Jump to content

Skrzynie biegów do Subaru odporne na duży moment


Durbos

Recommended Posts

Posted

rs4 2.7 Biturbo, co do odczuć to w Subaru bardziej odczuwalny jest moment załączania dmuchawki, więc i odczucie kopa też, rs-ik ma bardziej "elektryczną" charakterystykę, daje równo od niższych obrotów i niezależnie od biegu :D, ale wiadomo to są odczucia subiektywne. Subaru generalnie będzie mogło mieć ok 400 koników, o ile uda się zdobyć odpowiednią skrzynię (walka w toku), na początek będą dwa programy: na codzień w granicach 300 i drugi mocniejszy :twisted:, ale z nastawieniem raczej na moment niż moc - wolę rajdy niż wyścigi

 

P.S. prawdopodobnie na dniach dostanę g-tech pro rr, więc wszystko będzie można pomierzyć empirycznie

 

pozdro

Posted

No właśnie ten moment załączania turbo jest rzeczywiście bardzo przyjemny :twisted: U mnie po remapie został niestety złagodzony do bólu :cry: No ale cóż, ma być efektywnie a nie efektownie.

 

Mógłbyś napisać o jakiej skrzyni myślisz? Temat ten mnie bardzo interesuje, ponieważ jedyne co mnie blokuje przed dalszym zwiekszaniem mocy to właśnie ta nieszczęsna skrzynia :cry:

Myślałem o 6MT z Sti ale ciężko kupić za ludzkie pieniądze. Słyszałem, że od Forestera 2.0 turbo jest sporo mocniejsza, ale zdaje się że krótsza.

Posted

Też był pomysł z 6-ką z STI, ale trudno znaleźć, a jak znalazłem używaną to cena mnie zabiła. Na razie są dwie opcje:

1. ktoś już walczy z firmą z Australii - negocjacje cenowe przy zakupie 4 szt - chyba walczy marcin@klubsubaru.pl wraz ze Szczepanem z Czopera

2. czekam na odpowiedź ze słonecznej Italii, jest tam firma, która zaopatruje n-grupy, i co korzystne robi bebechy które montuje się w seryjną obudowę

Przez Święta trochę się to wszystko opóźnia, ale na dniach powinny być jakieś newsy

Posted

1. ktoś już walczy z firmą z Australii - negocjacje cenowe przy zakupie 4 szt - chyba walczy marcin@klubsubaru.pl wraz ze Szczepanem z Czopera

 

Hmm, chetnie bym się dołączył do zamówienia co 5 szt to nie 4 :)

A dokładnie to co to mają być za skrzynie?

 

Te skrzynie z Włoch to jakie okolice cenowe?

Posted

1. ktoś już walczy z firmą z Australii - negocjacje cenowe przy zakupie 4 szt - chyba walczy marcin@klubsubaru.pl wraz ze Szczepanem z Czopera

 

Hmm, chetnie bym się dołączył do zamówienia co 5 szt to nie 4 :)

A dokładnie to co to mają być za skrzynie?

 

Te skrzynie z Włoch to jakie okolice cenowe?

 

Na info z Włoch czekam, na razie żadych danych, kontakt załatwia pan z PROCAR-u, niestety zaraz po Barbórce udali się do Bologni na memoriał Bettegi i troszkę się to przeciąga.

Jutro będę u Szczepana to wspomnę, że jest ewentualnie jeszcze jeden chętny. Z tego co mówił Szczepan to do wyboru są: kłowka; kłówka na skośnych zębach - mój faworyt, podobno daje się tym jeździć na codzień; oraz "zwykła"

Posted
kłowka; kłówka na skośnych zębach - mój faworyt, podobno daje się tym jeździć na codzień; oraz "zwykła"

 

jaki jest mniej więcej koszt takiej skrzyni "zwykłej" i ew. kłówki?

czy skrzynia od sti wejdzie do wrxa bo słyszałem że nie ?

Posted

Skłaniałbym się ku tej "zwykłej". To ma być szybki samochód do codziennej jazdy + wypady na tor lub szuter. Tym ma też poruszać się żona :wink:

Tak więc czekam na info.

