Skocz do zawartości

forek 2.0 spadają obroty


Łukins

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli to bezpośrednio po wymianie rozrządu, to może masz pomylony rozrząd (w sumie to dziwne że zapaliłeś, ale nie wiem dokładnie jak się zachowuje boxer). Trzeba sprawdzić rozrząd. To że nie wchodzi na 6 tyś, to bym się nie martwił, bo gdzie tyle będziesz jechał, to katorga dla silnika i nie waż się tego robić ponownie, bo Cię znajdę :evil: . To są silniki wolnoobrotowe a nie od astona martina. :roll: :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko panowie już załatwione :mrgreen: na przyszłość jak będzie ktoś miał podobny problem po mwymianie rozrządu to mu pewnie czujnik sie zabrudził właśnie tak ja miałem i jest już spoko.A co do wkręcania to ja nie wkręcam na chama wiem że to niema sensu ale to mnie zdżiwiło ze sie toczył a nie jechał. :???:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obroty w 2.0 bo u mnie to się trzymają na pierwszej kresce - ok. 400 obr/min.

_________________

 

No u mnie jest podobnie

 

[ Dodano: Wto Paź 14, 2008 12:26 pm ]

dobrze jest przeczyścić czujnik przy okazji wymiany rozrządu

 

Naprawde, juz myślałem że padaka z forka i polece z kaśurą ale mój mechanik tega głowa szybko doszedł do problemu chwała mu za to :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obroty w 2.0 bo u mnie to się trzymają na pierwszej kresce - ok. 400 obr/min.

_________________

 

No u mnie jest podobnie

 

[ Dodano: Wto Paź 14, 2008 12:26 pm ]

dobrze jest przeczyścić czujnik przy okazji wymiany rozrządu

 

Naprawde, juz myślałem że padaka z forka i polece z kaśurą ale mój mechanik tega głowa szybko doszedł do problemu chwała mu za to :lol:

Przyjrzyjcie się dokładniej skali w zakresie 0-1000 na obrotomierzu i porównajcie z wyższymi zakresamo. Bo 400 obr to wydaje mi się aż mało możliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem 400, bo pomiędzy 0 a 1000 są dwie kreski (licząc średnio po 330) a u mnie wskazówka jest powyżej tej pierwszej, ale nie na połowie. I silnik pracuje ładnie, równo, zbiera się też normalnie. Też mi się wydaje że trochę za niskie. Coś z tym można zrobić, czy to tylko ECU ustawia :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem 400, bo pomiędzy 0 a 1000 są dwie kreski (licząc średnio po 330) a u mnie wskazówka jest powyżej tej pierwszej, ale nie na połowie. I silnik pracuje ładnie, równo, zbiera się też normalnie. Też mi się wydaje że trochę za niskie. Coś z tym można zrobić, czy to tylko ECU ustawia :?:

Jak dobrze pamiętam (nie mam w tej chwili możliwości dokładnego sprawdzenia w samochodzie) to pierwsza kreska (grubsza) obrotomierza to 500 obr :roll: :!:

Później jest cieńsza - 750 obr i kolejna to 1000obr.

Pierwszy tysiąc nie ma skali poniżej 500 :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

racja, pierwsza kreska jest grubsza - mam padniętą część podświetlenia i nie widać dobrze. Więc mam ok. 600, no zawsze jest ponad pierwszą kreską. A może to wynik CE który sygnalizuje 33 :???:

33 to błąd czujnika prędkości, który znajduje się w skrzyni jeśli się nie mylę. Ale wydaje mi się, że nie powinien mieć związku z obrotami biegu jałowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...