Skocz do zawartości

Typowe problemy z Imprezkami z US


MeanDream

Rekomendowane odpowiedzi

Czy znane są Panstwu jakies typowe problemy z jakimi mozna sie spotkac w samochodach sprowadzonych ze Stanów ? Kupiłem niedawno Impreze Wagon RS 2,5 2005MY , wczesniej Lancer - jestem więc jednym z nawróconych ;-), i co prawda nic dramatycznego sie nie dzieje ale jako że to członek rodziny chciałem byc na pewne rzeczy przygotowany.

 

Sorki jeśli wypadam z postem powtórzonym 100 razy ale nie mogłem nic wartościowego znaleźć.

 

Pozdrawiam wszystkich amatorów BOXERków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z kolei ma 2007MY. Ogolnie musisz pamietac, ze w stanch smigal max. na premium czyli 93 oktanach. Zaleca sie w sumie 96+ Wszystko zlezy od przebiegu. Jesli wlasciciel nie schodzil nigdy do regular (87) i specjalnie nia nie szalal, to powinno byc wszystko OK.

Pamietaj tez, ze w wersjach US zawieszenie nie jest tak twarde. Warto zainwestowac pare tysia w dobre - to jednak zalezy od stylu jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogolnie musisz pamietac, ze w stanch smigal max. na premium czyli 93 oktanach. Zaleca sie w sumie 96+ Wszystko zlezy od przebiegu. Jesli wlasciciel nie schodzil nigdy do regular (87) i specjalnie nia nie szalal, to powinno byc wszystko OK.

 

Amerykańskie oktany nie równają się europejskim (inne normy) :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serdeczne dzieki za wskazówki;

czytałem o tych róznicach zawartosci oktanów międzu EU i US, ja leję 95, ewentualnie jak mnie natchnie to podjade i wleję 99 Vpower dla lepszego samopoczucia ;-)

co do zawieszenia, hmm, jak dla mnie miekkie bardzo ale jak pisałem, wczesniej był Lancer i to bardzo twardy. Poza tym to jednak kombi i nie mysle o wielkich przeróbkach. Ale moi znajomi jak sie dowiedzieli co kupiłem to pierwsze pytanie było: "to kiedy obniżasz ?"

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuba, To jakie paliwo wymagają amerykańskie STi, tak z ciekawości ?? Można do nich bez problemu lać europejskie 95 ???

Moim zdaniem to byłby zły pomysł. IMHO absolutne minimum do seryjnego STI to standardowe 98.

 

Nawet na wlewie baku amerykanskich EVO i STI jest zawsze naklejka "PREMIUM FUEL ONLY".

W US premium zaczyna sie juz od odpowiednika benzyny 95, ale znajac ich jakosc w PL nie ryzykowalbym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja do swojego auta leje 98 oktanow mimo ze w stanach taknowalem najwiecej co sie da czyli 91 ( premium) a to nasze 95. Jak sie przemapuje w Mapteku do bede spokojniejszy.

 

Kuba, To jakie paliwo wymagają amerykańskie STi, tak z ciekawości ?? Można do nich bez problemu lać europejskie 95 ???

Moim zdaniem to byłby zły pomysł. IMHO absolutne minimum do seryjnego STI to standardowe 98.

 

Nawet na wlewie baku amerykanskich EVO i STI jest zawsze naklejka "PREMIUM FUEL ONLY".

W US premium zaczyna sie juz od odpowiednika benzyny 95, ale znajac ich jakosc w PL nie ryzykowalbym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet na wlewie baku amerykanskich EVO i STI jest zawsze naklejka "PREMIUM FUEL ONLY".

W US premium zaczyna sie juz od odpowiednika benzyny 95, ale znajac ich jakosc w PL nie ryzykowalbym.

Nieprawda. Premium w US czy Kanadzie to 91+ . U nas w Kanadzie mamy: 87/89/91 i w niektorych prowincjach (np. BC) mozna spotkac nawet jescze lepsza (na Chevrona stacjach benzynowych - tzw. Supreme 94+, lalem w czasie wakacji, nie czulem zadnej roznicy). Czyli reasumujac 91 oktanow u nas to jak 96 w Europie (mniej wiecej).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w instrukcji do swojego US Speca mam napisane, że do WRX mam lać "premium fuel" lub wyżej czyli min 91 AKI. Natomiast do STI zalecana jest "super premium fuel" czyli 93 AKI.

 

W Polsce do WRX leje 98.

 

91 Premium zgoda ale 93? Taka benzyna jest np. u mnie niedostepna (najwyzsza 93 z ethanolem bodajze) wiec nie moga sprzedawac takiego auta!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w instrukcji do swojego US Speca mam napisane, że do WRX mam lać "premium fuel" lub wyżej czyli min 91 AKI. Natomiast do STI zalecana jest "super premium fuel" czyli 93 AKI.

 

W Polsce do WRX leje 98.

 

91 Premium zgoda ale 93? Taka benzyna jest np. u mnie niedostepna (najwyzsza 93 z ethanolem bodajze) wiec nie moga sprzedawac takiego auta!

 

To jest istrukcja do US Speca - ostatnia strona - rozdział "Gas station reference".

93 opisana jest jako "super-premium unleaded gasoline"

 

:roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...