carfit Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Czy ktoś ma pomysł bo nam niestety juz brakuje na dobrze działający ręczny w STI Nie pomaga: wymiana szczęk na nowe nawet endlessy regulacja smarowanie czyszczenie okładzin/tarcz grubym papierem ściernym Generalnie nie ma najmniejszych szans na zablokowanie kół na slicku i negatywie 2,5 Pomysł hydrauliki póki co odpada, bo bardzo dużo problemów z tym :???: Chodzi mi po głowie system np. z Ferrari czy Lambo z dodatkowym małym zaciskiem tylko do ręcznego, tylko nie wiem czy to sens :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 założyć bębny a tak powaznie to znam tylko jedno auto z tarczami z tylu ktore potafi zablokowac laczek na asfalcie - BMW 330d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 widze ze wczorajsze nawroty Cie natchnely IMO - z tymi malymi tloczkami to nie bylby zly pomysl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 1 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 widze ze wczorajsze nawroty Cie natchnely ja już od dłuższego czasu nie mam ręcznego a wczoraj dobiło mnie Adama EVO. Blokuje koła tam gdzie chce i jak chce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 carfit, zaobserwuj, czy szczęka pracuje całą swoją powierzchnią, jeżeli nie, wymień tarczobębny i szczęki, koniecznie w jednym czasie (wadliwie wypracowany element zniszczy nową część) Zluzuj regulator przy dźwigni do "zera". ustaw regulatory na tarczy kotwicznej tak, by koło było już hamowane, następnie cofnij regulatory o dwa, trzy ząbki, by zluzować koła Następnie napnij regulator dźwigni tak, by łapał na trzecim ząbku. Skontroluj symetryczne działanie linek. Jak to nie pomoże, to sam nie wiem. Acha, skontroluj, czy nie są wygięte sworznie na tarczy kotwicznej, spotkałem się z taki przypadkiem, ale w GT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 carfit, a może hydrauliczną wajchę trza założyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 1 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 carfit, zaobserwuj, czy szczęka pracuje całą swoją powierzchnią, jeżeli nie, wymień tarczobębny i szczęki, koniecznie w jednym czasie (wadliwie wypracowany element zniszczy nową część) Zluzuj regulator przy dźwigni do "zera". ustaw regulatory na tarczy kotwicznej tak, by koło było już hamowane, następnie cofnij regulatory o dwa, trzy ząbki, by zluzować koła Następnie napnij regulator dźwigni tak, by łapał na trzecim ząbku. Skontroluj symetryczne działanie linek. Jak to nie pomoże, to sam nie wiem. Acha, skontroluj, czy nie są wygięte sworznie na tarczy kotwicznej, spotkałem się z taki przypadkiem, ale w GT chyba rzeczywiście załoze nowe tarcze i seryjne okładziny i zobaczę co będzie :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Pomysł hydrauliki póki co odpada, bo bardzo dużo problemów z tym :???: Potwierdzam - na Ringu na własne oczy widziałem "problem z tym". carfit, a może hydrauliczną wajchę trza założyć? Taaa... Edwin - poza tym ja nie jeżdżę tak szybko, jak Ty, natomiast wszelkie próby - tak te udane, jak i te mniej udane - zrobienia nawrotu na łapie zadziałały bez problemu. Dodam też, że np. na Monte Calvarii obserwowałem STI z seryjnymi ręcznymi nawracające na próbie na targu (między latarniami) i nie widziałem, by miały z tym większe problemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 1 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 carfit, a może hydrauliczną wajchę trza założyć? to nie jest takie proste , podpowiedź :arrow: DCCD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 wszelkie próby - tak te udane, jak i te mniej udane - zrobienia nawrotu na łapie zadziałały bez problemu musisz udzielic paru lekcji Edwinowi bo widac ze chlopak nie ogarnia tematu to nie jest takie proste , podpowiedź DCCD inny sterownik DCCD rozwiaze problem - Xbike ma cos takiego (sterownik nie hydraulike) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 podpowiedź :arrow: DCCD Wbrew pozorom to bardzo proste, jeżeli mamy namyśli ten sam kłopot. Służe patentem, jeżeli będzie potrzebny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 carfit moge przy nastepnej okazji sprawdzic Twoj reczny ? mam w sti endlessy i nie ma najmniejszych problemow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 musisz udzielic paru lekcji Edwinowi bo widac ze chlopak nie ogarnia tematu Te, mądrala . Chodziło mi o to, że może to być kwestia zużycia/wady hamulca w jego wozie, bo w moim i paru innych, które widziałem, wszystko zdaje się dziać ok i nie wykazywać tych objawów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 bo w moim i paru innych ale w Twoim nie ma slickow :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 1 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 carfit moge przy nastepnej okazji sprawdzic Twoj reczny ? mam w sti endlessy i nie ma najmniejszych problemow Bardzo chętnie :cool: choć mam tez nadzieje że jak sie nastepnym razem spotkamy, to juz tego problemu nie bede miał. Szkoda że wczoraj moim nie spróbowałes Zaznaczam reczny jako tako jest i trzyma dobrze ! nie można go tylko podciąć na nawrotach. Problem jest tylko na slicku , na cywilnej oponie fajdam sie jak tralala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Ja swego czasu widziałem gościa, który z ręcznym miał sprzężony natrysk wody na tylne opony... :shock: Serio!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 carfit, porzuc sliki na rzecz pzero rosso - przy kazdym negatywie, przy kazdej predkosci bedziesz wycinal takie oberki jak na sniegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 carfit, porzuc sliki na rzecz pzero rosso - przy kazdym negatywie, przy kazdej predkosci bedziesz wycinal takie oberki jak na sniegu Jesli chodzi o rozwiązanie problemu polegające na wymianie opon to Carfit wie co moge mu polecić :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GC8 Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 carfit moge przy nastepnej okazji sprawdzic Twoj reczny ? mam w sti endlessy i nie ma najmniejszych problemow Adam zabierz carfit-a na ten stary CPN, bedzie zachwycony swoim recznym:mrgreen: ATB :arrow: PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 ten stary cpn utkwi w pamieci forumowiczom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 Adam., dziś tam Dzanek zdaje sie dawał czadu Zarazileś go Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GC8 Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 ten stary cpn utkwi w pamieci forumowiczom Oj tak, tak, utkwi na dobre ATB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 Adam., dziś tam Dzanek zdaje sie dawał czadu Zarazileś go ja tez tam dzisiaj bylem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 ja tez tam dzisiaj bylem Razem czy oddzielnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 oddzielnie :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się