Adam12 Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 u mnie stukalo. Zostaly wymienine dwa przewody ze stalowych na gumowe ( taki kit naprawczy a wiec problem jest Subaru znany :!: ). Podobno zmienia to wlasciwosci tlumiace systemu. I teraz nie stuka .... no ale ja nie mam tak ze caly dzien przez dziury :wink: to i nie zauwazam. robiłeś w Niemczech ? możesz powiedzieć coś dokładnie ? pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 robiłeś w Niemczech W Polsce jest to zestaw dwoch " grubszych " przewodow metalowych..nie pamietam tylko od ktorego roku modelowego one pasuja my06/07 chyba. AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 robiłeś w Niemczech W Polsce jest to zestaw dwoch " grubszych " przewodow metalowych..nie pamietam tylko od ktorego roku modelowego one pasuja my06/07 chyba. AK kurcze... szkoda, że jak miałem auto na gwarancji to nikt mi tego nie powiedział..... Nic to zgłoszę się do MTS to mi wymienią. Dziękuję za informacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 tak robilem na gwarancji w Niemczech i tylko tyle mi majster powiedzial o tych przewodach ze sa inne i grubsze czy rzeczywiscie gumowe to nie jestem teraz taki pewny. Ja czytalem the Forum i za sprawa uzytkownika Krzysioma mi ta przypadlosc uwadze nie uszla i przed uplywem gwarancji kazalem to poprawic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matej Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 ja Mam to samo wymieniam łaczniki gumy sworznie itp dalej stuka a to maglownica mowicie a subaru mialo sie nie psuc:( to pokataj po polskich drogach innym autem niż Subaru ze 100 czy 200k km, wtedy posłuchamy Twojej opinii na nowo.... :grin: no akurat Cie zaskocze jezdzilem i dalej te auto jezdzi tyle ze w rekach tesciowej ma 240tys rok produkcji 1996 w tym 150 tys w gazie nie wymioniony zaden przewod zadna swieca auto pali jezdzi nie przerywa nazywa sie peugeot 406 omiajalem dziury i mniej dbałem niz o subaru bo to nie moj a w tamtym nic nie puka i nie stuka i nie skrzeczy zapraszam do siebie jesli ktos nie wierzy zapraszam na jazde. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 tak robilem na gwarancji w Niemczech i tylko tyle mi majster powiedzial o tych przewodach ze sa inne i grubsze czy rzeczywiscie gumowe to nie jestem teraz taki pewny.Ja czytalem the Forum i za sprawa uzytkownika Krzysioma mi ta przypadlosc uwadze nie uszla i przed uplywem gwarancji kazalem to poprawic. Mam tez problem z tym pukaniem przy skrecie na nierownosciach - Diler w USA udaje ze nie wie o co chodzi - pytam wiec o wymiane ktorych przewodow chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 tak robilem na gwarancji w Niemczech i tylko tyle mi majster powiedzial o tych przewodach ze sa inne i grubsze czy rzeczywiscie gumowe to nie jestem teraz taki pewny.Ja czytalem the Forum i za sprawa uzytkownika Krzysioma mi ta przypadlosc uwadze nie uszla i przed uplywem gwarancji kazalem to poprawic. Mam tez problem z tym pukaniem przy skrecie na nierownosciach - Diler w USA udaje ze nie wie o co chodzi - pytam wiec o wymiane ktorych przewodow chodzi? wątpię żeby to chodziło o jakieś tam przewody ale ustalmy, że tak to się nazywa. masz OBK MY07 ? od tego rocznika chyba zmieniono konstrukcję maglownicy i nie powinna stukać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 wątpię żeby to chodziło o jakieś tam przewody ale ustalmy, że tak to się nazywa. masz OBK MY07 ? od tego rocznika chyba