Felix Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Temat który chciałbym poruszyć dotyczy wyboru silnika . Jakiś czas temu kupiłem GT i pierwsze co zrobiłem to posadziłem skrzynię biegów. Zanim kupiłem skrzynię rozmawiałem z niektórymi z was i wybór który dokonałem był chyba najlepszy . Zakup skrzyni sti z roku 04 . Do tej decyzji przekonał mnie Waszka ( szacun i wielkie dzięki w załatwianiu skrzyni ) kolejne podziękowania dla Czarnego za poskładanie tego do kupy i dla pewnej firmy która w swojej nazwie ma cyfre za dorobienie dobrych półosiek . :wink: Opinie były podzielone , jedni mówili kup skrzynie od forestera inni kup wkład inni kup kłową . (???? co wybrać ???? )Teraz chciałbym zmienić silnik , co waszym zdaniem było by najlepszym rozwiązaniem . Czy 2,5 sti or 2,0 sti short block czy całkowite zakucie . Dopowiem że mam turbinę z sti 07 i cooler z teg samego roku , skrzynie od MY04 i dyfer z półośkami . Co byście zrobili na moim miejscu ? Niektórzy z was dokonali pewnych przeróbek zmian i teraz gdybyście mogli zacząć od nowa co waszym zdaniem byście zrobili inaczej . Mowa tu o zakupach zawieszeniowych silnikowych i przeróbkach w swoich autach . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Felix skoro kupiłeś samochód z silnikiem po modyfikacjach, płacąc za niego więcej to może kontynuuj ulepszanie a nie zmieniaj wszystko od nowa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Felix Opublikowano 10 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Ta modyfikacja skończyła się tym że kazano mi wstawić zwezke i oszczedzać silnik . :neutral: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Ta modyfikacja skończyła się tym że kazano mi wstawić zwezke i oszczedzać silnik . :neutral: zakuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Czy 2,5 sti or 2,0 sti short block czy całkowite zakucie . Dopowiem że mam turbinę z sti 07 i cooler z teg samego roku , skrzynie od MY04 i dyfer z półośkami . Co byście zrobili na moim miejscu ? Niektórzy z was dokonali pewnych przeróbek zmian i teraz gdybyście mogli zacząć od nowa co waszym zdaniem byście zrobili inaczej. przede wszystkim okresl do czego auto ma sluzyc i jakich efektow oczekujesz jesli wybierzesz 2.0 to proponuje nastepujace zestawienie: shortblock ej207 i wymiana turbiny na vf34 bo ta co masz do 2.0 sie nie nadaje (nie ma zupelnie dolu) jesli 2.5 to z tlokami omega najlepiej, chlodnica oleju, arp, turbo vf43 moze zostac choc na vf34 bedzie zdecydowanie fajniej nawet w okolicach 350km/500nm jest do osiagniecia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Są tez warianty pośrednie np. 2.2 litra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Felix Opublikowano 10 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 idąc torem kolegi waszki myslę też o zakupie 2,0 Sti . Trzeba też brać pod uwagę koszty związane z tą zabawą . :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Są tez warianty pośrednie np. 2.2 litra. domniemuje, ze budzet jest nieco nizszy niz taki na 2.2 litra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Są tez warianty pośrednie np. 2.2 litra.A 2.35? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 radekk, 2.35 bardzo drogie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Felix Opublikowano 10 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 nie zagłębiajmy się w pośredniości projektu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 radekk, 2.35 bardzo drogieJa to zawsze sobie wybiorę najdroższe rozwiązanie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracowy Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 Kasę zainwestuj w szkolenie techinki jazdy i opony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 wsadz 2,5 sti :!: zdecydowanie ja mam porownanie pomiedzy 2,0 , a 2,5 i pomimo tego ze silnik 2,5 padł szybko bo byl zlozony w makabryczny sposob to i tak uwazam jak wiekszasc amerykanow ze pojemnosci niczym nie zastapisz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 pojemnosci niczym nie zastapisz... Eee tam, kilku barów doładowania