, jakbym go nie mial,

to by bylo pewnie calkiem efektownie... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno pytanko jesli chodzi o sam montaz tego Bova, w seryjnym zaworze ktory jest zamontowany w IC jest taki gruby czarny gumowy przewód a w HKSie nie ma wejscia na ten przewod i z tego co mi wiadomo nalezy go zaslepic. Tylko czy napewno trzeba go zaslepic i wogole od czego on jest??

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To waz powrotny dla powietrza upuszczanego przez seryjny zawor, powietrze wraca nim w dolot za przeplywomierz.

Mozesz go zdjac i rure, z ktorego zdejmujesz waz musisz zaslepic faktycznie.

 

HKS jest zaworem atmosferycznym, a skoro wypuszcza cisnienie w atmosfere, to nie potrzebuje weza powrotnego do dolotu.

 

Co nie zmienia faktu, ze do SSQV mozna dokupic zestaw do recyrkulacji powietrza...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w seryjnym zaworze ktory jest zamontowany w IC jest taki gruby czarny gumowy przewód a w HKSie nie ma wejscia na ten przewod i z tego co mi wiadomo nalezy go zaslepic. Tylko czy napewno trzeba go zaslepic i wogole od czego on jest??
powrot powietrza do ukladu zamiast efektownego pssssst :)

powinienes miec w zestawie z zaworem taki walec aluminiowy do zaslepienia tego weza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To waz powrotny dla powietrza upuszczanego przez seryjny zawor, powietrze wraca nim w dolot za przeplywomierz.

Mozesz go zdjac i rure, z ktorego zdejmujesz waz musisz zaslepic faktycznie.

 

HKS jest zaworem atmosferycznym, a skoro wypuszcza cisnienie w atmosfere, to nie potrzebuje weza powrotnego do dolotu.

 

Co nie zmienia faktu, ze do SSQV mozna dokupic zestaw do recyrkulacji powietrza...

 

Faktycznie dostałem w zestawie taka aluminiowa zaslepke na tego weza i oprocz tego dostalem tez jakas wkladke do HKSa do ktorej tez mozna podpiac tego weza. Tylko jak podepne tego weza do HKSa to wtedy to bedzie dzialalo jak ten seryjny zawor i nie bedzie psssss?? Przynajmniej tak to rozumie ale jesli sie myle to prosze o poprawienie. I jeszcze jedno pytanko ten HKS jest bez regulacji?? Tak mi sie przynajmniej wydaje. I czy to dobrze ze nie ma regulacji czy jednak lepiej jakby mial.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To waz powrotny dla powietrza upuszczanego przez seryjny zawor, powietrze wraca nim w dolot za przeplywomierz.

Mozesz go zdjac i rure, z ktorego zdejmujesz waz musisz zaslepic faktycznie.

 

HKS jest zaworem atmosferycznym, a skoro wypuszcza cisnienie w atmosfere, to nie potrzebuje weza powrotnego do dolotu.

 

Co nie zmienia faktu, ze do SSQV mozna dokupic zestaw do recyrkulacji powietrza...

 

Faktycznie dostałem w zestawie taka aluminiowa zaslepke na tego weza i oprocz tego dostalem tez jakas wkladke do HKSa do ktorej tez mozna podpiac tego weza. Tylko jak podepne tego weza do HKSa to wtedy to bedzie dzialalo jak ten seryjny zawor i nie bedzie psssss?? Przynajmniej tak to rozumie ale jesli sie myle to prosze o poprawienie. I jeszcze jedno pytanko ten HKS jest bez regulacji?? Tak mi sie przynajmniej wydaje. I czy to dobrze ze nie ma regulacji czy jednak lepiej jakby mial.

 

Chłopie to ty kupiłeś coś nie wiedząc do czego to ani z czym to się je? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko Raga nic sie nie martw, mniej wiecej wiem z czym sie to je :mrgreen::mrgreen: Ale faktycznie kupilem to na wielkim spatanie po wielkich kosztach, bo stwierdzilem ze nawet jak to nie bedzie dobry wybor to i tak to sprzedam w polsce i jeszcze na tym zarobie :wink: A zakupilem go jeszcze przed odbiorem subaru, no ale teraz chce miec potwierdzenie czy z wielkiej grupy zaworów upustowych ten bedzie dobrym wyborem do STI i moge go spokojnie montowac czy lepiej go zmienic i kupic jakis inny??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...