chudy_b Opublikowano 24 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2008 Jak większość z Was pewnie wie w poprzednim Forku hill holder działał tak długo jak długo trzymało się wciśnięte sprzęgło. W nowym jest inaczej. Trzyma TYLKO JEDNĄ SEKUNDĘ od puszczenia hamulca. Piszę to, bo sam miałem się już umawiać do ASO, ale wertując kilkusetstronicową instrukcję przypadkiem znalazłem taką informację. Dla kogoś kto się przesiadł ze starego Forestera do nowego będzie to zaskoczeniem. Jakby się nad tym zastanowić to nawet słuszne rozwiązanie, bo nie zachęca do trzymania wysprzęglonego auta na biegu podczas postoju np. w korku, a z drugiej strony - sekunda w zupełności wystarcza do bezstresowego ruszenia pod górkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 :shock: :shock: :shock: ... no nie wiem czy to fajne rozwiązanie? A jak jednak musisz na chwilke opóźnić ten start pod górkę i ci H-H "puści" w niepożądanym momencie? Moim zdaniem kicha - albo mam na tym zjawiskiem kontrolę (poprzez trzymanie wcisnietego pedału sprzęgła) albo nie mam, bo np. nie ma w aucie H-H i po staremu używam ręcznego. Ciekawe czy trudo jest się przyzwyczaić do takiej "opcji" ? chudy_b, napisz za jakiś czas jak to sie sprawuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 Coraz bardziej mi się ten nowy Forester podoba... :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy_b Opublikowano 25 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 Nie jest zły. Chińczyki w końcu przemyśleli wiele elementów (tzn. zrobili tak jak w normalnych samochodach). Dokładniejszą relację zdam jak parę dni pojeżdżę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 są takie rozwiązania, ze hill hold trzyma pare sekund (opel zdaje sie?), ale 1 sekunda to chyba lekka przesada :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 Dokładniejszą relację zdam jak parę dni pojeżdżę. Możesz uzupełnić o własne doświadczenia wnioski z dzisiejszego artykułu w "Wysokich Obrotach" nt. Forestera z silnikiem diesla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 Chińczyki w końcu przemyśleli wiele elementów Prosisz się Pan o pasek z tymi Chińczykami. Wracając do HH. W nowym Forku wychodzi na to, że jest elektroniczny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy_b Opublikowano 25 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 Prosisz się Pan o pasek z tymi Chińczykami. Oj tam Wracając do HH. W nowym Forku wychodzi na to, że jest elektroniczny? Też się nad tym zastanawiałem. Wychodzi na to, że tak, tym bardziej, że wiele różnych funkcji w aucie zostało wyposażonych w jakąś tam elektroniczną inteligencję. Hill Holder, a w zasadzie Hill Start Assist w praktyce działa tak, że chwilkę trzyma (myślę, że ciut dłużej niż sekundę - raczej dwie), potem miękko puszcza, ale chyba nie całkowicie - auto zaczyna się staczać do tyłu. jednak miałem wrażenie, że jednak jest ciągle przyhamowywane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eRGie Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 Z HH zetknąłem sie pierwszy raz dopiero w Foresterze.Dla mnie jako laika urządzenie bardzo fajne i pomocne.Co do czasu jego działania to mam wrażenie ,że jest to 2-3 sekundy.Często przy ruszaniu wyczuwam,że jeszcze HH trzyma .Generalnie myślę,że jest dobrze pomyślane i pomocne. :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 z dzisiejszego artykułu w "Wysokich Obrotach" nt. Forestera z silnikiem diesla. test wypada tak sobie... jak dla mnie, z roznych wad to jednak najbardziej szkoda reduktora, sam moment w dieslu to jednak nie to samo :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umbert Opublikowano 26 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 Jedno jest pewne, ja po przesiadce do Legacy mam juz nabile ponad 100 metrow jazdy do tylu na stopach :-D. Nie gdy ktos stoi za mna ale jak jestem sam jakos automatycznie depcze i mysle ze stoja a Legacy sie majta tam i zpowrotem :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się