KamilL Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Witam! Auto GT 95 Po wymianie silnika, było coś nie tak z ładowaniem bo ładowało tylko 0.3 bara. Chcąc coś z tym zrobić podłączyłem MBC żeby ustawić takie ładowanie jakie było wcześniej, MBC podłączone, jazda próbna, auto tak jakby chciało ładować więcej, lecz po przekroczeniu 0.5 bara zaczyna strzelać w wydech, przerywać, ładowanie zaczyna falować i generalnie przestaje przyśpieszać, gdy ma ładowanie 0.4 bara jest wszystko ok, gdy więcej, dzieje się to co przed chwilą napisałem, komp OK, solenoid OK na obydwóch ładowało tyle samo czyli 0.3 bara, turbo OK, tego jestem pewien, na poprzednim aucie było wszystko OK, przepływomierz nowy, świece nowe, cewki sprawne, wydech przelot 3" więc nie ma mowy o dławieniu się przez zapchany wydech. Może jakieś sugestie ? Co to może być ? Może ktoś ma/miał podobny problem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 ecz po przekroczeniu 0.5 bara zaczyna strzelać w wydech, przerywać, ładowanie zaczyna falować i generalnie przestaje przyśpieszać, gdy ma ładowanie 0.4 bara jest wszystko ok, Na pewno zegar pokazuje w barach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taffarel Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 nie znam sie za specjalnie, wiec nie krzyczcie, ale mbc troche drutem pachnie, a afr ok ? pompa paliwa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilL Opublikowano 15 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Na pewno zegar pokazuje w barach? proszę Cię... ale mbc troche drutem pachnie, czy w jakiś sposób Ci to przeszkadza ? pompa ok, afr nie mam pojęcia, nie mam jak sprawdzić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi