Łukins Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 Witam Mam problem po wymianie rozrządu mój forek przestal sie wkręcać na luzie depnę do konća wchodzi na 6tyś :grin: i spada do 5tyś obrotów i potem lekko faluje miedzy 5 a 6tyś nie mam pojecia co sie stało ?Może ktoś zna przyczyne tej awarii?Czekam na odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 Cud, że to auto jeszcze w ogóle ma ochotę jeżdzić.... Kręć go mocniej bez obciążenia.... G. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekfi Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 forek przestal sie wkręcać na luzie depnę do konća wchodzi na 6tyś A po co Ty tak go kręcisz :?: Żadny ze mnie specjalista, ale wydaje mi się, że nie jest to za zdrowe dla silnika :roll: . A czy podczas jazdy też masz taki objaw :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukins Opublikowano 7 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2008 Właśnie nie krece bo chce tylko zauważyłem że mam taki problem a w trasie to sie toczy nie jedzie a przed zabiegiem chulał jak pocisk... No i tera jest problem co zrobić ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danieldd48 Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Jeśli to bezpośrednio po wymianie rozrządu, to może masz pomylony rozrząd (w sumie to dziwne że zapaliłeś, ale nie wiem dokładnie jak się zachowuje boxer). Trzeba sprawdzić rozrząd. To że nie wchodzi na 6 tyś, to bym się nie martwił, bo gdzie tyle będziesz jechał, to katorga dla silnika i nie waż się tego robić ponownie, bo Cię znajdę . To są silniki wolnoobrotowe a nie od astona martina. :roll: :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Tak.... Bo Japonskie silniki zawsze były wolnoobrotowe :wink: Nie wiem jak 2.0, ale 2.5 osiąga maksymalny moment dopiero przy 4.400 rpm, a moc przy około 5.800 :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukins Opublikowano 8 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Spoko panowie już załatwione na przyszłość jak będzie ktoś miał podobny problem po mwymianie rozrządu to mu pewnie czujnik sie zabrudził właśnie tak ja miałem i jest już spoko.A co do wkręcania to ja nie wkręcam na chama wiem że to niema sensu ale to mnie zdżiwiło ze sie toczył a nie jechał. :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 A co do wkręcania to ja nie wkręcam na chama wiem że to niema sensu ale to mnie zdżiwiło ze sie toczył a nie jechał. :???:Spoko, wierzymy Ci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekfi Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 pewnie czujnik sie zabrudził A to czujnik czego :?: Jeśli można wiedzieć.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukins Opublikowano 10 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 A to czujnik czego Jeśli można wiedzieć Czujnik położenia wału Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danieldd48 Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 Fakt, dobrze jest przeczyścić czujnik przy okazji wymiany rozrządu. A tak na marginesie to jakie powinny być wolne obroty w 2.0 bo u mnie to się trzymają na pierwszej kresce - ok. 400 obr/min. :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekfi Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 u mnie to się trzymają na pierwszej kresce - ok. 400 obr/min. Wydaje mi się, że trochę nisko. U mnie jest raczej w okolicach 700-750. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukins Opublikowano 14 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 obroty w 2.0 bo u mnie to się trzymają na pierwszej kresce - ok. 400 obr/min. _________________ No u mnie jest podobnie [ Dodano: Wto Paź 14, 2008 12:26 pm ] dobrze jest przeczyścić czujnik przy okazji wymiany rozrządu Naprawde, juz myślałem że padaka z forka i polece z kaśurą ale mój mechanik tega głowa szybko doszedł do problemu chwała mu za to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 obroty w 2.0 bo u mnie to się trzymają na pierwszej kresce - ok. 400 obr/min. _________________ No u mnie jest podobnie [ Dodano: Wto Paź 14, 2008 12:26 pm ] dobrze jest przeczyścić czujnik przy okazji wymiany rozrządu Naprawde, juz myślałem że padaka z forka i polece z kaśurą ale mój mechanik tega głowa szybko doszedł do problemu chwała mu za to Przyjrzyjcie się dokładniej skali w zakresie 0-1000 na obrotomierzu i porównajcie z wyższymi zakresamo. Bo 400 obr to wydaje mi się aż mało możliwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danieldd48 Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Napisałem 400, bo pomiędzy 0 a 1000 są dwie kreski (licząc średnio po 330) a u mnie wskazówka jest powyżej tej pierwszej, ale nie na połowie. I silnik pracuje ładnie, równo, zbiera się też normalnie. Też mi się wydaje że trochę za niskie. Coś z tym można zrobić, czy to tylko ECU ustawia :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Napisałem 400, bo pomiędzy 0 a 1000 są dwie kreski (licząc średnio po 330) a u mnie wskazówka jest powyżej tej pierwszej, ale nie na połowie. I silnik pracuje ładnie, równo, zbiera się też normalnie. Też mi się wydaje że trochę za niskie. Coś z tym można zrobić, czy to tylko ECU ustawia :?: Jak dobrze pamiętam (nie mam w tej chwili możliwości dokładnego sprawdzenia w samochodzie) to pierwsza kreska (grubsza) obrotomierza to 500 obr :roll: :!: Później jest cieńsza - 750 obr i kolejna to 1000obr. Pierwszy tysiąc nie ma skali poniżej 500 :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekfi Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 a u mnie wskazówka jest powyżej tej pierwszej, ale nie na połowie znaczy, że masz obroty powyżej 500 obr/min, bo skala jest dokładnie taka jak pisze filester :wink: Ciągle mi sie to jakoś mało wydaje, ale już lepiej niż 400 :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danieldd48 Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 racja, pierwsza kreska jest grubsza - mam padniętą część podświetlenia i nie widać dobrze. Więc mam ok. 600, no zawsze jest ponad pierwszą kreską. A może to wynik CE który sygnalizuje 33 :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 racja, pierwsza kreska jest grubsza - mam padniętą część podświetlenia i nie widać dobrze. Więc mam ok. 600, no zawsze jest ponad pierwszą kreską. A może to wynik CE który sygnalizuje 33 :???: 33 to błąd czujnika prędkości, który znajduje się w skrzyni jeśli się nie mylę. Ale wydaje mi się, że nie powinien mieć związku z obrotami biegu jałowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danieldd48 Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 ech, nie 33 tylko 22 - sensor pukania :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się