Skocz do zawartości

Gdybyś mógł cofnąć czas .................


Felix

Rekomendowane odpowiedzi

Temat który chciałbym poruszyć dotyczy wyboru silnika . Jakiś czas temu kupiłem GT i pierwsze co zrobiłem to posadziłem skrzynię biegów. Zanim kupiłem skrzynię rozmawiałem z niektórymi z was i wybór który dokonałem był chyba najlepszy . Zakup skrzyni sti z roku 04 . Do tej decyzji przekonał mnie Waszka ( szacun i wielkie dzięki w załatwianiu skrzyni ) kolejne podziękowania dla Czarnego za poskładanie tego do kupy i dla pewnej firmy która w swojej nazwie ma cyfre za dorobienie dobrych półosiek . :wink: Opinie były podzielone , jedni mówili kup skrzynie od forestera inni kup wkład inni kup kłową . (???? co wybrać ???? )Teraz chciałbym zmienić silnik , co waszym zdaniem było by najlepszym rozwiązaniem . Czy 2,5 sti or 2,0 sti short block czy całkowite zakucie . Dopowiem że mam turbinę z sti 07 i cooler z teg samego roku , skrzynie od MY04 i dyfer z półośkami . Co byście zrobili na moim miejscu ? Niektórzy z was dokonali pewnych przeróbek zmian i teraz gdybyście mogli zacząć od nowa co waszym zdaniem byście zrobili inaczej . Mowa tu o zakupach zawieszeniowych silnikowych i przeróbkach w swoich autach .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy 2,5 sti or 2,0 sti short block czy całkowite zakucie . Dopowiem że mam turbinę z sti 07 i cooler z teg samego roku , skrzynie od MY04 i dyfer z półośkami . Co byście zrobili na moim miejscu ? Niektórzy z was dokonali pewnych przeróbek zmian i teraz gdybyście mogli zacząć od nowa co waszym zdaniem byście zrobili inaczej.

 

przede wszystkim okresl do czego auto ma sluzyc i jakich efektow oczekujesz

 

jesli wybierzesz 2.0 to proponuje nastepujace zestawienie:

 

shortblock ej207 i wymiana turbiny na vf34 bo ta co masz do 2.0 sie nie nadaje (nie ma zupelnie dolu)

 

jesli 2.5 to z tlokami omega najlepiej, chlodnica oleju, arp, turbo vf43 moze zostac choc na vf34 bedzie zdecydowanie fajniej nawet w okolicach 350km/500nm jest do osiagniecia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kasę zainwestuj w szkolenie techinki jazdy i opony

 

:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Czekałem na ten tekst :lol:

 

Kula w płot, akurat w przypadku Felixsa :razz:

 

Jak Cię stać to STI 2002 będzie dla Ciebie idealne. Choć do tego do czego Ty używasz Subaraka pozostał bym przy posiadanym GT, mody wyjdą taniej, a efekt końcowy taki sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kasę zainwestuj w szkolenie techinki jazdy i opony

 

Napewno tak zrobię Gracowy . :roll:

 

Chciałbym mieć mocny seryjny ( :wink: ) silnik . Mody GTekowego silnika myslę że nie są przyszłosciowe to chyba przedłużenie agoni . Coś w stylu kolesia z siłowni : dziś sie naszprycował i dopóki ładuje jest wielki co będzie jak coś się skończy np stawy albo serce. Co innego silny zdrowy rusak :mrgreen::mrgreen: kurde jakie se porównania zapodałem .

 

Czy osiągne ten sam efekt przy zakuwaniu silnika i czy koszta będą podobne ???

ALEX powiedz bo bądź co bądź to ty mi podpowiedziałeś ze jak byś teraz robił skrzynie to byś np wkładu RA nie pchał tylko skrzynie od sti . Czy ja byś był w mojej sytuacji to byś ponownie zrobił se takie modyfikacje ?

 

ABT ty teraz też coś montujesz czy możesz powiedzieć co tym razem wkładasz do auta ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kasę zainwestuj w szkolenie techinki jazdy i opony

 

Napewno tak zrobię Gracowy . :roll:

 

Chciałbym mieć mocny seryjny ( :wink: ) silnik . Mody GTekowego silnika myslę że nie są przyszłosciowe to chyba przedłużenie agoni . Coś w stylu kolesia z siłowni : dziś sie naszprycował i dopóki ładuje jest wielki co będzie jak coś się skończy np stawy albo serce. Co innego silny zdrowy rusak :mrgreen::mrgreen: kurde jakie se porównania zapodałem .

 

Czy osiągne ten sam efekt przy zakuwaniu silnika i czy koszta będą podobne ???

ALEX powiedz bo bądź co bądź to ty mi podpowiedziałeś ze jak byś teraz robił skrzynie to byś np wkładu RA nie pchał tylko skrzynie od sti . Czy ja byś był w mojej sytuacji to byś ponownie zrobił se takie modyfikacje ?

 

ABT ty teraz też coś montujesz czy możesz powiedzieć co tym razem wkładasz do auta ?

 

Felix dobrze Ci radze do GT możesz spokojnie wsadzić silnik 2.5 STI i skrzynie z STI . GT jest dużo lżejszy, nie powinno byc żadnych problemów z przegrzewaniem silnika, a skrzynia jest pancerna , wkład RA w porównaniu ze skrzynia STI , to zwykła popierdułka :twisted:

 

żeby nie było, miałem STI 2.0 mam STI 2.5 , i dalej twierdze że 2.5 jest lepsze od 2.0

 

O ! :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ALEX powiedz bo bądź co bądź to ty mi podpowiedziałeś ze jak byś teraz robił skrzynie to byś np wkładu RA nie pchał tylko skrzynie od sti .

Bo teraz przeróbka na skrzynie 6cio biegową STI wychodzi w podobnych pieniądzach!!!

GT jest dużo lżejszy, nie powinno byc żadnych problemów z przegrzewaniem silnika

Moje byłe auto było tego potwierdzeniem :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...