Wulfhere Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 Witam, Od soboty jestem szczęśliwym posiadaczem OBK 2.0D Pierwsze obserwacje są takie, że OBK toczy się szybciej na jedynce i bez gazu w korku niż mój poprzedni VW Golf, co wymusz częstsze operowanie sprzęgłem Zastanawiam się jak to wpływa na jego żywotność w OBK???? A może macie jakąś ciekawą technikę jazdy w korkach..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 Witam, Od soboty jestem szczęśliwym posiadaczem OBK 2.0D Pierwsze obserwacje są takie, że OBK toczy się szybciej na jedynce i bez gazu w korku niż mój poprzedni VW Golf, co wymusz częstsze operowanie sprzęgłem Zastanawiam się jak to wpływa na jego żywotność w OBK???? A może macie jakąś ciekawą technikę jazdy w korkach..... Tak ja mam: zapodaje reduktor, wtedy na poszczegolnych biegach toczy sie wolniej :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wulfhere Opublikowano 2 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 W dieselu nie ma reduktora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi