Skocz do zawartości

ic i N/A


cypis

Rekomendowane odpowiedzi

kiedyś coś było nawet pisałem ale nie umiem odszukać.... bardzo mnie to irytuje, mam dedykowany carbonowy :twisted: dolot do N/A 2,0 u siebie i wpienia mnie ta czarna puszka zamiast IC.

CO gdyby wstawić tam IC?? Miałem w rece orginał ic nie ma jakis strasznych oporów (zreszta u mnie dostaje rura luft prosto z przodu bez żadnych tłumików z drobnym ciśnieniem pędu powietrza...),

Ciekawi mnie jak wychodzi bilans zysków strat na zamontowaniu IC w N/A jak w gt . W teorii powinno pomagać (wiadomo coś tam schłodzi ) ale czy na tyle aby opłacało sie zmieniać maskę nie tylko dla wyglądu?? Ktoś próbował już takiego eksperymentu i hamował auto??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak jest z oczyszczaniem powietrza zassanego przez te trabki? Maja one w sobie jakis filtr, czy ciagna powietrze jakie jest pod maska?

 

1. Nie oczyszczamy tylko zabrudzamy powietrze :twisted:

 

2. Trąbki powinne oddychać świeżym powietrzem wystając przez wloty na masce :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to była metafora.... chodziło mi o brak ograniczeń elektronicznych wydajności wtrysków i innych nowoczesnych bzdur:PPP

A pozatym faktycznie, co z calym syfem (piaskiem np) przecież to bedzie obnirzalo żywotność całego silnika ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to była metafora.... chodziło mi o brak ograniczeń elektronicznych wydajności wtrysków i innych nowoczesnych bzdur:PPP

A pozatym faktycznie, co z calym syfem (piaskiem np) przecież to bedzie obnirzalo żywotność całego silnika ??

 

Mając taki silnik martwisz się raczej o żywotność własną ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...