Jump to content

Gdybyś mógł cofnąć czas .................


Felix
 Share

Recommended Posts

Temat który chciałbym poruszyć dotyczy wyboru silnika . Jakiś czas temu kupiłem GT i pierwsze co zrobiłem to posadziłem skrzynię biegów. Zanim kupiłem skrzynię rozmawiałem z niektórymi z was i wybór który dokonałem był chyba najlepszy . Zakup skrzyni sti z roku 04 . Do tej decyzji przekonał mnie Waszka ( szacun i wielkie dzięki w załatwianiu skrzyni ) kolejne podziękowania dla Czarnego za poskładanie tego do kupy i dla pewnej firmy która w swojej nazwie ma cyfre za dorobienie dobrych półosiek . :wink: Opinie były podzielone , jedni mówili kup skrzynie od forestera inni kup wkład inni kup kłową . (???? co wybrać ???? )Teraz chciałbym zmienić silnik , co waszym zdaniem było by najlepszym rozwiązaniem . Czy 2,5 sti or 2,0 sti short block czy całkowite zakucie . Dopowiem że mam turbinę z sti 07 i cooler z teg samego roku , skrzynie od MY04 i dyfer z półośkami . Co byście zrobili na moim miejscu ? Niektórzy z was dokonali pewnych przeróbek zmian i teraz gdybyście mogli zacząć od nowa co waszym zdaniem byście zrobili inaczej . Mowa tu o zakupach zawieszeniowych silnikowych i przeróbkach w swoich autach .

Link to comment
Share on other sites

Czy 2,5 sti or 2,0 sti short block czy całkowite zakucie . Dopowiem że mam turbinę z sti 07 i cooler z teg samego roku , skrzynie od MY04 i dyfer z półośkami . Co byście zrobili na moim miejscu ? Niektórzy z was dokonali pewnych przeróbek zmian i teraz gdybyście mogli zacząć od nowa co waszym zdaniem byście zrobili inaczej.

 

przede wszystkim okresl do czego auto ma sluzyc i jakich efektow oczekujesz

 

jesli wybierzesz 2.0 to proponuje nastepujace zestawienie:

 

shortblock ej207 i wymiana turbiny na vf34 bo ta co masz do 2.0 sie nie nadaje (nie ma zupelnie dolu)

 

jesli 2.5 to z tlokami omega najlepiej, chlodnica oleju, arp, turbo vf43 moze zostac choc na vf34 bedzie zdecydowanie fajniej nawet w okolicach 350km/500nm jest do osiagniecia

Link to comment
Share on other sites

Kasę zainwestuj w szkolenie techinki jazdy i opony

 

:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Czekałem na ten tekst :lol:

 

Kula w płot, akurat w przypadku Felixsa :razz:

 

Jak Cię stać to STI 2002 będzie dla Ciebie idealne. Choć do tego do czego Ty używasz Subaraka pozostał bym przy posiadanym GT, mody wyjdą taniej, a efekt końcowy taki sam.

Link to comment
Share on other sites

Kasę zainwestuj w szkolenie techinki jazdy i opony

 

Napewno tak zrobię Gracowy . :roll:

 

Chciałbym mieć mocny seryjny ( :wink: ) silnik . Mody GTekowego silnika myslę że nie są przyszłosciowe to chyba przedłużenie agoni . Coś w stylu kolesia z siłowni : dziś sie naszprycował i dopóki ładuje jest wielki co będzie jak coś się skończy np stawy albo serce. Co innego silny zdrowy rusak :mrgreen::mrgreen: kurde jakie se porównania zapodałem .

 

Czy osiągne ten sam efekt przy zakuwaniu silnika i czy koszta będą podobne ???

ALEX powiedz bo bądź co bądź to ty mi podpowiedziałeś ze jak byś teraz robił skrzynie to byś np wkładu RA nie pchał tylko skrzynie od sti . Czy ja byś był w mojej sytuacji to byś ponownie zrobił se takie modyfikacje ?

 

ABT ty teraz też coś montujesz czy możesz powiedzieć co tym razem wkładasz do auta ?

Link to comment
Share on other sites

Kasę zainwestuj w szkolenie techinki jazdy i opony

 

Napewno tak zrobię Gracowy . :roll:

 

Chciałbym mieć mocny seryjny ( :wink: ) silnik . Mody GTekowego silnika myslę że nie są przyszłosciowe to chyba przedłużenie agoni . Coś w stylu kolesia z siłowni : dziś sie naszprycował i dopóki ładuje jest wielki co będzie jak coś się skończy np stawy albo serce. Co innego silny zdrowy rusak :mrgreen::mrgreen: kurde jakie se porównania zapodałem .

 

Czy osiągne ten sam efekt przy zakuwaniu silnika i czy koszta będą podobne ???

ALEX powiedz bo bądź co bądź to ty mi podpowiedziałeś ze jak byś teraz robił skrzynie to byś np wkładu RA nie pchał tylko skrzynie od sti . Czy ja byś był w mojej sytuacji to byś ponownie zrobił se takie modyfikacje ?

 

ABT ty teraz też coś montujesz czy możesz powiedzieć co tym razem wkładasz do auta ?

 

Felix dobrze Ci radze do GT możesz spokojnie wsadzić silnik 2.5 STI i skrzynie z STI . GT jest dużo lżejszy, nie powinno byc żadnych problemów z przegrzewaniem silnika, a skrzynia jest pancerna , wkład RA w porównaniu ze skrzynia STI , to zwykła popierdułka :twisted:

 

żeby nie było, miałem STI 2.0 mam STI 2.5 , i dalej twierdze że 2.5 jest lepsze od 2.0

 

O ! :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

ALEX powiedz bo bądź co bądź to ty mi podpowiedziałeś ze jak byś teraz robił skrzynie to byś np wkładu RA nie pchał tylko skrzynie od sti .

Bo teraz przeróbka na skrzynie 6cio biegową STI wychodzi w podobnych pieniądzach!!!

GT jest dużo lżejszy, nie powinno byc żadnych problemów z przegrzewaniem silnika

Moje byłe auto było tego potwierdzeniem :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...