Jump to content

GT czy WRX


qTi
 Share

Recommended Posts

Jako, że najbliższym czasie noszę się z zamiarem nabycia bolidu chciałbym poznać Wasze

zdanie (zady i walety) poszczególnych modeli.. . Rozpatruje dwie możliwości GT lub WRX

zadbane, w sedanie. Auto zdecydowanie nie będzie służyło do codziennych dojazdów do pracy/domu

tylko do okazyjnego przemieszczania się czy łikendowych wypadów. Liczy się przede wszystkim

przyjemność z jazdy :D Nie szukam wygodnej kanapy na czerech kółkach. Wielkość auta nie jest

tu znacząca bo wykorzystywane będą max dwa miejsca siedzące w pierwszym rzędzie ;)

(owczywiście okazyjnie ktoś na tylnej kanapie). Nie będzie też upalane (no może raz na zylion lat

wyskoczę na jakiś tor celem doskonalenia umiejętności "kierowniczych" ;) ) Planowane przebiegi

są raczej niewielkie bo ~10k km rocznie.

 

Jeśli taki temat był to z góry przepraszam ale znalazłem tylko GT czy STI oraz Jak przekonać do GT,

ale one tylko cześciowo poruszają tę tematykę..

W sumie decyzja już podjęta*.. :twisted: ale chętnie dowiem się czegoś nowego :wink:

 

Aaaa.. i jeszcze jedno o kasie przeznaczonej na auto nie pisze celowo, bo wybranych modelach

możemy się domysleć w jakich granicach się poruszamy... Celowo również dość lakonicznie

przedstawiłem wymagania. Liczę, że dzięki temu temat będzie mógł się bardziej rozwinąć,

a odpowiedzi nie będą typu "takie auta to tylko w erze" no i nie jestem drugim Jacky X. :wink:

 

Proszę też o nie umieszczanie komentarzy typu: "Kup tu lub tamto auto" lub "kup moje"

Dobrze znam wszystkie oferty.. :cool:

 

* i niektórzy z forum o tym wiedzą :roll:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Auto zdecydowanie nie będzie służyło do codziennych dojazdów do pracy/domu

tylko do okazyjnego przemieszczania się czy łikendowych wypadów. Liczy się przede wszystkim

przyjemność z jazdy :D Nie szukam wygodnej kanapy na czerech kółkach.

 

GT :razz:

Link to comment
Share on other sites

zreszta evo to taki krok wstecz

 

a STI jest dla pedałów :mrgreen: ( tak uslyszalem w serwisie o ktorym nie mozna tu mowic - tylko powtarzam ) wic najlepiej dobrze doinwestowane GT :cool: a tak na powaznie to GT jest fajnie hardcorowe ale nie kazdemu to moze pasowac.WRX fajny na codzien ale troszke za lagodny i za kanapowy

Link to comment
Share on other sites

Biorac pod uwage kryteria, ktore podales to wybor jest jeden - GT.

 

Pamietaj tylko, ze po jakims czasie poznasz jego braki i bedziesz chcial wiecej :twisted: . Mozesz wiec od razu zaczac odkladac kase na mody :wink: .

 

Auto zdecydowanie nie będzie służyło do codziennych dojazdów

To sie okaze :wink: . Ja zawsze jak tylko moge, wybieram Subarke mimo, ze minely juz ponad 4 lata od zakupu :twisted: .

Link to comment
Share on other sites

Aaaa.. i jeszcze jedno o kasie przeznaczonej na auto nie pisze celowo, bo wybranych modelach

możemy się domysleć w jakich granicach się poruszamy...

A szkoda. Cena ma tu niebagatelne znaczenie. Niektóre GTki z ogłoszeń zbliżają się do magicznej wartości 50 000 pln, a za podobne pieniądze można już kupić kilka lat młodsze prawdziwe STI. Niestety auta w przeciwieństwie do wina, z wiekiem stają się gorsze i narażone na częstsze awarie. Pomijam już fakt, że buda new age jest sztywniejsza od porzedniczki. Generalnie producenci starają się w udoskonalać każdy nowy wypuszczany model....chciaż znam wyjątki od tej reguły ;):mrgreen: Wygląd pozostawiam indywidualnej ocenie.

W Twoim przypadku szukałbym auta w następującej kolejności:

- STI new age ....ewentualnie EVO :wink:

- WRX

- GT

P.S. Oczywiście bolidy GTko podobne, np. Xbika, Matigo nie kwalifikują się do żadnej z grup wymienionych wyżej pojazdów

Link to comment
Share on other sites

Łatwiej znaleźć w dobrym stanie WRX-a niż GT-ka, choć jeżeli to ma być furka weekendowa to nie będą Ci chyba przeszkadzały dłuuugie okresy remontowo-naprawcze.Nie jestem złośliwy :mrgreen: ale to chyba też bierzesz pod uwagę. O własnościach jezdnych się nie wypowiadam , bo są od tego inni fachowcy, ale wygląd to oczywiście GT-k. :grin:

Link to comment
Share on other sites

Z tych dwoch to bierz GT-eka ale ta historie o weekendowych wypadach do wloz miedzy bajki.

Tez tak myslalem, ale w 14 miesiecy zrobilem nim 14k km (przez 7 miesiecy w roku jest nie uzywany).

 

ATB

Link to comment
Share on other sites

Niecały rok temu też stałem przed tym dylematem i..... wybrałem WRX ponieważ:

-mam auto dwa lata młodsze niż zadbany GTek w podobnej kasie

-przy całym szacunku dla osób zakochanych w klasyku, uważam że Impreza new age wygląda dużo nowocześniej od GT, szczególnie wnętrze trąci już trochę myszką w GTeku - dla mnie ma to znaczenie

-auto ma sztywniejszą budę - co przekłada się na lepsze prowadzenie(przynajmniej tak słyszałem) , a te parę kilo więcej masy mi nie przeszkadza - nie szukam ułamków sekundy na torze

-bardziej przyjazny w prowadzeniu od klasyka - dla mnie zaleta bo z auta korzysta też żona

-osiagi auta mnie satysfakcjonują póki co nie szukam STI

-WRX w bugu z lampami prodrive poprostu mi się podoba :razz:

-no i łatwiej znaleźć godnego uwagi WRXa niż GTeka

Link to comment
Share on other sites

. Rozpatruje dwie możliwości GT lub WRX

zadbane, w sedanie. Auto zdecydowanie nie będzie służyło do codziennych dojazdów do pracy/domu tylko do okazyjnego przemieszczania się czy łikendowych wypadów. Liczy się przede wszystkim przyjemność z jazdy :D (...)Nie będzie też upalane (no może raz na zylion lat

wyskoczę na jakiś tor celem doskonalenia umiejętności "kierowniczych" ;) ) Planowane przebiegi są raczej niewielkie bo ~10k km rocznie.

 

jak już Lukass ładnie powiedział WRX

sami mamy Gt ale my po prostu takiego bardzo chcieliśmy :)

Link to comment
Share on other sites

(...) Rozpatruje dwie możliwości GT lub WRX zadbane, w sedanie. Auto zdecydowanie nie będzie służyło do codziennych dojazdów do pracy/domu tylko do okazyjnego przemieszczania się czy łikendowych wypadów. Liczy się przede wszystkim przyjemność z jazdy :D (...)

jak bedziesz jezdzil okazyjnie i priorytet to przyjemnosc z jazdy, to bierz GT bez dwoch zdan :cool: :razz:

 

 

p.s. zpraszam tez do tego watku :arrow: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=115423&start=0

w jednym z artykulow jest porownanie GT vs WRX

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...