Skocz do zawartości

Subaru Impreza 1.5 2006


Gość odmieniony

Rekomendowane odpowiedzi

Parametry sprawdzisz na niemieckiej stronie subaru. Przyspieszenia kiepskie jak na subaru :wink: a spalania podobno bardzo duze. Lepiej szukac wersji 2,0R (160KM). A przyjemność z jazdy to tylko na śliskim :smile: [/fade]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie co...... Wysunę pewną tezę, na którą ostatnio wpadłem i sprawdza się ona w moim przypadku.

 

Jeżeli ma się jakiś określony styl jazdy to im będziemy mieć słabszy samochód tym więcej będzie palił. A toż dlaczego:

 

1. Niektórzy jeżdżą mocnymi autami weekendowo, a moją słabsze oszczędniejsze auta na codzień. Jednak przyzwyczajeni do ciągłego butowania i przyśpieszenia, w tych słabszych autach wciskają gaz zawsze do końca ponieważ nie mają takiego wyczucia.

 

2. Im słabszy samochód, tym dłużej się rozpędza. Załóżmy, że startujemy z pod świateł STi i chcemy osiągnąć prędkość z jaką będziemy się przemieszczać, a potem ją utrzymywać. W STi przyśpieszenie do załóżmy 80 km/h nie trwa długo nawet przy nie wciśniętym do końca gazem. W słabszych samochodach będziemy pewnie musieli wcisnąć gaz do dechy i trzymać przez kilka sekund w takiej pozycji. To samo z wyprzedzaniem, przyśpieszaniem po przejeżdżaniu zakrętów, korkach itd. Zwłaszcza w mieście to zjawisko będzie występowało.

 

3. Słabsze silniki często kręci się po obrotach, żeby cokolowiek z nich wydobyć tej mocy. To też robi swoje.

 

 

Taka głupia teza, ale przyzjacie, że coś w ty jest :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W słabszych samochodach będziemy pewnie musieli wcisnąć gaz do dechy i trzymać przez kilka sekund w takiej pozycji. To samo z wyprzedzaniem, przyśpieszaniem po przejeżdżaniu zakrętów, korkach itd. Zwłaszcza w mieście to zjawisko będzie występowało.

 

ja tak mam i nie tylko w mieście, na trasie też czasami but w podłodze :roll: :evil:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kashmere, Dokładnie tak. Nawet jak nie jeździ się szybko to mogą być spore różnice. W Passacie, raz jeździłem dosyć agresywnie (nie mylić z szybko). Efekt 15-16l / 100km. Ostatnio jeżdże zdecydowanie płynniej. Przyśpieszam w miare delikatnie, ale zdecydowanie, nie trzymam pompującej turbiny jak nie muszę itd. Efekt 12.4l / 100 ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kashmere, Dokładnie tak. Nawet jak nie jeździ się szybko to mogą być spore różnice. W Passacie, raz jeździłem dosyć agresywnie (nie mylić z szybko). Efekt 15-16l / 100km. Ostatnio jeżdże zdecydowanie płynniej. Przyśpieszam w miare delikatnie, ale zdecydowanie, nie trzymam pompującej turbiny jak nie muszę itd. Efekt 12.4l / 100 ;]

 

Chojny nazywa styl jazdy słabymi autami po przesiadce z Subaraka stylem zero jedynkowym prawej nogi :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chojny nazywa styl jazdy słabymi autami po przesiadce z Subaraka stylem zero jedynkowym prawej nogi :P

 

hehe, no tak właśnie było i szybko zauważyłem ze mimo gazu w podłodze wcale szybciej nie jadę :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chojny nazywa styl jazdy słabymi autami po przesiadce z Subaraka stylem zero jedynkowym prawej nogi :P

 

hehe, no tak właśnie było i szybko zauważyłem ze mimo gazu w podłodze wcale szybciej nie jadę :mrgreen:

 

To jest dokładnie ten argument na poparcie mojej tezy, o którym wspomniałem wyżej :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Załóżmy, że startujemy z pod świateł STi i chcemy osiągnąć prędkość z jaką będziemy się przemieszczać, a potem ją utrzymywać. W STi przyśpieszenie do załóżmy 80 km/h nie trwa długo nawet przy nie wciśniętym do końca gazem. W słabszych samochodach będziemy pewnie musieli wcisnąć gaz do dechy i trzymać przez kilka sekund w takiej pozycji. To samo z wyprzedzaniem, przyśpieszaniem po przejeżdżaniu zakrętów, korkach itd.

 

He, he lubię takie tezy, kolejny argument za zakupem STI :mrgreen:

Ja też mam jedną podobną w stylu tzn. wolna jazda po dziurach bardziej niszczy zawieszenie niż szybka, bo przy wolnej wpadamy w dziury, a przy szybkiej nad nimi przelatujemy :wink: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tak mam i nie tylko w mieście, na trasie też czasami but w podłodze :roll: :evil:

 

 

 

 

 

:wink:

 

 

 

H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6....

 

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6....

:cool: :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6....

:cool: :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

H6W.jpg

 

i czym tu się tak podniecacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...