zmieniono konstrukcję maglownicy i nie powinna stukać. MY07 jeszcze może stukać a w US nie wiem czy ktos sie tym zajmowal , podobnie jak w D czy CH za dobre drogi . W zwiazku z tym problem marginalny... :wink: AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 wątpię żeby to chodziło o jakieś tam przewody ale ustalmy, że tak to się nazywa. masz OBK MY07 ? od tego rocznika chyba zmieniono konstrukcję maglownicy i nie powinna stukać. A jednak - w modelu 2007 USDM stuka i to wlasnie przy skreconych kolach na dobnych i wiekszych nierownosciach z tym ze czasem stuka a czasem nie. Tylko nadal nie wiem o jakie przewody chodzi? MY07 jeszcze może stukać a w US nie wiem czy ktos sie tym zajmowal , podobnie jak w D czy CH za dobre drogi . W zwiazku z tym problem marginalny... :wink: Te drogi w US moze sa lepsze niz w Polsce ale z cala pewnoscia nie sa porownywalne z D czy CH - stukanie w zawieszeniu chce zlikwidowac zanim skonczy sie gwarancja... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Problem w tym, że stukanie nie zniknie do końca. Taka konstrukcja maglownicy. Ale podobno można je znacznie zmniejszyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Nie ma co dramatyzować z tym stukanie,można to zminimalizować w jakimś stopniu tak jak Pan Andrzej powiada i można spokojnie z tym jeżdzić :smile: nie ma żadnego zagrozenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki266 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Powrót do stukania. Pojawia się tylko przy skręcie w lewo na bardzo małej prędkości (przy parkowaniu). Jest to pojedynczy stuk, czasami dwa. Lokalizacja jest gdzieś w okolicach prawej strony. Pasażer twierdzi, że tak jakby czuł pod stopami. Na kierownicy nie czuć Łączniki świeże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OBK H6 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Powrót do stukania. Pojawia się tylko przy skręcie w lewo na bardzo małej prędkości (przy parkowaniu). Jest to pojedynczy stuk, czasami dwa. Lokalizacja jest gdzieś w okolicach prawej strony. Pasażer twierdzi, że tak jakby czuł pod stopami. Na kierownicy nie czuć Łączniki świeże. W miejscu gdzie przegub wychodzi ze skrzyni jest taka dziwna nakrętka, jakby pierścień, która w specyficzny sposób musi być dociągnięta (nie na siłe, tylko idealnie spasowana) - coś podobnego miałem w moim. NIc nie wiedziałem o tym i nie kojarzyłem faktów dopóki nie wleziono pod auto i nie pokazano mi tego drobnego luzu, acz odczuwalnego i drobniuteńkich kropelek oleju cieknących - sprawdź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki266 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Do zrobienia konwencjonalnymi narzędziami, czy też trzeba coś kombinować? Dzięki za pomysł, sprawdzę jutro z rana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OBK H6 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Do zrobienia konwencjonalnymi narzędziami, czy też trzeba coś kombinować? Dzięki za pomysł, sprawdzę jutro z rana Raczej dłubanina, jedyne co jesteś w stanie sprawdzić to czy jest luźna - reszta to już dłubanina - ale nie wypowiadam się, bo dokładnie nie wiem co chłopaki robiły. U mnie zrobili to podczas regulacji zaworów jak silnik był wyjęty więc mieli spoko dojście. Jak to wygląda w innym przypadku - nie mam pojęcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki266 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 może to już nie temat stukania, ale do regulacji zaworów silnik