Skocz do zawartości

Zepsute Subaru Legacy


Liex

Rekomendowane odpowiedzi

Od niedawno moje jak z resztą chyba najsarsze Subaru W PL pali na 3 garach

Jest posiadaczem marki Legacy.

Napotkałem się na taki przypadek, kiedy gdy samochód ma zimny silnikik no przynajmniej odpoczywa z 2h to całe auto sie tlepie, pozatym autko pali na 3 garach, jest możliwość ze trzeba zakupić nowy gar czy mogły się coś przetrzeć a bo co?

Bo jak podjadę do serwisu to same podpięcie auta kosztuje 300 zł, a 300zł nie chodzi po ulicy

Każdy uczciwy komentarz oczywiście wynagrodzę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od niedawno moje jak z resztą chyba najsarsze Subaru W PL pali na 3 garach

Jest posiadaczem marki Legacy.

Napotkałem się na taki przypadek, kiedy gdy samochód ma zimny silnikik no przynajmniej odpoczywa z 2h to całe auto sie tlepie, pozatym autko pali na 3 garach, jest możliwość ze trzeba zakupić nowy gar czy mogły się coś przetrzeć a bo co?

Bo jak podjadę do serwisu to same podpięcie auta kosztuje 300 zł, a 300zł nie chodzi po ulicy

Każdy uczciwy komentarz oczywiście wynagrodzę :)

Utrwalam dla potomnych ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozesz kupić 5 gar i go zainstalowac i bedzie git :roll:

 

Zeby nie było off top, to dobrze Ci radze , bo widze że średnio sie znasz na mechanice :roll: podjedz do kogoś kto sie zna na subaru :roll: bedzie lepiej i dla Ciebie taniej :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od niedawno moje jak z resztą chyba najsarsze Subaru W PL pali na 3 garach

Jest posiadaczem marki Legacy.

Napotkałem się na taki przypadek, kiedy gdy samochód ma zimny silnikik no przynajmniej odpoczywa z 2h to całe auto sie tlepie, pozatym autko pali na 3 garach, jest możliwość ze trzeba zakupić nowy gar czy mogły się coś przetrzeć a bo co?

Bo jak podjadę do serwisu to same podpięcie auta kosztuje 300 zł, a 300zł nie chodzi po ulicy

Każdy uczciwy komentarz oczywiście wynagrodzę :)

Poproszę przekład na polski.....

 

jest możliwość ze trzeba zakupić nowy gar czy mogły się coś przetrzeć a bo co?
Mam jeden zbędny w kuchni trochę się przypalił, ale jeszcze chwile pociągnie. Tanio Ci odsprzedam ;]

 

A tak całkiem serio, przyczyn awarii może być wiele. U mnie ostatnio auto paliło na trzy gary. Przyczyną okazała się cewka zapłonowa.... Najlepiej zrób tak jak Ci radzi carfit.

 

Pozdrawiam :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo widze że średnio sie znasz na mechanice

Wiesz jestem nowym posiadaczem Subaru więc nie spodziwajcie się jakiś błysków z mojej strony :roll:

Dzięki wszystkim za odpowiedź, jednak mówię, że najlepiej dla mnie było by jakby ktos z mojego rocznika Subaru się wypowiedział

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo widze że średnio sie znasz na mechanice

Wiesz jestem nowym posiadaczem Subaru więc nie spodziwajcie się jakiś błysków z mojej strony :roll:

Dzięki wszystkim za odpowiedź, jednak mówię, że najlepiej dla mnie było by jakby ktos z mojego rocznika Subaru się wypowiedział

 

alez nikt z tego forum nie spodziewa sie blyskow z niczyjej strony

 

mozna byloby spodziewac sie odpowiedzi ze strony posiadacza auta z tego samego rocznika ale trzeba by znac ten rocznik,napisz jaki to rocznik to moze ktos zdecyduje sie na odpowiedz.

 

a co do tematu to ja bym sie nie przejmowal.co z tego ze pali na 3 tlokach?to nie jest usterka.przeciez masz jeszcze 3 dzialajace.a ten jeden niech sobie poodpoczywa,widocznie sie juz w zycie napracowal.

a co do trzesienia i nierownej pracy to taz sobie odpusc,przeciez takie bujanie jest rewelacyjnym wabikiem na dziewczyny,one leca na takie baunsujace auta.nie wierzysz to sprawdz to pod pierwszym lepszym lepszym klubem w wawie.zapraszamy serdecznie.

 

podsumowanie:nic z tym nie robic,cieszyc sie jazda subaru i liczyc na to ze kolejny tlok ustanie no i wtedy full lans w wawie i czujesz ten power z posiadania wypasionego autka.serdecznie gratuluje.pozdrawiam. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze przenosze na forum techniczne,

po drugie - tak jak i radzi carfit - podjedz do warsztatu - gdzie ktos oceni bezplatnie przyczyny takiego stanu

Po trzecie - tak jak pisze Harvester - moze byc cewka, moga byc kable, swiece....

 

Pozdr.

Szymon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...