Skocz do zawartości

FELGI - co, gdzie i jak?


alunetik

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, eddie_gt4 napisał:

Do "polskiego" hawka to wiadomo, że tylko ATS DTM ;)

8x18 ET40 CB 56,1 idealnie siadają do tej budy

 

Mam srebrne i złote (niestety tylko 3 szt.)

 

Btw, zawsze mi się marzył taki myk, aby po jednej stronie założyć dwie srebrne, a po drugiej dwie złote :mrgreen:

 

Tylko hawka tak i nie kupiłem, choć parę ciekawych gratów do niego nadal leży na półce...

 

Pamiętam jak obaj próbowalismy skompletować te nasze ATSy juz parę ładnych lat temu. :)

Tzn ja do niedawna miałem komplet a szukałem zapasu. Znalazłem, ale od Evo, z lekko innym ET i otworem centrującym.

No ale parę miesięcy temu rozwaliłem totalnie jedną sztukę, więc teraz już tez mam 3 :D

Zobaczymy, może Ci odstąpię żebyś miał komplet.

Mnie się ATSy DTM nadal podobają, ale nie ma mowy, żebym je czyścił w cywilnym aucie - to jakiś dramat jest. :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Beavis napisał:

 

Pamiętam jak obaj próbowalismy skompletować te nasze ATSy juz parę ładnych lat temu. :)

Tzn ja do niedawna miałem komplet a szukałem zapasu. Znalazłem, ale od Evo, z lekko innym ET i otworem centrującym.

No ale parę miesięcy temu rozwaliłem totalnie jedną sztukę, więc teraz już tez mam 3 :D

Zobaczymy, może Ci odstąpię żebyś miał komplet.

Mnie się ATSy DTM nadal podobają, ale nie ma mowy, żebym je czyścił w cywilnym aucie - to jakiś dramat jest. :evil:

 

przykro z powodu rozwalonej felgi, dzięki za pamięć, nadal przygarnąłbym 1 złotą felgę (albo i 2 szt.)

 

chyba chodzi o te białe ATS'y do EVO, co długo wisiały na allegro? ;)

 

u mnie high-glossy nie były aż tak podatne na brud (tzn. nie było go aż tak widać)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, abecer napisał:

Trafiła się jedna felga prodrive GT1 w bardzo dobrej cenie. Nigdy nie zakładana, z wystawy:)

20201022_173427.jpg

 

 

na hawku też bardzo dobrze wyglądają te felgi

 

 

subaru-impreza-wrx-2-5-l-sedanas-2007-benzinas.jpg

Edytowane przez eddie_gt4
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, abecer napisał:

Na niebieskim sti, złote jeszcze lepiej :P

 

z felgami jak z kobietami, każdy ma swoje gusta: jeden lubi wklęsłe, inny - wypukłe, trzeci wybierze jak najlżejszą, a czwarty taką, z którą dojedzie na kraniec świata - bez względu na wagę, kolor czy formy ;):mrgreen::OO:

  • Haha 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, eddie_gt4 napisał:

 

z felgami jak z kobietami, każdy ma swoje gusta: jeden lubi wklęsłe, inny - wypukłe, trzeci wybierze jak najlżejszą, a czwarty taką, z którą dojedzie na kraniec świata - bez względu na wagę, kolor czy formy ;):mrgreen::OO:

Jedni tylko czarne, drudzy żółte.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.10.2020 o 13:14, skwaro napisał:

Rays ZE40

IMG_8457.jpeg.21d6028d73d1109d495937ca99098b70.jpeg

 

Na legasi też ładnie siadają. Mmm mmm mmmm.

 

W temacie o felgach jeszcze nie pisałem, a ponieważ konfig już dobrze sprawdziłem, to się wypowiem.  Rays ZE40 19x8,5 ET40 + 245/30 - chyba po 8,3kg ważą - tak internety mówiły, nie sprawdzałem. Jeżeli to prawda to dla mnie jest to wynik zadziwiający na 19" o takiej szerokości.

