Durbos Posted December 17, 2004 Posted December 17, 2004 rs4 2.7 Biturbo, co do odczuć to w Subaru bardziej odczuwalny jest moment załączania dmuchawki, więc i odczucie kopa też, rs-ik ma bardziej "elektryczną" charakterystykę, daje równo od niższych obrotów i niezależnie od biegu , ale wiadomo to są odczucia subiektywne. Subaru generalnie będzie mogło mieć ok 400 koników, o ile uda się zdobyć odpowiednią skrzynię (walka w toku), na początek będą dwa programy: na codzień w granicach 300 i drugi mocniejszy , ale z nastawieniem raczej na moment niż moc - wolę rajdy niż wyścigi P.S. prawdopodobnie na dniach dostanę g-tech pro rr, więc wszystko będzie można pomierzyć empirycznie pozdro
marcinJ Posted December 17, 2004 Posted December 17, 2004 No właśnie ten moment załączania turbo jest rzeczywiście bardzo przyjemny U mnie po remapie został niestety złagodzony do bólu No ale cóż, ma być efektywnie a nie efektownie. Mógłbyś napisać o jakiej skrzyni myślisz? Temat ten mnie bardzo interesuje, ponieważ jedyne co mnie blokuje przed dalszym zwiekszaniem mocy to właśnie ta nieszczęsna skrzynia Myślałem o 6MT z Sti ale ciężko kupić za ludzkie pieniądze. Słyszałem, że od Forestera 2.0 turbo jest sporo mocniejsza, ale zdaje się że krótsza.
Durbos Posted December 17, 2004 Author Posted December 17, 2004 Też był pomysł z 6-ką z STI, ale trudno znaleźć, a jak znalazłem używaną to cena mnie zabiła. Na razie są dwie opcje: 1. ktoś już walczy z firmą z Australii - negocjacje cenowe przy zakupie 4 szt - chyba walczy marcin@klubsubaru.pl wraz ze Szczepanem z Czopera 2. czekam na odpowiedź ze słonecznej Italii, jest tam firma, która zaopatruje n-grupy, i co korzystne robi bebechy które montuje się w seryjną obudowę Przez Święta trochę się to wszystko opóźnia, ale na dniach powinny być jakieś newsy
marcinJ Posted December 17, 2004 Posted December 17, 2004 1. ktoś już walczy z firmą z Australii - negocjacje cenowe przy zakupie 4 szt - chyba walczy marcin@klubsubaru.pl wraz ze Szczepanem z Czopera Hmm, chetnie bym się dołączył do zamówienia co 5 szt to nie 4 A dokładnie to co to mają być za skrzynie? Te skrzynie z Włoch to jakie okolice cenowe?
Durbos Posted December 17, 2004 Author Posted December 17, 2004 1. ktoś już walczy z firmą z Australii - negocjacje cenowe przy zakupie 4 szt - chyba walczy marcin@klubsubaru.pl wraz ze Szczepanem z Czopera Hmm, chetnie bym się dołączył do zamówienia co 5 szt to nie 4 A dokładnie to co to mają być za skrzynie? Te skrzynie z Włoch to jakie okolice cenowe? Na info z Włoch czekam, na razie żadych danych, kontakt załatwia pan z PROCAR-u, niestety zaraz po Barbórce udali się do Bologni na memoriał Bettegi i troszkę się to przeciąga. Jutro będę u Szczepana to wspomnę, że jest ewentualnie jeszcze jeden chętny. Z tego co mówił Szczepan to do wyboru są: kłowka; kłówka na skośnych zębach - mój faworyt, podobno daje się tym jeździć na codzień; oraz "zwykła"
JotEn Posted December 17, 2004 Posted December 17, 2004 kłowka; kłówka na skośnych zębach - mój faworyt, podobno daje się tym jeździć na codzień; oraz "zwykła" jaki jest mniej więcej koszt takiej skrzyni "zwykłej" i ew. kłówki? czy skrzynia od sti wejdzie do wrxa bo słyszałem że nie ?
