Skocz do zawartości

impreza GT w budzie Legacy


samochodzik

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem o co najmniej jednym takim aucie. Jeździ nim w Olsztynie Jarek Tanona . Zbudował sobie Legacy T do trzecioligowych rajdów po czym stwierdził, że woli jednak Imprezę... no i przewalił wszystkie graty w budę Imprezy. To autko zdaje się wygrało w ubiegłym roku prolog rajdu agapit (zlał nawet stanika i innych matadorów z RSMP) po czym nie wystartował do samego rajdu bo ktoś z PZM stwierdził, że w trzeciej lidze nie mogą jeździć auta klasy 4 (2,0 + turbo).

 

Gdybyś chciał jakieś namiary na tego osobnika to daj znaka na PW.

 

EDIT:

Cholerka jeszcze raz przeczytałem pytanie i widzę, że piszę nie o tym co trzeba... Jarek zrobił swap w drugą stronę :razz:

Ale skoro można w jedną to pewnie można i w drugą :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Legacy turbo po 94 roku najłatwiej było by zbudować na podstawie analogicznego twin turbo.

Zawieszenie, układ napędowy.

Silnik być może też można wykorzystać ale raczej z wiązką i osprzętem przynajmniej od gt.

 

ja rozpatruje, czy istnieje w miare malo skomplikowana mozliwosc przelozenia kompletnych gratow z GT do legacy

czyli kompletna wiązka, itd...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Legacy turbo po 94 roku najłatwiej było by zbudować na podstawie analogicznego twin turbo.

Zawieszenie, układ napędowy.

Silnik być może też można wykorzystać ale raczej z wiązką i osprzętem przynajmniej od gt.

 

ja rozpatruje, czy istnieje w miare malo skomplikowana mozliwosc przelozenia kompletnych gratow z GT do legacy

czyli kompletna wiązka, itd...

 

Którego legacy, bo szczur75 ma antyka z którego powstała impreza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

są dwie opcje na przyszly sezon:

 

1) OPTYMISTYCZNA spienięże GT i kupie Forda w mocnej rallycrossowej spec

 

2) ŚREDNIA zostanę z imprezą która będzie nadal nowym autem, ale średnim do walki z wrc i stąd pomysł, żeby wsadzić graty do legacy, a co za tym idzie startować w klasie z samochodami z utraconą hom. , a nie WRC

 

na dzien dzisiejszy kazda opcja jest mozliwa, po prostu chcę w łatwy sposób - the forum wysądować, czy taka przeróbka to duża, czy mała rzeźba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

są dwie opcje na przyszly sezon:

 

1) OPTYMISTYCZNA spienięże GT i kupie Forda w mocnej rallycrossowej spec

 

2) ŚREDNIA zostanę z imprezą która będzie nadal nowym autem, ale średnim do walki z wrc i stąd pomysł, żeby wsadzić graty do legacy, a co za tym idzie startować w klasie z samochodami z utraconą hom. , a nie WRC

 

na dzien dzisiejszy kazda opcja jest mozliwa, po prostu chcę w łatwy sposób - the forum wysądować, czy taka przeróbka to duża, czy mała rzeźba

 

Mechanicznie mała rzeźba, elektrycznie trochę większa.

 

Większy rozstaw osi. Nie będzie przeszkadzał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

są dwie opcje na przyszly sezon:

 

1) OPTYMISTYCZNA spienięże GT i kupie Forda w mocnej rallycrossowej spec

 

2) ŚREDNIA zostanę z imprezą która będzie nadal nowym autem, ale średnim do walki z wrc i stąd pomysł, żeby wsadzić graty do legacy, a co za tym idzie startować w klasie z samochodami z utraconą hom. , a nie WRC

 

na dzien dzisiejszy kazda opcja jest mozliwa, po prostu chcę w łatwy sposób - the forum wysądować, czy taka przeróbka to duża, czy mała rzeźba

 

Mechanicznie mała rzeźba, elektrycznie trochę większa.

 

Większy rozstaw osi. Nie będzie przeszkadzał?

 

z tym rozstawem to pewnie ze lepiej jakby byl z imprezy...na razie zadnych decyzji, plan jest zeby pojechac 3 rundy w tym roku, a potem beda 3 miesiace na decyzje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...