wyjmowałeś??? Ja robię co 15 tys. (gaz) i nigdy nie wyciągają) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OBK H6 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Regulacja jest zależna od sposobu - u mnie przez płytki u Ciebie widocznie jest ręczna i nie trzeba wyjmować TTTM. Ciesz się zatem że nie masz problemu wydawania ponad 3k zł na regulację. Nawet co 15 tys raczej przy tych kosztach bym tego nie robił, ale mój pewnie od wyjazdu z fabryki takiej regulacji nie widział, a przejechał 200 kkm, także należało mu się. Dlatego pewnie wyemigrował z Włoch, gdzie koszty przyprawiły o zawał poprzedniego właściciela. A ja nieświadom, kupiłem... ale już zapłaciłem za to :-) Teraz chodzi jak malina... oprócz takiej małej drobnostki - dałem właśnie pompę wspomagania do regeneracji, bo mamy w POZ magików od wszelkiej maści wspomagań, przekładni kierowniczych i pomp (powojskowy zakład - czynią cuda). Czekam na efekty - wyła już trochę, wymiana płynu nie pomogła, a za używkę zapłaciłbym tyle co za regenerację i jeszcze będzie gwarancja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oaks Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 Odkopię znów temat. Mam Outbacka MY koniec 06. Stuka. Najpierw stukało przy skręconych kołach, później już nawet na wprost. Jak był na gwarancji, to wszyscy mówili, że nic się nie da zrobić. Ostatnio jednak pojechałem do ASO, że już nie wytrzymuję tych stuków i coś podokręcali, no i cisza, było super. Minęły 3-4 tygodnie i znowu zaczyna być słychać, coraz mocniej. Czy jak się wymieni maglownicę na nową, to nie będzie stukać? (zakładając, że to ona jest źródłem) Czy takie coś powinno być zrobione w ramach gwarancji? Pozdrawiam, oaks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 Jest zestaw naprawczy do stukającej maglownicy. Musisz popytać w ASO. Nie wiem jaki masz przebieg ale u mnie przy 130k km. postukuje tylko w ekstremalnych przypadkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oaks Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 Jest zestaw naprawczy do stukającej maglownicy. Musisz popytać w ASO. Nie wiem jaki masz przebieg ale u mnie przy 130k km. postukuje tylko w ekstremalnych przypadkach. 80 tys. Auto nie ciorane, jezdzil delikatnie moj ojciec. Sprawa wystapila ponad rok temu, wiec przy przebiegu pewnie 50 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oaks Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Mały update: Maglownica stuka czasami, faktycznie raczej przy skręconych kołach. W zamian za to okazało się, że to co słychać teraz, to amortyzator, byłem na trzepaczce, stwierdzili, że amortyzatory są dobre, czyli albo słychać mocowanie amortyzatora, albo sprężyna stuka o talerz, czy jak to się nazywa (osobiście nie wydaje mi się). To co teraz słychać, to już nie takie mocne walenie z listwy, tylko delikatne pukanie przy przyśpieszaniu, hamowaniu, przejeżdżaniu przez poprzeczne nierówności. Strasznie irytujące. W poniedziałek spróbuję się umówić w serwisie :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hebz Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 w zeszłym roku zabralem glos na temat stuków od przekładni kierowniczej , otóz wtedy mój mechanik wymienił łaczniki stabilizatora + regulacja maglownicy jedną srubką ,w kwesti sensownosci regulacji maglownicy dzielnie pomagał mi kolega Irazu bo od razu pojawiła sie kontra ze w maglownbicy sie nie grzebie - po połtora roku i nawinieciu po regulacji