marcinJ Posted December 17, 2004 Posted December 17, 2004 Skłaniałbym się ku tej "zwykłej". To ma być szybki samochód do codziennej jazdy + wypady na tor lub szuter. Tym ma też poruszać się żona :wink: Tak więc czekam na info. Żeby może juz dalej nie psuć wątku o modlinie, bo nam się Michał jeszcze obrazi to może być na priv marcinj@klubsubaru.pl Pozdrawiam
Scooby Posted December 17, 2004 Posted December 17, 2004 to może być na priv marcinj@klubsubaru.pl Sprzeciw :wink: . Mysle, ze duzo osob chetnie sie jeszcze czegos dowie w tym temacie - np. ja
Durbos Posted December 17, 2004 Author Posted December 17, 2004 Po weekendzie (pon lub wt) postaram sie podać więcej szczegółów odnośnie ceny, jak i możliwości zamówienia i montażu. Część informacji pewnie wrzucę nawet jutro pod wieczór
marcinJ Posted December 17, 2004 Posted December 17, 2004 jaki jest mniej więcej koszt takiej skrzyni "zwykłej" i ew. kłówki? czy skrzynia od sti wejdzie do wrxa bo słyszałem że nie ? Wydaje mi się że podpasuje :roll: Sprzeciw . Mysle, ze duzo osob chetnie sie jeszcze czegos dowie w tym temacie - np. ja Jeśli tak, to dla mnie nie ma problemu :wink:
JotEn Posted December 17, 2004 Posted December 17, 2004 ok, ja w niedziele się widze z Marcinem to popytam jak to wygląda i ew. coś dorzuce MarcinJ: też myślałem że podpasuje ale wczoraj powiedziano mi ( nie wiem czy to wiarygodne źródło ) że jest kłopot, bo jest sporo szersza :roll: Jak kilka dni temu zmieniałem sprzęgło u Szczepana to ze sprzęgłem od Sti jest kłopot - od Wrxa nie - weszło więc ciekaw jestem jak ze skrzynią - szkoda że nie zapytałem [/b]
wielkopolanin Posted December 17, 2004 Posted December 17, 2004 to może być na priv marcinj@klubsubaru.pl Sprzeciw :wink: . Mysle, ze duzo osob chetnie sie jeszcze czegos dowie w tym temacie - np. ja Przyłączam się do sprzeciwu 8) Temat interesujący.
marcinJ Posted December 17, 2004 Posted December 17, 2004 JotEn, nie przyszło mi do głowy że może nie pasować. Kurcze, dobrze że mi powiedziałeś, zawęża to krąg moich poszukiwań.
JotEn Posted December 17, 2004 Posted December 17, 2004 mi właśnie też wcześniej nie przyszło do głowy - ale nie wiem czy moje informacje są wiarygodne, zapytam Marcina a swoją drogą pewnie najlepiej zapytać Szczepana ojej faktycznie, marcin sorry za OT
Durbos Posted December 17, 2004 Author Posted December 17, 2004 mi właśnie też wcześniej nie przyszło do głowy - ale nie wiem czy moje informacje są wiarygodne, zapytam Marcina a swoją drogą pewnie najlepiej zapytać Szczepana Jutro właśnie spróbuję go złapać, wiem że do gt-eka po małej gimnastyce jest to możliwe, więc sądzę że i do wrx-a da radę
marcin@klubsubaru.pl Posted December 20, 2004 Posted December 20, 2004 Azrael, proszę o wydzielenie wątku o skrzyniach. Skrzynia z STi wejdzie do WRXa. Ale trzeba zmienić dodatkowo trochę elementów - dyfer i wał przede wszystkim. Skrzynie z Australii - prawdopodobnie będziemy ich dealerem. Jak się łatwo domyślić, działalność ta będzie miała charakter komercyjny. Dostępne będą kłówki i synchronizowane, na prostych bądź skośnych zębach (nastawiamy się na skośne). Koszty obydwu rozwiązań są podobne, kilkanaście tysięcy pln.
OZ Posted December 20, 2004 Posted December 20, 2004 PS. Żadne seryjne Subaru nie ma szans z seryjnym RS4 na prostej (4.6 do setki, 12.60 1/4 mili, vmax 290km/h), żaden seryjny a nawet dłubany RS4 nie ma szans z Subaru w ciasnych zakrętach, mam w tym skromne doświadczenie
Kuba Posted December 20, 2004 Posted December 20, 2004 Mozna jeszcze kupic same zebatki od STI RA V6 (piec biegow) za 1400$ + wysylka i przebudowac swoja wlasna skrzynie. Zebatki sa utwardzane i maja wytrzymac moce w granicach 400KM.
Scooby Posted December 21, 2004 Posted December 21, 2004 PS. Żadne seryjne Subaru nie ma szans z seryjnym RS4 na prostej (4.6 do setki, 12.60 1/4 mili, vmax 290km/h) Cos mi sie kojarzy, ze gdzies czytalem, ze 22B ma czas 12.9 na 1/4. Ciagle gorzej od RSa ale zeby od razu bez szans... :wink: No i jest jeszcze STi V-Limited Type-RA.
marcin@klubsubaru.pl Posted December 21, 2004 Posted December 21, 2004 Mozna jeszcze kupic same zebatki od STI RA V6 (piec biegow) za 1400$ + wysylka i przebudowac swoja wlasna skrzynie. Zebatki sa utwardzane i maja wytrzymac moce w granicach 400KM. Nieprawda ze wytrzymuja 400KM. Sprawdzone. Poza tym to jest straszliwie krotka skrzynia. A oczywiscie 22B nie ma zadnych szans na 1/4 z rsem.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.