samochodzik Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 czy ktos gdzies widzial / slyszal o podobnym projekcie mianowicie GT caly naped, silnik, zawias wsadzony do Legacy z lat +- 90tych generalnie czy te płyty podłogowe miały podobne rozmiary :?: czy raczej nic z niczym nie bedzie pasowac :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Legacy 89-94 ma nieco większy rozstaw osi. Legacy Turbo miał wytrzymalszy silnik niż SI 96-. W Legacy jest problem z TMIC suchym - ścianka grodziowa jest podgięta do przodu w środkowej częći na górze. Poza tym - to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 7 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 czyli wsadzenie np. tego samego wału może być niemożliwe :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Wiem o co najmniej jednym takim aucie. Jeździ nim w Olsztynie Jarek Tanona . Zbudował sobie Legacy T do trzecioligowych rajdów po czym stwierdził, że woli jednak Imprezę... no i przewalił wszystkie graty w budę Imprezy. To autko zdaje się wygrało w ubiegłym roku prolog rajdu agapit (zlał nawet stanika i innych matadorów z RSMP) po czym nie wystartował do samego rajdu bo ktoś z PZM stwierdził, że w trzeciej lidze nie mogą jeździć auta klasy 4 (2,0 + turbo). Gdybyś chciał jakieś namiary na tego osobnika to daj znaka na PW. EDIT: Cholerka jeszcze raz przeczytałem pytanie i widzę, że piszę nie o tym co trzeba... Jarek zrobił swap w drugą stronę :razz: Ale skoro można w jedną to pewnie można i w drugą :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 7 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 kojarze sytuacje, ale nie wiedzialem ze tam byla przekladka wyslalem :arrow: pw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 czyli wsadzenie np. tego samego wału może być niemożliwe :?: Dokładnie. Chyba, że blacharz zrobi SL Coupe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 7 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 to w sumie nie jest duzy problem, bo mozna zostawic stary wał a np. hamulec,lub amory mozna przelozyc plug&play :?: ktos to przerabial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Legacy turbo po 94 roku najłatwiej było by zbudować na podstawie analogicznego twin turbo. Zawieszenie, układ napędowy. Silnik być może też można wykorzystać ale raczej z wiązką i osprzętem przynajmniej od gt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 to w sumie nie jest duzy problem, bo mozna zostawic stary wał a np. hamulec,lub amory mozna przelozyc plug&play :?: ktos to przerabial Wahacze, zwrotnice, amortyzatory p&p. Drążki stabilizatorów nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 7 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Legacy turbo po 94 roku najłatwiej było by zbudować na podstawie analogicznego twin turbo.Zawieszenie, układ napędowy. Silnik być może też można wykorzystać ale raczej z wiązką i osprzętem przynajmniej od gt. ja rozpatruje, czy istnieje w miare malo skomplikowana mozliwosc przelozenia kompletnych gratow z GT do legacy czyli kompletna wiązka, itd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 samochodzik, u mnie było wywalone wszystko w komorze silnika oprócz wiązki do świateł. Pod deską też wyczyszczono zbędna kabelki i włożono wszystko od nowa. Niebawem czeka mnie jeszcze raz coś takiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 7 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 ..czyli widze ze powinno byc wiecej niz jedno szybkie legacy wkrotce ja przerobke jesli zaczne to pod koniec roku, na przyszly sezon rallycrossu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Legacy turbo po 94 roku najłatwiej było by zbudować na podstawie analogicznego twin turbo.Zawieszenie, układ napędowy. Silnik być może też można wykorzystać ale raczej z wiązką i osprzętem przynajmniej od gt. ja rozpatruje, czy istnieje w miare malo skomplikowana mozliwosc przelozenia kompletnych gratow z GT do legacy czyli kompletna wiązka, itd... Którego legacy, bo szczur75 ma antyka z którego powstała impreza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 7 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 taki colinowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 A graty z którego modelu gt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arti Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 samochodzik, no to o takim właśnie mowa. :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 7 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 graty z mojego GT, czyli defacto spec ok 350km docelowo a ze GT ma przebieg ok 100km, na koniec roku bedzie mialo ok 250km to praktycznie powinno wyjsc nowe auto po przegladzie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 samochodzik, nie wiem za wiele o legacy, ale w jego buda ma byc lepsza od imprezy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 7 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 są dwie opcje na przyszly sezon: 1) OPTYMISTYCZNA spienięże GT i kupie Forda w mocnej rallycrossowej spec 2) ŚREDNIA zostanę z imprezą która będzie nadal nowym autem, ale średnim do walki z wrc i stąd pomysł, żeby wsadzić graty do legacy, a co za tym idzie startować w klasie z samochodami z utraconą hom. , a nie WRC na dzien dzisiejszy kazda opcja jest mozliwa, po prostu chcę w łatwy sposób - the forum wysądować, czy taka przeróbka to duża, czy mała rzeźba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 są dwie opcje na przyszly sezon: 1) OPTYMISTYCZNA spienięże GT i kupie Forda w mocnej rallycrossowej spec 2) ŚREDNIA zostanę z imprezą która będzie nadal nowym autem, ale średnim do walki z wrc i stąd pomysł, żeby wsadzić graty do legacy, a co za tym idzie startować w klasie z samochodami z utraconą hom. , a nie WRC na dzien dzisiejszy kazda opcja jest mozliwa, po prostu chcę w łatwy sposób - the forum wysądować, czy taka przeróbka to duża, czy mała rzeźba Mechanicznie mała rzeźba, elektrycznie trochę większa. Większy rozstaw osi. Nie będzie przeszkadzał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Którego legacy, bo szczur75 ma antyka z którego powstała impreza. :shock: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 7 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 są dwie opcje na przyszly sezon: 1) OPTYMISTYCZNA spienięże GT i kupie Forda w mocnej rallycrossowej spec 2) ŚREDNIA zostanę z imprezą która będzie nadal nowym autem, ale średnim do walki z wrc i stąd pomysł, żeby wsadzić graty do legacy, a co za tym idzie startować w klasie z samochodami z utraconą hom. , a nie WRC na dzien dzisiejszy kazda opcja jest mozliwa, po prostu chcę w łatwy sposób - the forum wysądować, czy taka przeróbka to duża, czy mała rzeźba Mechanicznie mała rzeźba, elektrycznie trochę większa. Większy rozstaw osi. Nie będzie przeszkadzał? z tym rozstawem to pewnie ze lepiej jakby byl z imprezy...na razie zadnych decyzji, plan jest zeby pojechac 3 rundy w tym roku, a potem beda 3 miesiace na decyzje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi