b. Posted December 16, 2004 Posted December 16, 2004 Moze ktos sie spotkal. Dzisiaj sobie wieczorkiem zostawial autko na parkingu. Gasze, wyjmuje kluczyki, juz mam zamykac i co widze...ze swiatla pozycyjne (przod/tyl) swieca sobie w najlepsze. Zapalam, przelaczam swiatla itp, rozne kombinacje dlugie/krotkie/halogeny...ale pozycyjne jak swiecily tak swieca, nawet jak zgasze silnik. No nic sobie mysle, nie bede sie meczyl bo pozno, wyjalem na noc bezpiecznik od swiatel.... ale o co chodzi?? mial ktos taki problem i co z tym zrobic? a moze auto przez noc sobie przemysli problem i samo sie naprawi/zresetuje? HELP! bartek.
Kuba Posted December 16, 2004 Posted December 16, 2004 W WRX jest oddzielny wlacznik swiatel pozycyjnych, ktory znajduje sie od gory na obudowie kolumny kierownicy. Mozliwe ze w GT jest tak samo.
BaRy Posted December 16, 2004 Posted December 16, 2004 W WRX jest oddzielny wlacznik swiatel pozycyjnych, ktory znajduje sie od gory na obudowie kolumny kierownicy. Mozliwe ze w GT jest tak samo. W moim GT jest taki wyłącznik.
b. Posted December 16, 2004 Author Posted December 16, 2004 Potwierdzam. W GT też takowy jest. ;-) Na obudownie kolumny kierownicy? hmmm. musze jutro popatrzec, ale do tej pory nie przygladalem sie tam niczemu. A gdzie tego dokladnie szukac, bo tam to chyba tylko do ustawiania polozenia kierownicy jest przelacznik. A przez instrukcje (manuala) do tej pory nie przebrnelem, bo jest po belgijsku chyba (zreszta nie wiem co to za jezyk) i opisuje chyba wszystkie modele, nawet nie turbo. A czemu mialby sluzyc taki wylacznik? Nie wystarczy przekrecanie swiatel "off/pozycyjne/krotkie" z lewej strony, chodzi mi o ta wajche, co kierunki sie przelacza? bartek.
Scooby Posted December 16, 2004 Posted December 16, 2004 A czemu mialby sluzyc taki wylacznik? Nie wystarczy przekrecanie swiatel "off/pozycyjne/krotkie" Jest tak jak mowia przedmowcy. Tez mialem kiedys podobna przygode . Japonska mysl techniczna nie ma sobie rownych :wink:
Kuba Posted December 16, 2004 Posted December 16, 2004 Wszystkie swiatla wlaczane dzwigienka powinny gasnac po wyjeciu klucza, dlatego jest oddzielny wlacznik do swiatel pozycyjnych. Ten wlacznik to jedna wielka tajemnica Subaru, bardzo wielu kierowcow ma z tym problem, zostalo to nawet opisane w magazynie "Drive" przeznaczonym dla wlascicieli aut Subaru. http://www.drive.subaru.com/Fall02_QuickStops.htm, na dole tej strony.
TomekEl Posted December 16, 2004 Posted December 16, 2004 Podepne sie pod temat. Potwierdzam, ze w GT istnieje taki wylacznik . Ale czy u Was rowniez jest "pstryczek" przyciemniajacy zegarek :?: U mnie jest cos takiego tylko nie wiem czy nie powinna sie zmieniac intensywnosc podswietlenia calych zegarow nie tylko zegarka :?: Przycisk ten nie jest podswietlony a moze pownien byc :?: Podobnie jest z przyciskiem do spryskiwacza reflektorow, tez sie nie podswietla. Czy to normalne :?:
Scooby Posted December 17, 2004 Posted December 17, 2004 Ale czy u Was rowniez jest "pstryczek" przyciemniajacy zegarek :?: U mnie jest cos takiego tylko nie wiem czy nie powinna sie zmieniac intensywnosc podswietlenia calych zegarow nie tylko zegarka :?: Ten magiczny, nieokielznany i tajemniczy pstryczek - genialny wymysl japonskich inzynierow, sciemnia/rozjasnia jedynie podswietlanie zegarka.
Durbos Posted December 17, 2004 Posted December 17, 2004 Wszystkie swiatla wlaczane dzwigienka powinny gasnac po wyjeciu klucza, dlatego jest oddzielny wlacznik do swiatel pozycyjnych. Ten wlacznik to jedna wielka tajemnica Subaru, bardzo wielu kierowcow ma z tym problem, zostalo to nawet opisane w magazynie "Drive" przeznaczonym dla wlascicieli aut Subaru. http://www.drive.subaru.com/Fall02_QuickStops.htm, na dole tej strony. Śmieszne akcje są z tym wyłącznikiem , na trzech kolegów którzy kupili po mnie Imprezkę, dwóch miało dokładnie ten sam problem... ja wcześniej też
Junior Posted December 17, 2004 Posted December 17, 2004 pfff taki przełacznik to nawet w 12 -letnim legacym jest i jakos nigdy nie miałem z nim problemu bardzo dobry wynalazek w/g mnie pozdroofki
JotEn Posted December 17, 2004 Posted December 17, 2004 pfff taki przełacznik to nawet w 12 -letnim legacym jest no tak to stara tradycja, uwielbiam się nim bawić TomekEl U mnie jest cos takiego tylko nie wiem czy nie powinna sie zmieniac intensywnosc podswietlenia calych zegarow nie tylko zegarka Przycisk ten nie jest podswietlony a moze pownien byc Podobnie jest z przyciskiem do spryskiwacza reflektorow, tez sie nie podswietla. odnośnie intensywności podświetlenia to dziwne bo w "12 year old legacy" :wink: reguluje podświetlenie wszystkich zegarów, a co do podświetlenia spryskiwacza reflektorów i ogrzewania tylnej szyby ( jeden pod drugim ) - bardzo dziwne bo u mnie się też nie palą a znajdujące się w rzędzie obok przyciski do przeciwmgielnych przód/tył się świecą...myślałem że się przepaliły ale skoro piszesz że też tak masz.. :roll: ...
