Jump to content

Subaru Impreza 1.5 2006


Guest odmieniony
 Share

Recommended Posts

Parametry sprawdzisz na niemieckiej stronie subaru. Przyspieszenia kiepskie jak na subaru :wink: a spalania podobno bardzo duze. Lepiej szukac wersji 2,0R (160KM). A przyjemność z jazdy to tylko na śliskim :smile: [/fade]

Link to comment
Share on other sites

Wiecie co...... Wysunę pewną tezę, na którą ostatnio wpadłem i sprawdza się ona w moim przypadku.

 

Jeżeli ma się jakiś określony styl jazdy to im będziemy mieć słabszy samochód tym więcej będzie palił. A toż dlaczego:

 

1. Niektórzy jeżdżą mocnymi autami weekendowo, a moją słabsze oszczędniejsze auta na codzień. Jednak przyzwyczajeni do ciągłego butowania i przyśpieszenia, w tych słabszych autach wciskają gaz zawsze do końca ponieważ nie mają takiego wyczucia.

 

2. Im słabszy samochód, tym dłużej się rozpędza. Załóżmy, że startujemy z pod świateł STi i chcemy osiągnąć prędkość z jaką będziemy się przemieszczać, a potem ją utrzymywać. W STi przyśpieszenie do załóżmy 80 km/h nie trwa długo nawet przy nie wciśniętym do końca gazem. W słabszych samochodach będziemy pewnie musieli wcisnąć gaz do dechy i trzymać przez kilka sekund w takiej pozycji. To samo z wyprzedzaniem, przyśpieszaniem po przejeżdżaniu zakrętów, korkach itd. Zwłaszcza w mieście to zjawisko będzie występowało.

 

3. Słabsze silniki często kręci się po obrotach, żeby cokolowiek z nich wydobyć tej mocy. To też robi swoje.

 

 

Taka głupia teza, ale przyzjacie, że coś w ty jest :wink:

Link to comment
Share on other sites

W słabszych samochodach będziemy pewnie musieli wcisnąć gaz do dechy i trzymać przez kilka sekund w takiej pozycji. To samo z wyprzedzaniem, przyśpieszaniem po przejeżdżaniu zakrętów, korkach itd. Zwłaszcza w mieście to zjawisko będzie występowało.

 

ja tak mam i nie tylko w mieście, na trasie też czasami but w podłodze :roll: :evil:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:wink:

Link to comment
Share on other sites

Harvester, moja brzydsza połowa już teraz się boi ze mną jeździć :wink: , chociaż bardzo lubi jak ja powożę, poza tym ja mam mało schowków ale duży bagażnik :mrgreen: .

tyle OT z mojej strony :wink:

Link to comment
Share on other sites

kashmere, Dokładnie tak. Nawet jak nie jeździ się szybko to mogą być spore różnice. W Passacie, raz jeździłem dosyć agresywnie (nie mylić z szybko). Efekt 15-16l / 100km. Ostatnio jeżdże zdecydowanie płynniej. Przyśpieszam w miare delikatnie, ale zdecydowanie, nie trzymam pompującej turbiny jak nie muszę itd. Efekt 12.4l / 100 ;]

Link to comment
Share on other sites

kashmere, Dokładnie tak. Nawet jak nie jeździ się szybko to mogą być spore różnice. W Passacie, raz jeździłem dosyć agresywnie (nie mylić z szybko). Efekt 15-16l / 100km. Ostatnio jeżdże zdecydowanie płynniej. Przyśpieszam w miare delikatnie, ale zdecydowanie, nie trzymam pompującej turbiny jak nie muszę itd. Efekt 12.4l / 100 ;]

 

Chojny nazywa styl jazdy słabymi autami po przesiadce z Subaraka stylem zero jedynkowym prawej nogi :P

Link to comment
Share on other sites

Chojny nazywa styl jazdy słabymi autami po przesiadce z Subaraka stylem zero jedynkowym prawej nogi :P

 

hehe, no tak właśnie było i szybko zauważyłem ze mimo gazu w podłodze wcale szybciej nie jadę :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Chojny nazywa styl jazdy słabymi autami po przesiadce z Subaraka stylem zero jedynkowym prawej nogi :P

 

hehe, no tak właśnie było i szybko zauważyłem ze mimo gazu w podłodze wcale szybciej nie jadę :mrgreen:

 

To jest dokładnie ten argument na poparcie mojej tezy, o którym wspomniałem wyżej :wink:

Link to comment
Share on other sites

Załóżmy, że startujemy z pod świateł STi i chcemy osiągnąć prędkość z jaką będziemy się przemieszczać, a potem ją utrzymywać. W STi przyśpieszenie do załóżmy 80 km/h nie trwa długo nawet przy nie wciśniętym do końca gazem. W słabszych samochodach będziemy pewnie musieli wcisnąć gaz do dechy i trzymać przez kilka sekund w takiej pozycji. To samo z wyprzedzaniem, przyśpieszaniem po przejeżdżaniu zakrętów, korkach itd.

 

He, he lubię takie tezy, kolejny argument za zakupem STI :mrgreen:

Ja też mam jedną podobną w stylu tzn. wolna jazda po dziurach bardziej niszczy zawieszenie niż szybka, bo przy wolnej wpadamy w dziury, a przy szybkiej nad nimi przelatujemy :wink: :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

ja tak mam i nie tylko w mieście, na trasie też czasami but w podłodze :roll: :evil:

 

 

 

 

 

:wink:

 

 

 

H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6....

 

:mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6....

:cool: :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6 H6....

:cool: :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

H6W.jpg

 

i czym tu się tak podniecacie?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...