GREGG Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Podejrzewam ze slinik moze miec troche inna charakterystyke niz w Tribeca. Ma byc podobno ~300hp, pewnie bedzie sie krecil troche wyzej i bedzie mial bardziej sportowy charakter. no tak, ale de facto silnik ten sam, tylko inne ustawienia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Ja nie widze powodu zebu mial byc inny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Ja nie widze powodu zebu mial byc inny. ja równiez :smile: z punktu widzenia ekonomii to oczywiste... pytanie jak by sie sprawowal w legacy, bo w tribece - jak kiedys czytalem - tak sobie (gigantyczne spalanie a osiągi takie sobie, no ale tribeca ma swoja masę) w sumie pytanie raczej retoryczne, bo pewnie w europie 95% wersji będzie diesel albo "mała" benzyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 W przypadku Tribeca, przejscie z 3.0 do 3.6 dalo w rezultacie lepsze osiagi i mniejsze spalanie. W przypadku Legacy powinno byc jeszcze lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 W przypadku Tribeca, przejscie z 3.0 do 3.6 dalo w rezultacie lepsze osiagi i mniejsze spalanie. W przypadku Legacy powinno byc jeszcze lepiej. 3.6 lepsze niż 3.0, oczywista sprawa, ale jak patrze na parametry - przy 258KM V-max 207, przysp. 0-100 = 8.9 sek (przy tym spalanie w cyklu miejskim 16.2) - oczekiwałoby się czegos lepszego. Ale masa tribeki ok. 1900kg, legacy z 3.6 nie powinno mieć więcej niż 1700kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pabork Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 czy to oznacza - w przybliżeniu, że przednia oś dostanie +200kg względem obecnej wersji 2.0 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 czy to oznacza - w przybliżeniu, że przednia oś dostanie +200kg względem obecnej wersji 2.0 ? być moze, bo 3.6 waży swoje, sporo więcej niż 2.0 (mozna by sprawdzić dla porównania ile ma teraz masy legacy 3.0 wobec 2.0), a do tego można spokojnie załozyc, że każdy nowy model ma z zasady większa masę niż poprzedni. Więc w sumie jakby nowe legacy 3.6 wyszło pod 1700 kg to bym się nie zdziwił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Spoko, dadza 3.6, utwardza przednia zawieche ("przekonstruuja" ), zmiekcza tylna zawieche ("przekonstruuja" ) i Legacy bedzie sie gorzej prowadzic, niz 6-cio letnia Nubira z jeszcze seryjnymi amorami i wywalonymi wahaczami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 czy to oznacza - w przybliżeniu, że przednia oś dostanie +200kg względem obecnej wersji 2.0 ? Nie mówcie, że różnica masy silnika i osprzętu miedzy 2.0 a 3.6 wynosi 200kg. To nie możliwe. chyba to sprawdzę ..... A jednak ... 2.0 MT > 3.0 AT 185kg..... Do 3.6 może 200 kg. pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GordonGekko Opublikowano 13 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Gratuluję zmysłu analitycznego ..... nawet jeżeli wnioski są błędne :wink: Mamy jeszcze sporo czasu :cool: Pozdrowienia Hmm i jak z tym czasem :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 3.6 jest lzejszy od 3.0, a rozmiary takie same. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się