EDDY Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 Witam posiadam legacy gt 93r po zakupie auto latało jak szalone do momentu az przepraszam za wyrazenie jakas [moderator czuwa].. nie przecieła mi węża od chłodnicy poprostu z zazdrość i nie wiedziałem o tym pojezdziłem troche ale auto sie nie zagotowało chyba od tej pory samochód idzie strasznie opornie turbo jak by strasznie słabo pompowało obrotomierz ledwo co siedokręca do 5tys a da jedynce turbo pompuje z takimi zawachaniami między 3-4 tyś.Przykład przed tą awarią corrado kompresor dostał od jakies dwie długości baty a wczoraj dostałem ja baty od civ coupe V-TEC więc napewno coś jest nie tak prosze o pomoc bo jestem zielony w temacie subaru :sad: Zamierzam teraz kupic wskaznik bosst , afr, bov,mbc powiedzcie mi ile da sie wyciągnąć na seryjnej turbawce przy podkręceniu doładowania do 1bar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ania i tomek Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 Jak nie przegrzales silnika to nie ma nic wspolnego z nieosiaganiem wysokich obr. i odpowiedniego doladowania najlepiej dowiedz sie gdzie jest najblizszy kumaty w subaru mechanik bo mozesz miec jeszcze wieksze problemy co wiaze sie kasa.Poza z tym nikt Ci nie zdiagnozuje usterki na forum bo to nie mozliwe nie widzac auta.Jakbys znal sie na mechanice to moze ktos by Cie naprowadzil na jakis trop.Nie ryzykuj, jedz do mechanika bedzie taniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 EDDY, nie wiem jak to zrobiles ze nie zagotowales auta skoro z przcietego weza wylal sie plyn :roll: jak dla mnie to go zwyczajnie przegrzales i zatarles Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EDDY Opublikowano 2 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 ale to było nacięcie jak od zyletki takie malutke i tylko przy dodanym gazie kiedy wytwarzało sie cisnienie sikało jak z szczykawki a i jescze jedno czy wymiana wydechu na przelotowy i usuniecie jednego kata moze miec z tym cos wspólnego?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 EDDY, ja nie mam katów, mam przelot, kręci się do odcinki. :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EDDY Opublikowano 2 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 ja wyciołem tylko ten mały kat ten wielki zaraz za down pipe został Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ania i tomek Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 Napisz jeszcze ktora rurka byla przecieta bo u mnie tez rurka ze starosci zaczela przeciekac podobnie sikalo jak ze strzykawki,naprawilem jest ok.Auto smiga bez zarzutu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EDDY Opublikowano 2 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 głowna co wychodzi z lewej strony z chłodnicy u góry dziś pekł kolejny wąż taki mały co część chowa sie za tą pokrywą subaru turbo 16v :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 Może ten życzliwy coś jeszcze na motał? Nie tylko przeciął wąż :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się