potas Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 Hej, moze komus też chrobotało za zegarami. Szczególnie słychać jak przyspieszam, albo hamuję silnikiem. Jeszcze bardziej słychać jak włączę klimę. Brzmi jak chrobotanie obracającej się w zbrojeniu linki... zdemontowałem zegary i to jest gdzieś glęboko za zegarami. Słychac wyraźnie i wkurza poważnie. HELP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 A jak całkiem wyłączysz nawiew? Może jakiś patyk albo liść się dostał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
potas Opublikowano 7 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2008 Nie, nie, nie... to nie ma nic wspólnego z wentylacją. najwyraźniej to słychać kiedy jadę na którymkolwiek biegu na raczej wyższych obrotach z pedałem gazu trzymanym na granicy między przyspieszeniem, a odpuszczeniem. Wyraźne chrobotanie, podobne do tego jakie mozna było usłyszeć w starych autach z linką do prędkościomierza. No kurde, wkurza mnie. A żeby to zbadać musiałbym zdemontować cały kokpit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 7 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2008 mnie kiedys w legacy dawaly w kosc wpadajace w rezonans przewody klimy. wystraczylo poprawic gume, ktora obejmowala przewod i troche odgiac - wadzilo o grodz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się