Jump to content

Subaru Legacy 1993r 2.2 turbo rs?? czy gt??


EDDY
 Share

Recommended Posts

Witam poszukuje kilku odpowiedzi na temat mojego autka jest to subaru legacy 1993r 2.2 turbo EJ22TAW3BB wersja USA ile to ma seryjnie koni?? słyszałem ze nie posiada IC? ? jakie tam jest turbo? i ile dmucha? chce uzyskac moc 300-350 KM czy wytrzyma tyle bez kucia? jakie mody zeby uzyskac tyle mocy narazie zrobiłem tylko wydech 2.5 i ile mniej więcej moge uzyskac przyrostu podkrecając cisnienie doładowania??

Link to comment
Share on other sites

Z tego co ja wiem to masz pelna kucizne w srodku,moc ktora mozesz uzyskac to max 450 KM bez grzebania silnika mam gdzie stronke goscia ktory wszystko opisuje co i jak.Ten silnik to chyba najlepszy jest nie mogles lepiej trafic.Jak znajde stronke to na PW podesle.

 

[ Dodano: Sro Paź 08, 2008 8:48 pm ]

:arrow: PW

Link to comment
Share on other sites

No, tylko silnik silnikiem, a jakos watpie, by skrzynia biegow wytrzymala wiele ponad 200KM.

Ale byc moze sie nie znam i skrzynia biegow w tym samochodzie tez jest wybajerzona...:)

 

A w serii to to chyba mialo cos okolo 160KM o ile mnie pamiec nie myli, ale faktycznie silnik

zacny (i bardzo poszukiwany ze wzgledu na swietny blok) i ma spory potencjal.

Link to comment
Share on other sites

adam.str - a ktoz to wie, ale chyba cos ten silnik w sobie musi miec, skoro blok silnika 2.2 turbo jest taki poszukiwany :) - hmm... niech pomysle... blok zamkniety? :)

 

Nie wiem natomiast, czy siedza tam faktycznie kute graty, ale po 15 latach to moze i tak warto byloby silnik sprawdzic, zanim zacznie sie go wysilac?

 

Byc moze wyjezdzal sporo slabszy dla wiekszej trwalosci? Nie mam bladego pojecia, co kierowalo producentem.

Link to comment
Share on other sites

Zacny silnik.

Pozazdrościć...

 

IC nie powinno w nim być, chyba, że było coś zmieniane.

A nie było IC bo to US. A tam 55mph obowiązuje.

Skrzynia (jeśli nie AT) to powinna być taka jak w EU :arrow: niezbyt mocna.

Ciśnienie doładowania to jest tam raczej symboliczne, a turbiny mogły być różne.

Link to comment
Share on other sites

narazie zamierzam tylko kupic mbc i bov ew swinke i wydajniejszą pompe paliwa ciekawe jak będzie latał :wink:

 

świnkę to najlepiej w formie kotleta, bo jeśli chcesz kupić to o czym myślę to raczej pożytku nie będziesz miał z niej wiele

Link to comment
Share on other sites

Odnosze wrazenie, ze najpierw powinienes sie dowiedziec co siedzi w Twoim samochodzie i do czego sluzy, a potem zaczac wymyslac. Bo troche to wyglada jakbys sie zachlysnal slowem "turbo".

Przepraszam, ale tak to wyglada - znam troche to uczucie towarzyszace pierwszym chwilom ze swoim wlasnym turbowozkiem, bo sam zameczalem - i nadal to robie - wiele osob pytaniami.

Ale najpierw pojezdz seryjnym samochodem - tym bardziej, ze narzekales, ze cos nie gra, wiec doprowadz go do porzadku przede wszystkim - dowiedz sie co sie czym je, co mozna, czego nie ma sensu robic, i wtedy zacznij kombinowac.

Bo jak na razie odnosze wrazenie, ze jestes na dobrej drodze do zepsucia conajmniej silnika ;)

 

Tak nawiasem mowiac chwila googlania i znalazlbys odpowiedz na pytanie o turbo - wyglada na to ,ze vf11 jesli Twoje subaru ma manualna skrzynie albo vf10 jesli automatyczna.

Raczej nie sa to chyba zbyt mocne turbo.

