potas Posted October 8, 2008 Share Posted October 8, 2008 Haj jak w temacie. Nigdzie nie mogę znaleźć. Trzeba jechac do serwisu po coś takiego?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted October 8, 2008 Share Posted October 8, 2008 potas, albo w sklepie elektronicznym albo w ASO. Polecam sklep elektroniczny bo dużo taniej niż w ASO. Zależy jeszcze jakie żarówki bo niektóre można tylko w ASO kupić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
grygo Posted October 8, 2008 Share Posted October 8, 2008 chodzi o same zaroweczki czy razem z oprawkami? bo same zarowki to mysle, ze mozesz dostac w pierwszym lepszym motoryzacyjnym Link to comment Share on other sites More sharing options...
cypis Posted October 8, 2008 Share Posted October 8, 2008 to ja sie podczepie ...jak kurcze dostac sie do lampki od nawiewu w klasyku!!! Deska przejsciowa 2 pokreta i 2 suwaki , za nic nie umiem rozgryśc jak zciągnąc plasiki naokolo pokretel tak co by nic nie polamac:(( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted October 8, 2008 Share Posted October 8, 2008 cypis, ona powinna być na zatrzaski - spróbuj delikatnie podważyć powinna odskoczyć obramówka i znajdziesz pod nią śrubki do odkręcenia reszty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeOrGe Posted October 8, 2008 Share Posted October 8, 2008 Jutro prawdopodobnie będę to rozbierał więc jak chcesz to porobię zdjęcia jak te zatrzaski wyglądają i gdzie dokładnie są. :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
cypis Posted October 8, 2008 Share Posted October 8, 2008 ok to czekam zanim zdewastuje polowę deski:)) a ps żarówek kup 14V !!! Ja kupilem 12v i niestety bylo tak jak ktos pisal na forum ...wytrzymaly tydzien... Link to comment Share on other sites More sharing options...
chojny Posted October 9, 2008 Share Posted October 9, 2008 cypis, --> http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=578994#578994 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeOrGe Posted October 9, 2008 Share Posted October 9, 2008 Przepraszam cypis ale niestety w ferworze walki zapomniałem o zdjęciach. Postaram się opisać jak dobrać się do konsoli środkowej. Aby wyjąć panel w którym jest radio i regulacja nawiewów niestety trzeba zdemontować panele od strony ręcznego. Najpierw otwórz schowek w podłokietniku. Znajdziesz tam dwie śruby ukryte pod plastikowymi zaślepkami po dwóch stronach od zaczepu pokrywki schowka. Podważ je delikatnie a następnie wykręć je. Teraz od strony tych śrubek podważaj pierwszy panel z otworem na dźwignie ręcznego, trzyma się już tylko na zatrzaskach (plastiki są dosyć elastyczne i raczej ciężko coś połamać) Jak już wyskoczy odłącz pod spodem wtyczkę od regulacji lusterek. Następny panel który jest ramką wkoło dźwigni zmiany biegów nie jest w ogóle przykręcony i trzyma się na zatrzaskach. Szarpnij go do góry i po sprawie (jeśli chodzi o dźwignię biegów nie ruszałem jej, po prostu przeciągnąłem panel nad drążek wywracając na lewą stronę mieszek. Czas na interesujący cię panel. Jak masz radio to lepiej je wyjąć będzie łatwiej. Ten panel również nie jest przykręcony i trzyma się na zatrzaskach wzdłuż pionowych krawędzi. Po prostu podważaj z obu stron jakimś cienkim i szerokim narzędziem aż wyskoczy. Nie da rady od razu wyjąc tego panela ponieważ każdy z paneli nachodzi na następny. Oczywiście aby go całkiem wyjąć musisz odłączyć gniazdo zapalniczki, regulacje świateł itp. Rozłożyłem to ponieważ montowałem dodatkowe zegary i jak dokładnie dobrać się do żarówek dalej nie wiem ale wydaje mi się że już pójdzie z górki. PS. Napiszę jeszcze bo może komuś się przyda jak wyjąć górny schowek. Ja miałem z nim najwięcej problemów. Zaczynamy od otwarcia schowka i tam po obu stronach są dwie prostokątne zaślepki pod którymi są śruby, należy je wykręcić. Więcej niema śrub. Największy problem sprawiają dwa duże zatrzaski dokładnie po obu stronach kratek od nawiewów i to one gównie trzymają. Należy czymś sztywnym płaskim i szerokim podważyć ale nie w kierunku prostopadłym do panela tylko rozszerzając szczelinę na boki aż wyskoczy zatrzask i to samo powtarzamy z drugiej strony. Nie trzeba odkręcać śrub przy uchwycie do kubka. To tyle, mam nadzieję że komuś się to przyda :smile: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now