Pedros Opublikowano 26 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 No chyba że trzeba demontować pół przodu aby dostać się do żarówki Właśnie bardziej o taki opis mi chodziło - co po kolei zdemontować aby nic po drodze nie zapsuć. Co prawda na razie wszystko dobrze świeci, ale kiedyś trzeba będzie wymieniać. wystarczy zdemontowac dukt Co to jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacool Opublikowano 26 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 Jacool napisał/a:wystarczy zdemontowac dukt Co to jest? po Twoim opisie wnioskuje ze masz wolnossacą dwulirówke, a w tym wypadku nie jestem pewien czy u Ciebie jest taki element. Generalnie w turbodoladowanych suabrakach jest to plastikowy element po lewej stronie komory silnika, ktory lapie powietrze i kieruje je do tlumika szmerów pod blotnikiem. Jak na zdjeciu: generalnie demontujesz wszystko co blokuje ci swobodny dostep do lamp odkrecasz dekle pod ktorymi masz zarniki przekrecasz zarnik i wyciagasz go razem z zarowka, ktora potem wymieniasz, nie ma w tym nic skomplikowanego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pedros Opublikowano 26 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 Tak, jest w moim ten element. Wygląda na to, że to nie powinno być trudne - tylko muszę jeszcze sprawdzić jaka żarówka tam siedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 25 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Cześć. w necie znalazłem ciekawe porównanie link wszysko wskazuje że będze to philips D2R 85126 bez końcówki + gdzie plus jest seryjnie ale światło jest o wiele lumenów słabsze. Wogóle w necie jest napisane, że philipis jest przed osram temat można uznać za zamknięty. Zrobię zdjęcia nocne przed i po wymianie i sobie porównamy edit: link nie działa ale mam zrzut pozdrawiam i dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 dokładnie tak, jak jedzie obok inne auto z ksenonami to odrazu widać różnicę. Ksenony zaczeły zdychać po 70kkm i 3 latach użytkowania. Ciakawe czy da się zrobić coś ala nowe audi a4 bo tam dzienne jest na power ledach. btw, czy ktos ma doświadczenia osram vs philips? pozdrawiam Dziwne Ja mam 158000 przebiegu i samochód w kwietniu będzie mieć 5 lat i na razie nie myslę o wymianie ksenonów. Fakt, że staram się nie właczać ksenonów na krótkie dystanse. Wydaje mi się, że aby sprawdzić jasność świecenia ksenonów to trzeba pojechać do ciemnego lasu. Jak jadę w mieście to czasami mam wrażenie jak bym jechał z wyłaczonymi światłami. Chyba na jedną żarówkę będziesz musiał wydać jakieś 150-200zł. Powodzenia podczas wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 dzięki, ksenony są ok bo okazuje się że mój nr to 85126+ a one mają gorsze parametry czyli 5000K 2600lm a std ksenony w innych markach to 85126 4100K 3200lm czyli znacznie lepsze. Nie mam pojęcia co fhi wpadło do głowy aby zakładać gorsze ksenony :?: pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rob Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 Koledzy mam do was pytanko odnośnie ksenonów. Nie miałem nigdy doczynienia z ksenonami a wiec może to głupie pytanie, ale zauważyłem tak jakby czasami mi te ksenony na ułamek sekundy przygasały, czy to jest normalne w ksenonach?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 19 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 jeżeli są stare to mogą się już kończyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rob Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 Mhm, czyli musze sie liczyć z tym że któregos dnia poprostu sie nie zapalą... :?: :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 17 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 (edytowane) No i w siódmym roku życia u mnie w aucie zaczyna świecić żarnik jeden nie tak jak trzeba, poza tym nie mam jednej postojówki a w piątek będzie okazja to wymienić i ustawić światła. Do mojej Imprezy jakie powinny być żarniki? Patrzę w instrukcję obsługi ale nie ma nic o ksenonach. Edycja: Dobra, już wiem, że D2S. Trza teraz tylko kupić... Edytowane 17 Lipca 2013 przez Ayu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się