cypis Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 kiedyś coś było nawet pisałem ale nie umiem odszukać.... bardzo mnie to irytuje, mam dedykowany carbonowy dolot do N/A 2,0 u siebie i wpienia mnie ta czarna puszka zamiast IC. CO gdyby wstawić tam IC?? Miałem w rece orginał ic nie ma jakis strasznych oporów (zreszta u mnie dostaje rura luft prosto z przodu bez żadnych tłumików z drobnym ciśnieniem pędu powietrza...), Ciekawi mnie jak wychodzi bilans zysków strat na zamontowaniu IC w N/A jak w gt . W teorii powinno pomagać (wiadomo coś tam schłodzi ) ale czy na tyle aby opłacało sie zmieniać maskę nie tylko dla wyglądu?? Ktoś próbował już takiego eksperymentu i hamował auto?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 W teorii powinno pomagać (wiadomo coś tam schłodzi ) Niby w jaki sposob? IC nie schłodzi Ci powietrza bardziej niz do temperatury panujacej na zewnatrz. IC stawia tez opor, w przypadku czesci OEM jest spadek cisnienia w dolocie okolo 2-3psi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 22 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 to narazie teoretyzowanie ale slucham za i przeciw, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 Zrob cos takiego: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 22 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 o jezusie !!!Pełna klasyka ile powietrza tyle wachy ....zero ekologi ...pięknie:))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 Przygotowany do sprzętu latającego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 IC do wolnegossaka jest kompletnie bezsensu, rób jak mówi Kuba, i zakładaj trąbki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 22 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 To jest narazie teoria poprostu, zastanawiało mnie to plusy i minusy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 22 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2008 ITB w imprezie to jest cos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 23 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 co to?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 23 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 ITB = gaźniki WEBERA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 23 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 A jak jest z oczyszczaniem powietrza zassanego przez te trabki? Maja one w sobie jakis filtr, czy ciagna powietrze jakie jest pod maska? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 23 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 A jak jest z oczyszczaniem powietrza zassanego przez te trabki? Maja one w sobie jakis filtr, czy ciagna powietrze jakie jest pod maska? 1. Nie oczyszczamy tylko zabrudzamy powietrze 2. Trąbki powinne oddychać świeżym powietrzem wystając przez wloty na masce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 23 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 ITB = gaźniki WEBERA ITB = independent throttle bodies :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 23 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 ITB = gaźniki WEBERA jak wiadra i auto bedzie jechac dopiero od 5 tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 23 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 ile powietrza tyle wachy Niestety mieszanka o takim składzie nie zapali się. Do spalenia 1 kg etyliny potrzeba ca. 14 kg powietrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 23 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 Seryjnego wolnossaka to chyba szybko rozwalić można takim zabiegiem... Pozatym co z momentem :?: :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Opublikowano 23 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 ile powietrza tyle wachy Niestety mieszanka o takim składzie nie zapali się. Do spalenia 1 kg etyliny potrzeba ca. 14 kg powietrza. Powietrza czy tlenu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 23 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 to była metafora.... chodziło mi o brak ograniczeń elektronicznych wydajności wtrysków i innych nowoczesnych bzdur:PPP A pozatym faktycznie, co z calym syfem (piaskiem np) przecież to bedzie obnirzalo żywotność całego silnika ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 23 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2008 to była metafora.... chodziło mi o brak ograniczeń elektronicznych wydajności wtrysków i innych nowoczesnych bzdur:PPPA pozatym faktycznie, co z calym syfem (piaskiem np) przecież to bedzie obnirzalo żywotność całego silnika ?? Mając taki silnik martwisz się raczej o żywotność własną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi