mtal Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 witam mam pytanie czy ktos może zrobił taka przekładke?? Mam dwa forestery z 99roku, jeden 2.5turbo w pieknej budzie z padnietym silnikiem, drugi roztrzaskany mechanicznie sprawny.W 2.5turbo brakuje mi jednej głowicy i tłoka mam turbinke i detale. Jest ktos kto założyl do wolnossącego 2.0 turbine z 2.5 ?? jest szansa ze sterownik z 2.5 zagra z tym? czy most z 2.0 = most z 2.5turbo?? z góry dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Nie mozna nic powiedziec, to turbo to musi byc samorobka. W MY99 nie bylo silnika 2,5 turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mtal Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 byl silnik 2.5turbo wersja amerykanska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej_K Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 byl silnik 2.5turbowersja amerykanska Mylisz się kolego, nie było czegoś takiego jak Forester 2.5 Turbo MY99, nawet w Ameryce. Jeżeli już turbo, to pewnie 2.0 . Jest ktos kto założyl do wolnossącego 2.0 turbine z 2.5 ?? Wątpię by ktoś taki się znalazł, ponieważ uturbianie wolnossącego silnika to rzeźba w g... i niema najmniejszego sensu, temat już był poruszany na forum: http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?t= ... oss%B1cego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Mylisz się kolego, nie było czegoś takiego jak Forester 2.5 Turbo MY99, nawet w Ameryce. Jeżeli już turbo, to pewnie 2.0 . W Stanach wersja Turbo pojawiła się dopiero w MY04 i było to oczywiście 2.5XT. Wcześniej jedynym silnikiem dostępnym w US było 2.5N/A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mtal Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 jesli rzeczywiscie nie było 2.5turbo to widocznie sprzedawca nie wiedzial co sprzedał, czyli mam 2.0 turbo i 2.0 wolnossący.Czy to zwieksza szanse? czy w turbo skrzynka wytrzyma z wolnossącego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej_K Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 mtal , a może po prostu sprzedaj wolnossącego (całego bądź na części) i pieniądze które otrzymasz zainwestuj w doprowadzenie do porządku tego zaturbionego. IMO to jedyne rozsądne wyjście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Mylisz się kolego, nie było czegoś takiego jak Forester 2.5 Turbo MY99, nawet w Ameryce. Jeżeli już turbo, to pewnie 2.0 . W Stanach wersja Turbo pojawiła się dopiero w MY04 i było to oczywiście 2.5XT. Wcześniej jedynym silnikiem dostępnym w US było 2.5N/A A Forester S/tb nie byl oferowany w US? Tyle, ze to wciaz 2.0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mtal Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 panowie przepraszam rzeczywiscie to jest samoróbka ktoś uturbiał 2.5 wolnossącego i mu nie poszło, bo kilka razy trafiało silnik po remoncie. Właściciel w końcu sprzedał go z nerwów za małe pieniądze a mi chyba tylko pozostale wsadzic tam zwykłe 2.0 chyba ze kupię silnik i skrzynie z s-turbo. Czym jeszcze prócz oczywiscie wiązek i sterownika różni sie wersja wolnossąca od turbo?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Rozni sie zawieszeniem, hamulcami, skrzynia biegow, tylnym mostem... no i silnik ma ze dwa razy wiecej czujnikow wszelkiego rodzaju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi