Jump to content

ic i N/A


Recommended Posts

kiedyś coś było nawet pisałem ale nie umiem odszukać.... bardzo mnie to irytuje, mam dedykowany carbonowy :twisted: dolot do N/A 2,0 u siebie i wpienia mnie ta czarna puszka zamiast IC.

CO gdyby wstawić tam IC?? Miałem w rece orginał ic nie ma jakis strasznych oporów (zreszta u mnie dostaje rura luft prosto z przodu bez żadnych tłumików z drobnym ciśnieniem pędu powietrza...),

Ciekawi mnie jak wychodzi bilans zysków strat na zamontowaniu IC w N/A jak w gt . W teorii powinno pomagać (wiadomo coś tam schłodzi ) ale czy na tyle aby opłacało sie zmieniać maskę nie tylko dla wyglądu?? Ktoś próbował już takiego eksperymentu i hamował auto??

Link to post
Share on other sites
W teorii powinno pomagać (wiadomo coś tam schłodzi )

Niby w jaki sposob? IC nie schłodzi Ci powietrza bardziej niz do temperatury panujacej na zewnatrz. IC stawia tez opor, w przypadku czesci OEM jest spadek cisnienia w dolocie okolo 2-3psi.

Link to post
Share on other sites
A jak jest z oczyszczaniem powietrza zassanego przez te trabki? Maja one w sobie jakis filtr, czy ciagna powietrze jakie jest pod maska?

 

1. Nie oczyszczamy tylko zabrudzamy powietrze :twisted:

 

2. Trąbki powinne oddychać świeżym powietrzem wystając przez wloty na masce :twisted:

Link to post
Share on other sites

to była metafora.... chodziło mi o brak ograniczeń elektronicznych wydajności wtrysków i innych nowoczesnych bzdur:PPP

A pozatym faktycznie, co z calym syfem (piaskiem np) przecież to bedzie obnirzalo żywotność całego silnika ??

Link to post
Share on other sites
to była metafora.... chodziło mi o brak ograniczeń elektronicznych wydajności wtrysków i innych nowoczesnych bzdur:PPP

A pozatym faktycznie, co z calym syfem (piaskiem np) przecież to bedzie obnirzalo żywotność całego silnika ??

 

Mając taki silnik martwisz się raczej o żywotność własną ;)

Link to post
Share on other sites
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...