ponad 30 tys nadal przyjemna idealna cisza wiec sie da wyciszyc stuki w kierownicy - przynajmniej w modelu 2,5 rocznik 2001 , trzeba tyllko oddac samochod w rece DOBREGO mechanika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xxxam Opublikowano 23 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 Odkopuję. Moje MY06/07 cierpi na to cholerne stukanie Po szarpakach i oględzinach wygląda na luz na lewym drążku kierowniczym ale po tym co poczytałem to mam wątpliwości. Proszę o odpowiedź, czy ten zestaw naprawczy to ten, który jest tu na rysunku : http://www.auto-parts.spb.ru/cat/su/su2.mycat?SelPrt&t=RT6/ZA86v2TZPL9kB2TXXXR/5kIWZ6cP2MO/ZNPhPJRFd1ibt4FAu6U8GrNFPL8yisY7pEdtJW3AM67BA_2Wx2KL8CwsxBkj7cwye_8/N6yfeD_1v27VDN06bCZfoBwORuqLfUU_v2RCJ40MgQ_LpAX_JQTJLawpcT7eYON2q67ebrknkT8csHg2SlBFPr9142wQYkAtcxDQ0AUfr2f8LKpJvIITmlerjIA1tdwu2SAk8rDtPmuKQV/G2/9_oDGs25cgBirpm9qNlxIlleut6pCn6EnocHGcDhXxVt7m3hwkLtsMLCVk2JgYUGNYBOXRMdf2tYQFx9Sz1HmaoG8TkzkBYsybbuOqSE7HLlVrrxP4hUHTs44EqEXtmKs7V48UpUGMjOT3wdMW6Pl3GUy05Vi78TZlbYUIAXYdzs24e7Yo64IvyFsTyKhTGQ0qIjZX5ms/LkA_bEQNvBLk5wLXwUUfPoHT64yq8Y/Nt2ZQrl9DdIs_WXr_9uI18xRoGHldfHoE7IZGdW6YFAo/E2s08vpdqjArDz7oBwmxBKb3wm6P3XK_Ai4WHWOL2/KGKNsCIvDozlHPqYtBeQK0Z/da8UHYIr6F0nW_ACf6hIYDf99OmJBj0Oy5olsrlAVQU2kibBoi1onmaUH_T6ZSmJMXMPhCffBPTDm_zIXbcgZeb8Dv8JgF6Hjxdci8TqMHyk387S1mWOcOk1xtuI7NBuZYg_UMjOo_a97y/YufLid2hS4By6WlKemWMF0icTw/aEhOR_ibd1e6XlSEquQdx92uKme4mCxkqiDIoRCoMPaMr03BfeJa17vWAHOq/kbJU2ZxAzUwc90neOkL71dJLTTQqu/KVX42lsKaBelEbqePpqZVc68DsQy1QVEq8X1yxgT2bPw75IZiUIw= i jeszcze te przewody od maglownicy, które dwa należy wymienić ? http://www.auto-parts.spb.ru/cat/su/su2.mycat?SelPrt&t=zgmcKI4NnChdC5wojFP0Ef9IxQ6dUIljApicKFtWH9jOQHvXPLZj9y4LOf/OC5x_AfEY6MxaBi7lSsjitI8bgMiTn0LPrx9ozg/aqB/gmo5PEKjsVzsRNmiPThz/Dxwozgntu_iF3zuCDZAhaAFdGfra3C7eQ/kqgoCo_4FaSOeaEtRSiMOTe47a3CjO878ypKD5GUCrJZ4BfHUhFkavUKhDag_IBQAgaxBMwbwrYli07UCUCxp1ykSlcrHThaHMbMFBpFs8E3PWij2j65QOMbjBKkycuiahkVDBVGNfiq7fDHpuX6rnGVFuqND/z__0f9Cxj0TkIB_vXe42IY5nov2hsHfIoaBMBiEUFXRzoBO7oDioy4E/Xl6wd8p_0tGafQ/YJP2Y3iv6J5XIBsnPvAgJRGdbGL1t2t2RGXqUuQSdMAnSR8L3Rf14J5oGy/F6zyGIK4KIviL4CxTabHqcrsmX0YEvjLt6C2y9n8aetOHskIzK7AJI3vrOnvT7uFT16uW_ziC3lnHkPNb6hKwW80TjtZ_qVVoZf5ARyQmTRT2bl5Ka1wPqueRYWNKrLT0MchgTlCragVYITF2EOvovpYXB_j6Ar2KLc8fsou5eXg2I0qhO_4_YjdjgUxKBTDE0oH_2Q9s8nrPmQzRbFRxBsI8LhWviQ9eezEuE5Cacibuk3cWHRw_9iSTKCOw/Uv0phMqe4K4Tc0Om2gRiN86yuiU9DhVEC7UNzaE_cJg6Bg9DQ2iIv1qV/j0FOqOCWu/CD7Yw_wkML035eggDoyiO_LCqDJyVcTlbR6h9pVEDWQYGm5Qc_2ZcX34SCpbufYe0jaeVZkymedDQdaH4bdZYutndXTGXDdZ7wFBJqDmNvtzdx7lnNrIOAQyNHIKQbRQ= sorki za długie linki i z góry dzięki za odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekm Opublikowano 23 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 Odkopuję. Moje MY06/07 cierpi na to cholerne stukanie Po szarpakach i oględzinach wygląda na luz na lewym drążku kierowniczym ale po tym co poczytałem to mam wątpliwości. sorki za długie linki i z góry dzięki za odpowiedź Poczytaj moje posty.opisywałem swoje historie z stukami na kierownicy. Jezeli masz podobne objawy to regeneracja magla je zlikwiduje Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xxxam Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 hgw czy takie same, każdy inaczej słyszy. Czyli mówisz, że regeneracja pomogła? I czy to była poprstu regeneracja czy potrzebny był ten zestaw naprawczy? Najpierw chyba wymienię drążek kierowniczy a potem się zobaczy. thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się