jako Posted December 17, 2004 Posted December 17, 2004 W moim legacy turbo 92 jest również przełącznik do świateł pozycyjnych na kolumnie kierownicy. Problemu nie miałem, przeczytałem instrukcję obsługi. Przełączniki po lewej stronie kolumny, dwa zewnętrzne są podświetlone dwa wewnętrzne (światła przeciwmgielne!) nie. Regulacja intensywności podświetlenia w dźwigience od kierunkowskazów. Podświetlenie nocne zegarka przyciskiem po jego lewej stronie obok przycisku do wysuwania anteny
JotEn Posted December 17, 2004 Posted December 17, 2004 W moim legacy turbo 92 a z którego miesiąca bo może mamy dwóch bliźniaków :?: Przłączniki po lewej stronie kolumny tak samo, dwa zewnętrzne są podświetlone dwa wewnętrzne nie. to dobrze bo myślałem że mam przepalone ale widocznie tak jest - też...zaosczędzili na dwóch żarówkach
Loki Posted December 17, 2004 Posted December 17, 2004 Regulacja jasności świecenia zegara - tyczy się tylko zegara (taki klawisz z napisem brightnes czy coś takiego). Co do podświetlenia spryskiwacza u mnie też nie świeciŁO ale już świeci trochę drutologii, jedna żarówka i się da jak się chce Niestety z klawiszem brightnes nie da się tego zrobić - napis na klawiszu nie jest przeźroczysty - to zwykła farba jest zwykła
JotEn Posted December 17, 2004 Posted December 17, 2004 jako nie wiem.. ja miałem w papierach i poprzedni właściciel mi mówił. W każdym razie ja mam z grudnia także właśnie wybiła 12-tka pozdrawiam serdecznie - to może się podłączysz pod jakieś spotkanko po nowym roku, które planowane jest w temacie POZDRAWIAMY SIĘ, zerknij.[/b]
jako Posted December 17, 2004 Posted December 17, 2004 nie wiem.. ja miałem w papierach i poprzedni właściciel mi mówił. W każdym razie ja mam z grudnia także właśnie wybiła 12-tka pozdrawiam serdecznie - to może się podłączysz pod jakieś spotkanko po nowym roku, które planowane jest w temacie POZDRAWIAMY SIĘ, zerknij. Dlaczego nie zaraz się rozejżę. Pozdrawiam, Jako
BaRy Posted December 17, 2004 Posted December 17, 2004 Śmieszne akcje są z tym wyłącznikiem , na trzech kolegów którzy kupili po mnie Imprezkę, dwóch miało dokładnie ten sam problem... ja wcześniej też Ja jak wsiadłem pierwszy raz to też byłem w szoku co to morze być i to na centralnym miejscu na kolumnie. Na początku myśłałem, że to może coś ważnego np. od napędów lub cuś, ale jak nim się pobawiłem to skminiłem, że to pozycyjne. A przez instrukcje (manuala) do tej pory nie przebrnelem, bo jest po belgijsku chyba (zreszta nie wiem co to za jezyk) i opisuje chyba wszystkie modele, nawet nie turbo. Ja mam manuala po francusku i tylko się domyślam o co tam chodzi bo zrozumiec tego języka nie potrafie wogóle. A może ktoś ma manuala do GT po Polsku w pdf albo może jakąś kserokopie na sprzedaż?
Scooby Posted December 17, 2004 Posted December 17, 2004 A może ktoś ma manuala do GT po Polsku w pdf albo może jakąś kserokopie na sprzedaż? Ja mam pdfa, wersje angielska. Jesli jestes zainteresowany to daj znac.
BaRy Posted December 17, 2004 Posted December 17, 2004 Ja mam pdfa, wersje angielska. Jesli jestes zainteresowany to daj znac. Bardzo chętnie, prosił bym na maila: bary77@o2.pl Dzięki A jak b. to był ten przełącznik i już wszystko gra z tymi światłami?
b. Posted December 17, 2004 Author Posted December 17, 2004 Ja mam pdfa, wersje angielska. Jesli jestes zainteresowany to daj znac. O. to ja bym tez prosil bardzo, mail bartoleq@wp.pl bo ta belgijska to masakra totalna. A tak wogole chcialbym podziekowac za nakierowanie, dzis rano sprawdzilem, faktycznie jest taki przelacznik i problem sie rozwiazal. Prawdopodobnie przelaczyl mi sie przez przypadek jak zerowalem licznik kilometrow wyjezdzajac ze stacji benzynowej. no coz... bartek.
Scooby Posted December 17, 2004 Posted December 17, 2004 Dla wszystkich zainteresowanych instrukcja: DOWNLOAD (ok. 3,4 mega). Niestety mam problemy z poczta dlatego umiescilem to na www.
b. Posted December 20, 2004 Author Posted December 20, 2004 Dla wszystkich zainteresowanych instrukcja:DOWNLOAD (ok. 3,4 mega). Niestety mam problemy z poczta dlatego umiescilem to na www. dzieki. juz sciagnelem. ale wyglada na to ze to instrukcja subaru w specyfikacji amerykanskiej. i nic o turbo chyba... bartek
Scooby Posted December 21, 2004 Posted December 21, 2004 instrukcja subaru w specyfikacji amerykanskiej Indeed :wink: . Ale jak to mawiaja: lepszy rydz niz nic
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.