qTi Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Jako, że najbliższym czasie noszę się z zamiarem nabycia bolidu chciałbym poznać Wasze zdanie (zady i walety) poszczególnych modeli.. . Rozpatruje dwie możliwości GT lub WRX zadbane, w sedanie. Auto zdecydowanie nie będzie służyło do codziennych dojazdów do pracy/domu tylko do okazyjnego przemieszczania się czy łikendowych wypadów. Liczy się przede wszystkim przyjemność z jazdy Nie szukam wygodnej kanapy na czerech kółkach. Wielkość auta nie jest tu znacząca bo wykorzystywane będą max dwa miejsca siedzące w pierwszym rzędzie (owczywiście okazyjnie ktoś na tylnej kanapie). Nie będzie też upalane (no może raz na zylion lat wyskoczę na jakiś tor celem doskonalenia umiejętności "kierowniczych" ) Planowane przebiegi są raczej niewielkie bo ~10k km rocznie. Jeśli taki temat był to z góry przepraszam ale znalazłem tylko GT czy STI oraz Jak przekonać do GT, ale one tylko cześciowo poruszają tę tematykę.. W sumie decyzja już podjęta*.. ale chętnie dowiem się czegoś nowego :wink: Aaaa.. i jeszcze jedno o kasie przeznaczonej na auto nie pisze celowo, bo wybranych modelach możemy się domysleć w jakich granicach się poruszamy... Celowo również dość lakonicznie przedstawiłem wymagania. Liczę, że dzięki temu temat będzie mógł się bardziej rozwinąć, a odpowiedzi nie będą typu "takie auta to tylko w erze" no i nie jestem drugim Jacky X. :wink: Proszę też o nie umieszczanie komentarzy typu: "Kup tu lub tamto auto" lub "kup moje" Dobrze znam wszystkie oferty.. :cool: * i niektórzy z forum o tym wiedzą :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Auto zdecydowanie nie będzie służyło do codziennych dojazdów do pracy/domutylko do okazyjnego przemieszczania się czy łikendowych wypadów. Liczy się przede wszystkim przyjemność z jazdy Nie szukam wygodnej kanapy na czerech kółkach. GT :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 kup STI bo i tak bedziesz pozniej zalowal tego WRXa lub GT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 kup STI bo i tak bedziesz pozniej zalowal tego WRXa lub GT kup od razu evo :cool: i nie bedziesz zalowal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 evo slabe som i na tym forum malo popularne zreszta evo to taki krok wstecz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 zreszta evo to taki krok wstecz a STI jest dla pedałów ( tak uslyszalem w serwisie o ktorym nie mozna tu mowic - tylko powtarzam ) wic najlepiej dobrze doinwestowane GT :cool: a tak na powaznie to GT jest fajnie hardcorowe ale nie kazdemu to moze pasowac.WRX fajny na codzien ale troszke za lagodny i za kanapowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 a STI jest dla pedałów to ci w kolorowych skarpetkach :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_ Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Gdybym ja miał do wyboru, brałbym GT :wink: no i nie jestem drugim Jacky X. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scooby Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Biorac pod uwage kryteria, ktore podales to wybor jest jeden - GT. Pamietaj tylko, ze po jakims czasie poznasz jego braki i bedziesz chcial wiecej . Mozesz wiec od razu zaczac odkladac kase na mody :wink: . Auto zdecydowanie nie będzie służyło do codziennych dojazdów To sie okaze :wink: . Ja zawsze jak tylko moge, wybieram Subarke mimo, ze minely juz ponad 4 lata od zakupu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waszka Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Z tych dwóch to tylko GT,ale nad evo bym się zastanowił :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Aaaa.. i jeszcze jedno o kasie przeznaczonej na auto nie pisze celowo, bo wybranych modelach możemy się domysleć w jakich granicach się poruszamy... A szkoda. Cena ma tu niebagatelne znaczenie. Niektóre GTki z ogłoszeń zbliżają się do magicznej wartości 50 000 pln, a za podobne pieniądze można już kupić kilka lat młodsze prawdziwe STI. Niestety auta w przeciwieństwie do wina, z wiekiem stają się gorsze i narażone na częstsze awarie. Pomijam już fakt, że buda new age jest sztywniejsza od porzedniczki. Generalnie producenci starają się w udoskonalać każdy nowy wypuszczany model....chciaż znam wyjątki od tej reguły Wygląd pozostawiam indywidualnej ocenie. W Twoim przypadku szukałbym auta w