Jump to content

Zaczął ciszej chodzić??


sfaragdas
 Share

Recommended Posts

Witam. Od 14 dni rozkoszuję się impreza i jak dobrze pamiętam ona dość głośno pracowała (chodzi o wydech).

Od dwóch dni zauważyłem że auto ciszej chodzi. Sprawdziłem dolot ale jest czysto nic nie zapchane. Filtr był niedawno nowy ale jak go wyciągam to różnicy nie ma. Na dodatek poczułem jak by lekkie przymulenie. Dodam że ja osobiscie nic przy aucie nie majstrowałem ani żaden mechanik. Jedynie co to leje różne paliwo raz ViPower Racing a raz zwykły ViPower.

Pomóżcie bo nie wiem od czego szukać pozdrawiam. Dodam że autko robi czasami małe marcheweczki.

Link to comment
Share on other sites

a to ten wynalazek, doszperałem sie ........ja miałem tak przy zapchanym katalizatorze, ale wywaliło mi wtedy bład na kompie (co prawda nie subaru)

Jak to sprawdzic?? Mi pomogło na troche przegonienie, auta i potem na diagnozie i chyba od tego bym zaczął twoja przygode, tym bardziej że masz namieszane w aucie

 

 

PS APAL -> jestem dysortografik ze mnie , nawet był wątek o mnie na forum:PPP Ale mamusi i tak nie pobije:PP

Link to comment
Share on other sites

Mi pomogło na troche przegonienie, auta
przy zatkanym katalizatorze i pałowaniu może się np. upalić tłok więc raczej bym nie ryzykował.
Link to comment
Share on other sites

oki... belem dzis na podnosniku, popukali w kata cos lata ;-) (ale sie zrymowalo)

 

powiedzieli ze jutro kata wywalamy. a teraz pytanie odemnie ;-) co w zamian tam wstawic?? ;-) slyszalem cos o strumienicy... ale jaka ;-) pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

oki... belem dzis na podnosniku, popukali w kata cos lata ;-) (ale sie zrymowalo)

 

powiedzieli ze jutro kata wywalamy. a teraz pytanie odemnie ;-) co w zamian tam wstawic?? ;-) slyszalem cos o strumienicy... ale jaka ;-) pozdrawiam

Proszę Cię żadnych strumienic - wstaw sobie downpipe decat z poszerzanym kołnieżem za turbo i będzie najlepiej - auto odżyje :wink:
Link to comment
Share on other sites

ogolnie grzebalem trochę auta, i z moich doświadczeń przy cywilnym samochodzie i cywilnej jezdzie strumienica zwieksza tylko głośnoś auta... co bym proponował to dobrze dobrany środkowy tłumik zamiast cata.

ps nie wiem jak u ciebie czy masz 2 lambdy, jak tak po takiej operacji komp moze wywalac bład (wtedy zaślep tulejka wspawana w wydech lambde)

Link to comment
Share on other sites

wstaw sobie downpipe decat z poszerzanym kołnieżem za turbo i będzie najlepiej

wstaw, wstaw, do n/a bedzie jak znalazl :cool:

eee...do N/A? Hmm no tak 2,5RS :oops: zasugerowałem się tym że w pierwszym poście pisał coś o marchewkach z wydechu więc automatycznie przełączyłem sie na turbo - tak czy siak niech nic nie wstawia zamiast kata i będzie ok.
Link to comment
Share on other sites

no tak to wolnossak... to co mam rurkę wstawić?? a też pisaliście na forum że przy wolnossaku nie powinno się robić bo może stracić moment na dole obrotów?? jak z tym jest?? a marchewki to robił ;-) nie wiem dlaczego... ale robił przy hamowaniu silnikiem nie zawsze ale czasami...

 

co do serii to fabrycznie jest kat z dwoma lambdami no i końcowy tłumik...

 

u mnie jest kat z Toyoty i końcowy tłumik Borla

 

20080813089.jpg

 

20080813090.jpg

 

[ Dodano: Sro Wrz 17, 2008 7:31 pm ]

Kruk, to jak mam wstawić rurkę w obudowie kata i się o nic nie bać się że się pogorszy dynamika??

 

co do lambdy to druga nie jest podłączona i dlatego są marchewki bo komp chodzi na awaryjnym. muszę coś z tym zrobić ale najlepiej emulator do drugiej podpiąć??

 

[ Dodano: Sro Wrz 17, 2008 7:35 pm ]

Kruk, i co powiesz o tym http://allegro.pl/item440463147_strumie ... zewka.html

 

??

Link to comment
Share on other sites

Kruk, to jak mam wstawić rurkę w obudowie kata i się o nic nie bać się że się pogorszy dynamika??

 

co do lambdy to druga nie jest podłączona i dlatego są marchewki bo komp chodzi na awaryjnym. muszę coś z tym zrobić ale najlepiej emulator do drugiej podpiąć??

 

Z jednej strony martwisz się o dynamikę a z drugiej strony jeździsz na awaryjnym setupie z marchewkami :lol: :roll:

 

Co do tej strumienicy z Allegro to zrobisz jak chcesz ale ja już na temat strumienic się wypowiadałem nie raz i powtórzę: daj sobie spokój. Obudowę od kata wywal i wstaw kawałek rury o identycznej średnicy. Potem zrób sobie porządek z tą drugą sondą lambda i będzie ok.

PS. Marchewki masz dlatego bo na awaryjnym ECU podaje bogatszą mieszankę i Ci się resztki wahy dopalają w wydechu - pewnie spalanie Ci wzrosło - nie zauważyłeś?

Link to comment
Share on other sites

Może dlatego, że to forum subaru a nie ekoforum :?: :cool:

To poradź koledze, co ma zrobić z wydechem, żeby bez kata i remapu silnik pracował poprawnie i Check Engine nie straszyło. Ja zaproponowałem powrót z setup'u "tjuningowego" do fabrycznego, co w tym złego?

Link to comment
Share on other sites

Może dlatego, że to forum subaru a nie ekoforum :?: :cool:

To poradź koledze, co ma zrobić z wydechem, żeby bez kata i remapu silnik pracował poprawnie i Check Engine nie straszyło. Ja zaproponowałem powrót z setup'u "tjuningowego" do fabrycznego, co w tym złego?

 

Nic złego. Odpowiedziałem na Twoje pytanie.

Może przeczytaj je jeszcze raz...

Link to comment
Share on other sites

Formalnie, to odpowiedziałeś, przepraszam. ;-)

Chodziło mi o właśnie o to, że skoro to "forum subaru" a nie inne motoryzacyjne, to wśród tylu już przed moją odpowiedzi spodziewałem się choć jednego głosu za opcją fabryczną, a tu same "spawacze" dzisiaj dyżurują. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

dlatego nie padła opcja naprawi na inny kat, że ma to wtedy tylko sens jak sie zakłada nowy.

Kupno urzywki do klasyka to raczej malo sensowne roziazanie, bo moze byc w stanie jak obecny !!

 

Nastepna opcja to kupno na aledrogo lub forum orginalnego kata ale z nowszej wersji, bo to gwarantuje w miare pewnośc....

 

Co do lambdy sposobem rajdowym bez zadnych emulatorów...czyli wspawujesz za katem tulejke w wydech zaślepioną od dołu w nia wkrecasz lambde i wszystko gra, błedy nie wyskakuja sonda smiga. Tak sie szybko i tanio robi w rajdówkach (mialem z kumplem w saxo vts 1,6 działało, po załorzeniu przelotu:))

 

Przedewszystkim doprowadz elektronike do ładu !!!!!!!!!Zabijesz to auto!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...