Ale zanim zaczniesz pytac o wieksze, naprawde dobrze sie zastanow nad tym, co chcesz z tym samochodem robic ;)

Link to comment
Share on other sites

nie no spoko pierwsze auto turbo mówisz pierwszy turbo wózek to był 200sx s13 i sam w nim co nieco pozmieniałem jak by turbo z t25 na t28 fakt nie miałem sporej wiedzy wtedy bo zamiast kupic mbc to przełozyłem wg z t25 do t28 zeby wiecej pompowało ..... To jest moje pierwsze subaru dlatego pytam silnik boxer jest zupełnie inny i wogóle więc pytam wiem ze seria popmuje 0.6

Link to comment
Share on other sites

A czy to pierwsze 4x4 ?Jezeli tak to troche pokory musisz miec do auta,bo nie jeden sie przewiozl na subaru turbo 4x4(to tylko rada,nie kwestionuje umiejetnosci prowadzenia auta)Z tego o co prosisz wynika ze pedzisz w strone mocy,a w legacy jest sporo do poprawy w trakcji auta.No chyba masz juz wszystko zrobione to inna bajka.Zeby bylo jasne rady te sa tylko z troski o nowego forumowicza.

Link to comment
Share on other sites

własnie bardzo dziękuje wszystkim za porady naprawde duzo mi to pomaga co do prowadzenia juz zdążyłem zauważyc ze nie do konca jest to takie proste jak mówią czy widac na fikmikach jest bardzo duza róznica miedzy mocnym rwd a AWD mój nissan miał 280KM i 357Nm w subaru celuje w 350KM i ponad 400Nm.Z tego co tam piszą to bez ic mozna dmuchnąć 0.7 max a z ic 1.0 troche mało :wink: subaru będzie słuzyło do jazdy na codzien i tylko do 1/4

Link to comment
Share on other sites

"subaru będzie słuzyło do jazdy na codzien i tylko do 1/4"-nic z tego nie bedzie bo musisz sie nastawic albo ulica albo 1/4 chyba ze ulica i marne osiagniecia w 1/4-tak na marginesie to posluchac szczura 75 jest starszy i ma wiecej doswiadczenia

 

[ Dodano: Pią Paź 17, 2008 9:52 am ]

1. Exhaust

2. Boost Guage (So you know whats happening and when)

3. Coffee Cup Mod

4. De-snork (Prolly same day as Coffeecup mod)

5. Intercooler

6. Manual Boost Controller (AFTER supporting Mods so you dont fubar something)

7. Fuel-Cut Defender

8. Hood Scoop from 2.5rs or whatever the hell you want.

9. Bigger Turbo

10. Engine Managment

11. Bigger Injectors & Probably a Walbro Fuel Pump

12. Um... I dunno... DOHC and Forged Internals????

13. Transmission... You may want to do something... Or wait for a disaster and use it as a good excuse for a newer better one!

 

[ Dodano: Pią Paź 17, 2008 9:53 am ]

podziekuj za stronke szczurowi 75

Link to comment
Share on other sites

Tak na marginesie, zastanawiam się ciągle nad tym, jak dobrą opcją jest watercooler w turbodziadku. Organoleptycznie mogę stwierdzić, że nawet w gorące dni zbiornik płynu pod maską jest tylko letni, znacznie chlodniejszy niż IC przy analogicznej temperaturze otoczenia. Niby z jednej strony subaru wlaściwie zrezygnowało już dawno z tego wynalazku, ale z drugiej strony są plusy - krótszy przebieg powietrza, czyli teoretycznie powinien być mniejszy lag, większa chłonność cieplna cieczy - w porównaniu do aluminiowych IC.

Ciekaw jestem, do jakiej mocy i boosta wystarczyłoby to ustrojstwo i jak ewentualnie można by je upgrade'ować (i nie mam na myśli upgrade'u do FMIC)

Link to comment
Share on other sites

sczur dzięki za stronke :) spec nissan to było turbo t28 wałki hks 264 pompa paliwa walbro 255 turbo popmpowało 0.9 i wydech 3 zakonczony mugenem juz nie wspomne o dolecie swiece itp duzo by trzeba było pisac :wink:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...