Jump to content

Szybsza przekladnia kierownicy do STi 04'


Recommended Posts

moje auto zaczelo skrecac i hamowac i teraz poza przekladnia i kierownica nie widze w nim nic do zrobienia na tle moich skromnych potrzeb. nie mam zadnego doswiadczenia w tym zakresie, ale moze ktos wie, czy warto, czym to grozi i ile to kosztuje?

Link to post
Share on other sites

foreks, moim skromnym zdaniem w twoim samochodzie wystarczy założyć jakąś porządną kierownicę 350mm. Oczywiście możesz wymienić przekładnie na krótszą, ale jest to koszt ok. 6k, a nie będzie dużej różnicy w porównaniu do tego co masz teraz.

Link to post
Share on other sites

Jak juz jestesmy w temacie to slyszlem ze te szybkie przekaldnie lubia grzac plyn i potrzebna ( zalecana ) jest do nich dotatkowa chlodnica ? ponoc W4 ma taka ? Slyszal ktos kiedys o tym ?

Link to post
Share on other sites

no wlasnie bo dadalem kiedy z Kmoanczem i mowil ze W4 grzeje plyn i zakladaja chlodniczke.

mati, a ty miales u siebie z tym problem ?

Link to post
Share on other sites
no wlasnie bo dadalem kiedy z Kmoanczem i mowil ze W4 grzeje plyn i zakladaja chlodniczke.

mati, a ty miales u siebie z tym problem ?

 

Tak, u mnie też się płyn grzał, po zamontowaniu chłodniczki było ok.

Link to post
Share on other sites

Przy czym nie czarujmy sie - chlodniczka to dosc szumne okreslenie na kawal metalowej rurki zagietej w takie powiedzmy dluuuugie U nad chlodnica :)

 

Pozdrawiam

 

[ Dodano: Sro Wrz 17, 2008 10:52 am ]

no wlasnie bo dadalem kiedy z Kmoanczem i mowil ze W4 grzeje plyn i zakladaja chlodniczke.

mati, a ty miales u siebie z tym problem ?

 

Tak, u mnie też się płyn grzał, po zamontowaniu chłodniczki było ok.

 

A tak z ciekawosci - jakie byly objawy tego grzania? Takze w sensie wplywu na plyn?

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites
no wlasnie bo dadalem kiedy z Kmoanczem i mowil ze W4 grzeje plyn i zakladaja chlodniczke.

mati, a ty miales u siebie z tym problem ?

 

Tak, u mnie też się płyn grzał, po zamontowaniu chłodniczki było ok.

 

w gt warto tez zalozyc pompe wspomagania z zewnetrznym zbiorniczkiem (nie takim jak w gt na gorze pompy wspomagania). dzieki temu zwiekszy sie pojemnosc ukladu a co za tym idzie plyn bedzie sie wolniej przegrzewal

Link to post
Share on other sites
brak poduszki z przodu jak bardzo pogarsza moje polozenie po czolowym dzwonie?

 

Myślę, że sporo. Inaczej by tego nie montowali. Ja np nie zmienię kierownicy jeśli za tym nie pójdą porządne pasy szelkowe.

Link to post
Share on other sites
dziekuje. jak duza jest roznica po wymianie samej kierownicy? jest troche mniej zachodu z przekladaniem rak? brak poduszki z przodu jak bardzo pogarsza moje polozenie po czolowym dzwonie?

jak masz dobre szelki to nie wiele pogarsza

przy moim dzwonie dostalem poducha z boku w twarz a gaz oparzyl mi reke :evil: za to pasy i napinacze zadzialaly swietnie

Link to post
Share on other sites

szelki mam, ale w szelkach nie bede jezdzil przeciez po drogach publicznych. tylko dlatego jeszcze mam tego seryjnego PKSa zamiast normalnej kierownicy. nawet w moim sluzbowym Focusie lepiej sie kreci.

Link to post
Share on other sites
szelki mam, ale w szelkach nie bede jezdzil przeciez po drogach publicznych. tylko dlatego jeszcze mam tego seryjnego PKSa zamiast normalnej kierownicy. nawet w moim sluzbowym Focusie lepiej sie kreci.

masz to wielkie kolo by MOMO? mysalem ze roczniki 04 juz maja to mniejsze kolo ze znaczkiem STI, jak dla mnie ta nowa kiera STI byla niezla ale sa lepsze

Link to post
Share on other sites
w moim 04' EUR na pewno jest mniejsze kolo, niz w 05' US. ale i tak za duze. znowu jezdzilem Evo i szlag mnie trafia na magiel w Subaru.

w EVO i nie tylko magiel jest duzo lepszy, Subaru nigdy w tym temacie nie bylo mocne

Link to post
Share on other sites

Nic nie kombinuj z przekładnia, tak jak Mati pisał , zmień kierownice i zobaczysz jaka różnica, sam nie mogłem uwierzyć :shock: . Ja mam kierownice 330mm , i nie zamienie na żadna inna :cool:

Zresztą przejedż sie Jabara , jak Ci da :twisted: on ma to samo założone co ja :cool:

Link to post
Share on other sites
w gt warto tez zalozyc pompe wspomagania z zewnetrznym zbiorniczkiem (nie takim jak w gt na gorze pompy wspomagania). dzieki temu zwiekszy sie pojemnosc ukladu a co za tym idzie plyn bedzie sie wolniej przegrzewal

 

Jakie pompy tego typu pasuja? Np. z wolnossacego 2.5 z 2006 r.? Albo z WRXa? Czy przy takiej pompie w GT dokladac jeszcze chlodniczke?

 

Mam krotka przekladnie w GT i padla mi juz seryjna pompa.

Link to post
Share on other sites
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...