AdaSch Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 Hej, czy ktoś wie gdzie jest odpowiednia hamownia dla subaru niedaleko trójmiasta? Pozdrawiam EDIT: byłem i załączam wynik 239 KM i 346 Nm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 vtech w kosakowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 11 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 vtech w kosakowie byłem tam kilka razy ale wydaje mi się że mają rolki tylko na jedną oś. Jesteś pewien ze 4x4 też obsługują? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 AdaSch, już mają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 11 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 ooo! to super, to jutro dzwonie i umawiam się na sobotę robie teścik poniewaz miałem zabrudzoną przepustnicę. Aso wyczyściło ale obroty sobie pływają i czuć, że auto mocno przyspiesza i po chwili jeszcze bardziej dogniata. Numer ten przćwiczyłem w nissanie i ładnie to było widac na hamowni. Mój forek z pewności nie ma makasymalej momentu przy 2800 jak podaje producet, drugi oddech łapie powyżej 3,500 rpm. zobaczymy co hamownia powie dzieki i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 powodzenia :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 13 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 byłem i mam 239 koników i 346Nm w serii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 13 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 tylko nie wiadomo czemu taki dziwny afr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 tylko nie wiadomo czemu taki dziwny afr mega dziwny, co Ci powiedzieli na hamowni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 15 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 pytałem i powiedzieli, że był inny subarak i też tak miał. Pytałem speców na NissaPowerTeam i stwierdzili, że sonda uwalona bo gdyby faktycznie był taki afr to już silnik by dawno już nie żył a ma już 82kkm. Tak czy inaczej na wiosnę pojadę jeszcze raz i przypilnuje tej saondy osobiście, może wypadła albo co innego. sprawdzali temu koledze który miał nowego subaraka i nie miał 230 km. aso silnik mu wymieniło ale tam był kajiś problem partii czy coś takiego. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 gdyby faktycznie był taki afr to już silnik by dawno już nie żył Też tak pomyślałem, aż dziwne że koleś z hamowni podjął decyzje o dalszym pomiarze nawet jeśli wydawało sie oczywiste ze paliwo jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 katalogowo ile twoje auto powinno miec? masz jakies mody? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 15 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 hej, katalogowo 320nm i 230KM żadnych modów, całkowita seria, wszystko oem subaru a olej który był to shell 5w40 [ Dodano: Nie Lut 15, 2009 7:29 pm ] gdyby faktycznie był taki afr to już silnik by dawno już nie żył Też tak pomyślałem, aż dziwne że koleś z hamowni podjął decyzje o dalszym pomiarze nawet jeśli wydawało sie oczywiste ze paliwo jest. ciekawy jestem przypadku gdyby afr faktycznie był nie właściwy czy nie powinno to być widoczne na wykresie? Dodatkowo się zastanawiam nad nadmuchem na IC. Chłopacy niczym nie dmuchali. Tak czy inaczej nawet nie ma się kogo kompetentnego dopytać, ew pojechać do kogoś kto faktycznie zna subaraki i pomierzyć Nie wiem czy ktoś na forum faktycznie zna te tematy i mógłby się wypowiedzieć pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 AdaSch, ja hamowałem auto w Kosakowie ok 2 tyg temu, był nadmuch na IC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 moze byc sonda - bo wogole dziwny ten AFR - u mnie przy pomiarach szerokopasmowka od jakichs 4,5k obr trzyma 10 do konca a 14 to ja mam na wolnych obrotach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 15 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 AdaSch, ja hamowałem auto w Kosakowie ok 2 tyg temu, był nadmuch na IC. pls wklej wykrsik. Jak AFR? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 niestety słaba jakość skanu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się