Żeby może juz dalej nie psuć wątku o modlinie, bo nam się Michał jeszcze obrazi :) to może być na priv marcinj@klubsubaru.pl

 

Pozdrawiam

Posted

Po weekendzie (pon lub wt) postaram sie podać więcej szczegółów odnośnie ceny, jak i możliwości zamówienia i montażu. Część informacji pewnie wrzucę nawet jutro pod wieczór

Posted

jaki jest mniej więcej koszt takiej skrzyni "zwykłej" i ew. kłówki?

czy skrzynia od sti wejdzie do wrxa bo słyszałem że nie ?

 

Wydaje mi się że podpasuje :roll:

 

 

Sprzeciw .

Mysle, ze duzo osob chetnie sie jeszcze czegos dowie w tym temacie - np. ja

 

Jeśli tak, to dla mnie nie ma problemu :wink:

Posted

ok, ja w niedziele się widze z Marcinem to popytam jak to wygląda i ew. coś dorzuce

 

MarcinJ: też myślałem że podpasuje ale wczoraj powiedziano mi ( nie wiem czy to wiarygodne źródło ) że jest kłopot, bo jest sporo szersza :roll: Jak kilka dni temu zmieniałem sprzęgło u Szczepana to ze sprzęgłem od Sti jest kłopot - od Wrxa nie - weszło więc ciekaw jestem jak ze skrzynią - szkoda że nie zapytałem

 

[/b]

Posted

JotEn, nie przyszło mi do głowy że może nie pasować. Kurcze, dobrze że mi powiedziałeś, zawęża to krąg moich poszukiwań.

Posted

mi właśnie też wcześniej nie przyszło do głowy - ale nie wiem czy moje informacje są wiarygodne, zapytam Marcina a swoją drogą pewnie najlepiej zapytać Szczepana

 

ojej faktycznie, marcin sorry za OT

Posted
mi właśnie też wcześniej nie przyszło do głowy - ale nie wiem czy moje informacje są wiarygodne, zapytam Marcina a swoją drogą pewnie najlepiej zapytać Szczepana

 

Jutro właśnie spróbuję go złapać, wiem że do gt-eka po małej gimnastyce jest to możliwe, więc sądzę że i do wrx-a da radę

Posted

Azrael, proszę o wydzielenie wątku o skrzyniach.

 

Skrzynia z STi wejdzie do WRXa. Ale trzeba zmienić dodatkowo trochę elementów - dyfer i wał przede wszystkim.

Skrzynie z Australii - prawdopodobnie będziemy ich dealerem. Jak się łatwo domyślić, działalność ta będzie miała charakter komercyjny. Dostępne będą kłówki i synchronizowane, na prostych bądź skośnych zębach (nastawiamy się na skośne).

 

Koszty obydwu rozwiązań są podobne, kilkanaście tysięcy pln.

Posted

PS. Żadne seryjne Subaru nie ma szans z seryjnym RS4 na prostej (4.6 do setki, 12.60 1/4 mili, vmax 290km/h), żaden seryjny a nawet dłubany RS4 nie ma szans z Subaru w ciasnych zakrętach, mam w tym skromne doświadczenie :D

Posted

Mozna jeszcze kupic same zebatki od STI RA V6 (piec biegow) za 1400$ + wysylka i przebudowac swoja wlasna skrzynie. Zebatki sa utwardzane i maja wytrzymac moce w granicach 400KM.

Posted
PS. Żadne seryjne Subaru nie ma szans z seryjnym RS4 na prostej (4.6 do setki, 12.60 1/4 mili, vmax 290km/h)

Cos mi sie kojarzy, ze gdzies czytalem, ze 22B ma czas 12.9 na 1/4. Ciagle gorzej od RSa ale zeby od razu bez szans... :wink:

No i jest jeszcze STi V-Limited Type-RA.

Posted
Mozna jeszcze kupic same zebatki od STI RA V6 (piec biegow) za 1400$ + wysylka i przebudowac swoja wlasna skrzynie. Zebatki sa utwardzane i maja wytrzymac moce w granicach 400KM.

 

Nieprawda ze wytrzymuja 400KM. Sprawdzone.

Poza tym to jest straszliwie krotka skrzynia.

 

A oczywiscie 22B nie ma zadnych szans na 1/4 z rsem.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...