Jump to content

Problem z ustaleniem pojemności silnika i mocy mojego Forka


premier
 Share

Recommended Posts

Witajcie,

Mam problem z Panami od akcyzy. Na silniku ani w papierach nie ma oznaczenia pojemności skokowej silnika ani jego mocy. W związku z czym "biedni" panowie z izby celnej nie potrafią ustalić jaki mam silnik i przez to obliczyć akcyzy od mojego samochodu. W ich tabelach figuruje tylko Forek 2.0 a ja mam przecie 2.5. Wysyłają mnie z tym do diagnosty ale diagnosta wie tyle co oni. Pomyślałem że może udać "głupa" i stwierdzić że rzeczywiście jest to 2.0. Wpadłem na to trochę późno i nie wiem czy da się to zrobić.

Czy ktoś z Was miał podobny problem? Pomóżcie, please.

Link to comment
Share on other sites

a nie mówiłem? :neutral: (przu okazji twojego ogłoszenia sprzedaży)....

 

przecież masz w Title'u numerek VIN, zrób im wyciąg z Carfaxa i pojemność będą mieć.

 

A tak na poważnie i rzeczowo: opinia rzeczoznawcy kosztuje 200PLN - i jest raczej niepodważana :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Trochę się wyjaśniło, stary pojechał do innego diagnostyi ten znalazł Forka 2003 z takim silnikiem więc to już coś. Na rzeczoznawce jakoś nie mam ochoty, kosztów mi wystarczy.

Z tym Carfaxem to rzeczywiście dobry pomysł, na szczęście mam zapisaną stronkę z raportem. Dokument to nie jest ale podkładka jakaś na pewno.

Teraz jeszcze jedno, reflektory :/ Co zrobić żeby ich nie zmieniać. X sports ma takie ładne czarne w środku.

Link to comment
Share on other sites

no i po co, ja sie pytam :?:

za duzo masz pieniędzy, żeby placić 13,6% :roll:

Ja bym cicho siedział, jak chcą mi naliczyc od 2.0 i sie sami przy tym upierają, to bym sie nie odzywał, a zaoszczędzoną kaskę zainwestował w dozbrojenie forqa.

Link to comment
Share on other sites

no i po co, ja sie pytam :?:

za duzo masz pieniędzy, żeby placić 13,6% :roll:

Ja bym cicho siedział, jak chcą mi naliczyc od 2.0 i sie sami przy tym upierają, to bym sie nie odzywał, a zaoszczędzoną kaskę zainwestował w dozbrojenie forqa.

 

Dusza handlarza :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Teraz jeszcze jedno, reflektory :/ Co zrobić żeby ich nie zmieniać. X sports ma takie ładne czarne w środku.

 

Premier no ja Cie prosze - bedizesz mial problem z przegladem zeby zostal forek zarejestrowany to po pierwsze, po drugie - nie jestes krolem swiata zeby innych oslepiac symetrycznymi reflektorami.

Link to comment
Share on other sites

Zgodnie z obowiazujacymi w USA przepisami rejestracyjnymi - auta z tamtego rynku posiadaja swiatla symetryczne. Czasami jest mozliwosc przeprogramowac (przestawic) swiatla xenonowe bez ich wymiany. Najczesciej jednak nalezy swiatla przerobic lub zmienic. BTW w Warszawie jest bardzo dobry fachowiec majacy wieloletnie doswiadczenie w profesjonalnej przerobce swiatel.

Link to comment
Share on other sites

Siekla, po pierwsze, mówisz o tym majstrze z Targowej? Po drugie, nikogo nie mam zamiaru oślepiać. Światła muszę przerobić i tak i tak. Po trzecie jeździłem ponad 2 miesiące po Stanach i jakoś ich światła mnie nie oślepiały.

Apropo światełek, Jeden kolega z forum wspomniał mi o "wklejkach" do reflektorów ale zamilkł i dalej nie mam jasności o co chodzi. Co za wklejki? Przerobienie odbłyśnika a może przesłony?

Link to comment
Share on other sites

wklejki sa na reflektory z Anglikow - ale to raczej tymczsowe rozwiazanie - naklejasz je na reflektor i nie oslepiasz innych jezdzac "anglikiem" po eurolandzie

 

Ten czlowiek o ktorym mowie jest na Jelonkach - ul. Cokolowa 4 (wylot na Poznan)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...