Skocz do zawartości

Ostatni Ułęż z Wrooblem ... sobota 27.09.2008


Bzyk

Rekomendowane odpowiedzi

Bzyk, czy jest sens jechać Legacy MY07 Wagon na taką imprezę? Dodam, że jestem zwykłym 'ulicznym' kierowcą i nigdy nie upalałem, etc, chociaż chęci mam :grin:

Jechać tam czy może najpierw w celach szkoleniowych lepiej wybrać się na Rozetę do Wroobla?

 

Jak mnie nie pogonili z Ułęża z moją 15-letnią GLką (103 herlawe habety... YEAH! :twisted: ), to myślę, że nie masz się co martwić ;). Dodam, że był to mój debiut w tego typu imprezie.

 

Co do pogody na oszczędzanie opon, to słyszałem coś zupełnie przeciwnego: słońce i +15C :???:

 

P.S. Korzystając z okazji się dopiszę:

 

1. Bzyk

2. ogorass

3. ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.

2.

3.

4. Bzyk

5.

6. ogorass

7. Simonides

 

wchodze w to a co :) przy okazji pozwolilem sobie poprawic bo rozumiem ze pare osob juz jest jako "puste miejsca"

 

Będzie Mercedes AMG 650 KM, BMW M5 507 KM

 

dobrze chociaz to inna liga :twisted: niz moja popierdułka :mrgreen:

 

No to gafę szczeliłem... :oops:

 

Co do Merca i Beemki, to na pocieszenie powiem, że M5 waży ponad 2 tony ( :shock: ), a od Merca Mr. Wróblewski wykręcił moją potworną maszyną czas raptem 10s gorszy (2:50 dla Merca, 3:00 Impreza GL by Wroobel) :shock: :twisted:

 

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzisz Bzyku, powiedziałem, że będę (bo gorąco tego pragnę :twisted: ), ale zapomniałem o jednym drobnym szczególe: urodziny brata... Niestety odpadam :sad: :cry:

 

hehe, i dobrze ... :mrgreen: Póki zawieszenia nie poprawię to nie przyjeżdzaj bo mnie nerwy biorą :mrgreen:

 

:wink:

 

[ Dodano: Sro Wrz 24, 2008 4:11 pm ]

Bzyk, czy jest sens jechać Legacy MY07 Wagon na taką imprezę? Dodam, że jestem zwykłym 'ulicznym' kierowcą i nigdy nie upalałem, etc, chociaż chęci mam :grin:

Jechać tam czy może najpierw w celach szkoleniowych lepiej wybrać się na Rozetę do Wroobla?