Skocz do zawartości

Ksenon D2R Philips czy Osram?


AdaSch

Rekomendowane odpowiedzi

No chyba że trzeba demontować pół przodu aby dostać się do żarówki

 

Właśnie bardziej o taki opis mi chodziło - co po kolei zdemontować aby nic po drodze nie zapsuć. Co prawda na razie wszystko dobrze świeci, ale kiedyś trzeba będzie wymieniać.

 

wystarczy zdemontowac dukt

 

Co to jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jacool napisał/a:

wystarczy zdemontowac dukt

 

 

 

Co to jest?

 

po Twoim opisie wnioskuje ze masz wolnossacą dwulirówke, a w tym wypadku nie jestem pewien czy u Ciebie jest taki element.

Generalnie w turbodoladowanych suabrakach jest to plastikowy element po lewej stronie komory silnika, ktory lapie powietrze i kieruje je do tlumika szmerów pod blotnikiem. Jak na zdjeciu:

stiukq20.jpg

 

generalnie demontujesz wszystko co blokuje ci swobodny dostep do lamp odkrecasz dekle pod ktorymi masz zarniki przekrecasz zarnik i wyciagasz go razem z zarowka, ktora potem wymieniasz, nie ma w tym nic skomplikowanego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Cześć.

 

w necie znalazłem ciekawe porównanie link

 

wszysko wskazuje że będze to philips D2R 85126 bez końcówki + gdzie plus jest seryjnie ale światło jest o wiele lumenów słabsze. Wogóle w necie jest napisane, że philipis jest przed osram

 

temat można uznać za zamknięty. Zrobię zdjęcia nocne przed i po wymianie i sobie porównamy

 

edit:

link nie działa ale mam zrzut

 

hid.png

 

pozdrawiam i dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie tak, jak jedzie obok inne auto z ksenonami to odrazu widać różnicę. Ksenony zaczeły zdychać po 70kkm i 3 latach użytkowania. Ciakawe czy da się zrobić coś ala nowe audi a4 bo tam dzienne jest na power ledach.

 

btw, czy ktos ma doświadczenia osram vs philips?

 

pozdrawiam

 

Dziwne

Ja mam 158000 przebiegu i samochód w kwietniu będzie mieć 5 lat i na razie nie myslę o wymianie ksenonów. Fakt, że staram się nie właczać ksenonów na krótkie dystanse.

Wydaje mi się, że aby sprawdzić jasność świecenia ksenonów to trzeba pojechać do ciemnego lasu. Jak jadę w mieście to czasami mam wrażenie jak bym jechał z wyłaczonymi światłami.

Chyba na jedną żarówkę będziesz musiał wydać jakieś 150-200zł.

Powodzenia podczas wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki,

 

ksenony są ok bo okazuje się że mój nr to 85126+ a one mają gorsze parametry czyli 5000K 2600lm a std ksenony w innych markach to 85126 4100K 3200lm czyli znacznie lepsze. Nie mam pojęcia co fhi wpadło do głowy aby zakładać gorsze ksenony :?:

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Koledzy mam do was pytanko odnośnie ksenonów. Nie miałem nigdy doczynienia z ksenonami a wiec może to głupie pytanie, ale zauważyłem tak jakby czasami mi te ksenony na ułamek sekundy przygasały, czy to jest normalne w ksenonach??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

No i w siódmym roku życia u mnie w aucie zaczyna świecić żarnik jeden nie tak jak trzeba, poza tym nie mam jednej postojówki a w piątek będzie okazja to wymienić i ustawić światła.

Do mojej Imprezy jakie powinny być żarniki? Patrzę w instrukcję obsługi ale nie ma nic o ksenonach.

 

 

Edycja: Dobra, już wiem, że D2S. Trza teraz tylko kupić...

Edytowane przez Ayu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...