niczym nie zastąpisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 wiesz co mi glownie chodzilo, ze w tej samej kasie na przygotowanie silnika, lepiej bedzie wsadzic 2,5 wiadomo ze mozna zrobic 2,0 ktore bedzie mialo 600 kucy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 Kasę zainwestuj w szkolenie techinki jazdy i opony Czekałem na ten tekst Kula w płot, akurat w przypadku Felixsa :razz: Jak Cię stać to STI 2002 będzie dla Ciebie idealne. Choć do tego do czego Ty używasz Subaraka pozostał bym przy posiadanym GT, mody wyjdą taniej, a efekt końcowy taki sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 Przypuszczam że Felix będzie chciał tym samochodem trochę poupalać. Wieć uważam że EJ207 będzie najbezpieczniejszym rozwiązaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 Są tez warianty pośrednie np. 2.2 litra. I chyba to najlepszy wariant ? Ale czy są jeszcze do zdobycia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 Intakwrx, 2.2 litra robi się w oparciu o blok 2.0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 Kasę zainwestuj w szkolenie techinki jazdy i opony Czekałem na ten tekst Kula w płot, akurat w przypadku Felixsa :razz: felix juz jest taki kozak ze nie potrzebuje szkolenia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 felix juz jest taki kozak ze nie potrzebuje szkolenia ? Nie :!: Felix jest już taki kozak, że nie trzeba mu mówić, że polepszanie techniki jazdy jest najlepszym lekarstwem na osiągi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Felix Opublikowano 11 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 Kasę zainwestuj w szkolenie techinki jazdy i opony Napewno tak zrobię Gracowy . :roll: Chciałbym mieć mocny seryjny ( :wink: ) silnik . Mody GTekowego silnika myslę że nie są przyszłosciowe to chyba przedłużenie agoni . Coś w stylu kolesia z siłowni : dziś sie naszprycował i dopóki ładuje jest wielki co będzie jak coś się skończy np stawy albo serce. Co innego silny zdrowy rusak kurde jakie se porównania zapodałem . Czy osiągne ten sam efekt przy zakuwaniu silnika i czy koszta będą podobne ??? ALEX powiedz bo bądź co bądź to ty mi podpowiedziałeś ze jak byś teraz robił skrzynie to byś np wkładu RA nie pchał tylko skrzynie od sti . Czy ja byś był w mojej sytuacji to byś ponownie zrobił se takie modyfikacje ? ABT ty teraz też coś montujesz czy możesz powiedzieć co tym razem wkładasz do auta ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 Kasę zainwestuj w szkolenie techinki jazdy i opony Napewno tak zrobię Gracowy . :roll: Chciałbym mieć mocny seryjny ( :wink: ) silnik . Mody GTekowego silnika myslę że nie są przyszłosciowe to chyba przedłużenie agoni . Coś w stylu kolesia z siłowni : dziś sie naszprycował i dopóki ładuje jest wielki co będzie jak coś się skończy np stawy albo serce. Co innego silny zdrowy rusak kurde jakie se porównania zapodałem . Czy osiągne ten sam efekt przy zakuwaniu silnika i czy koszta będą podobne ??? ALEX powiedz bo bądź co bądź to ty mi podpowiedziałeś ze jak byś teraz robił skrzynie to byś np wkładu RA nie pchał tylko skrzynie od sti . Czy ja byś był w mojej sytuacji to byś ponownie zrobił se takie modyfikacje ? ABT ty teraz też coś montujesz czy możesz powiedzieć co tym razem wkładasz do auta ? Felix dobrze Ci radze do GT możesz spokojnie wsadzić silnik 2.5 STI i skrzynie z STI . GT jest dużo lżejszy, nie powinno byc żadnych problemów z przegrzewaniem silnika, a skrzynia jest pancerna , wkład RA w porównaniu ze skrzynia STI , to zwykła popierdułka żeby nie było, miałem STI 2.0 mam STI 2.5 , i dalej twierdze że 2.5 jest lepsze od 2.0 O ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 ALEX powiedz bo bądź co bądź to ty mi podpowiedziałeś ze jak byś teraz robił skrzynie to byś np wkładu RA nie pchał tylko skrzynie od sti . Bo teraz przeróbka na skrzynie 6cio biegową STI wychodzi w podobnych pieniądzach!!! GT jest dużo lżejszy, nie powinno byc żadnych problemów z przegrzewaniem silnika Moje byłe auto było tego potwierdzeniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się