następującej kolejności: - STI new age ....ewentualnie EVO :wink: - WRX - GT P.S. Oczywiście bolidy GTko podobne, np. Xbika, Matigo nie kwalifikują się do żadnej z grup wymienionych wyżej pojazdów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 a tak na powaznie to GT jest fajnie hardcorowe hardcorowe to jest Evo 5, albo 6.... Alex zapomniales o W4 Turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Alex zapomniales o W4 Turbo Oczywiście, dlatego napisałem "n.p" , bo poza tymi trzema pojawiło się na Forum wiele innych mocnych "mutantów" :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 hardcorowe to jest Evo 5, albo 6.... ale to juz mowimy o EVO :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek1 Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Łatwiej znaleźć w dobrym stanie WRX-a niż GT-ka, choć jeżeli to ma być furka weekendowa to nie będą Ci chyba przeszkadzały dłuuugie okresy remontowo-naprawcze.Nie jestem złośliwy ale to chyba też bierzesz pod uwagę. O własnościach jezdnych się nie wypowiadam , bo są od tego inni fachowcy, ale wygląd to oczywiście GT-k. :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 ja bym celował w STi :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 a STI jest dla pedałów Na tej samej zasadzie, co Forester jest dla lesbijek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_k Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 a STI jest dla pedałów Na tej samej zasadzie, co Forester jest dla lesbijek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GC8 Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Z tych dwoch to bierz GT-eka ale ta historie o weekendowych wypadach do wloz miedzy bajki. Tez tak myslalem, ale w 14 miesiecy zrobilem nim 14k km (przez 7 miesiecy w roku jest nie uzywany). ATB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Niecały rok temu też stałem przed tym dylematem i..... wybrałem WRX ponieważ: -mam auto dwa lata młodsze niż zadbany GTek w podobnej kasie -przy całym szacunku dla osób zakochanych w klasyku, uważam że Impreza new age wygląda dużo nowocześniej od GT, szczególnie wnętrze trąci już trochę myszką w GTeku - dla mnie ma to znaczenie -auto ma sztywniejszą budę - co przekłada się na lepsze prowadzenie(przynajmniej tak słyszałem) , a te parę kilo więcej masy mi nie przeszkadza - nie szukam ułamków sekundy na torze -bardziej przyjazny w prowadzeniu od klasyka - dla mnie zaleta bo z auta korzysta też żona -osiagi auta mnie satysfakcjonują póki co nie szukam STI -WRX w bugu z lampami prodrive poprostu mi się podoba :razz: -no i łatwiej znaleźć godnego uwagi WRXa niż GTeka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 -WRX w bugu z lampami prodrive poprostu mi się podoba :razz: Też bym tak wybrał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heller Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Wrzućcie dla porównania zdjęcia tych prodrive świateł. thnx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekT Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 O takie się rozchodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KASIAiMIŚ Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 . Rozpatruje dwie możliwości GT lub WRX zadbane, w sedanie. Auto zdecydowanie nie będzie służyło do codziennych dojazdów do pracy/domu tylko do okazyjnego przemieszczania się czy łikendowych wypadów. Liczy się przede wszystkim przyjemność z jazdy (...)Nie będzie też upalane (no może raz na zylion lat wyskoczę na jakiś tor celem doskonalenia umiejętności "kierowniczych" ) Planowane przebiegi są raczej niewielkie bo ~10k km rocznie. jak już Lukass ładnie powiedział WRX sami mamy Gt ale my po prostu takiego bardzo chcieliśmy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 (...) Rozpatruje dwie możliwości GT lub WRX zadbane, w sedanie. Auto zdecydowanie nie będzie służyło do codziennych dojazdów do pracy/domu tylko do okazyjnego przemieszczania się czy łikendowych wypadów. Liczy się przede wszystkim przyjemność z jazdy (...) jak bedziesz jezdzil okazyjnie i priorytet to przyjemnosc z jazdy, to bierz GT bez dwoch zdan :cool: :razz: p.s. zpraszam tez do tego watku :arrow: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=115423&start=0 w jednym z artykulow jest porownanie GT vs WRX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się