 

Z początku tarło na tyle mocno, więc zainwestowałem w rolkę do nadkoli. Zrolowałem tył i dalej tarło, więc zacząłem szukać co tam trze, bo w sumie po rolowaniu nie zauważyłem wielkiej różnicy w tarciu, a wizualnie było już kupę miejsca od rantu błotnika do opony. Okazało się, że głównie tarło w okolicy łączenia nadkola i tego plastiku przed tylnym kołem pod którym ukrywa się łączenie progu z nadkolem. Szlifierką trochę plastiku ciachnąłem i ciut metalu też - i koniec tarcia - absolutnie zero.

 

Z przodu nie tarło ani chwili, ale trochę za daleko opona z błotnika wystawała. Bieżnik chował się, ale bok opony wystawał. No to i przody zrolowałem i wypchnąłem o około centymetr i już wygląda normalnie.

 

No i najważniejsze - jeździ się elegancko, komfort niewiele stracił vs. 18", a po geometrii u Pana Sylwka to już w ogóle pięknie się kieruje wozem, szczególnie, że zawias prawie cały nowy. Szkoda tylko, że Japończyk anulował moje zamówienie na kapsle środkowe - backorder :( bo już mnie wkurza widok tych śrub.

 

Czy było warto? Wiadomo, że tak. Trochę szkoda siana, ale przynajmniej nie prędko ktokolwiek inny będzie się po PL turlał na tej feldze.

  • Super! 3
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Danko Narysowałem na obrazku gdzie ubyło materiału. Głównie chodziło o zeszlifowanie plastiku, ale również pokusiłem się o podcięcie jakiejś blachy w tym samym miejscu na zapas, żeby dwa razy nie poprawiać. Zabezpieczeniem się nie przejmowałem, bo wkrótce będę robił blachy nadkoli, które są w stanie bardzo słabym.

 

IMG_8858.thumb.jpeg.7c90750d82fb7ce3bcd071fdd3d4b2b1.jpeg

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Amnes napisał:

@Danko Narysowałem na obrazku gdzie ubyło materiału. Głównie chodziło o zeszlifowanie plastiku, ale również pokusiłem się o podcięcie jakiejś blachy w tym samym miejscu na zapas, żeby dwa razy nie poprawiać. Zabezpieczeniem się nie przejmowałem, bo wkrótce będę robił blachy nadkoli, które są w stanie bardzo słabym.

 

IMG_8858.thumb.jpeg.7c90750d82fb7ce3bcd071fdd3d4b2b1.jpeg

 

 

Hmm.. U mnie obciera raz, że o plastik, którego róg i tak już przyciąłem, to jeszcze o blachę. Nadkola są zrolowane, ale zaraz przed tym plastikiem blacha się zagina, ergo - niebardzo jest jak ją tam zrolować. Chciałbym z 1cm niżej z tyłu, a to mi uniemożliwia zejście.. Jedyną opcją chyba jest cięcie dziadostwa. 

Edit - przy okazji, @Amnesoponki malowałeś markerem, czy to naklejka? 

Edytowane przez Danko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Danko napisał:

Hmm.. U mnie obciera raz, że o plastik, którego róg i tak już przyciąłem, to jeszcze o blachę. Nadkola są zrolowane, ale zaraz przed tym plastikiem blacha się zagina, ergo - niebardzo jest jak ją tam zrolować. Chciałbym z 1cm niżej z tyłu, a to mi uniemożliwia zejście.. Jedyną opcją chyba jest cięcie dziadostwa. 

Edit - przy okazji, @Amnesoponki malowałeś markerem, czy to naklejka? 

 

Pewnie masz jeszcze bardziej agresywne ET. Blachę podciąłem, żeby spać spokojnie, bo lubię szybko jeździć i jakby mi na jakimś łuku przy dużej prędkości zaczęło trzeć, to diabli wiedzą co by się z oponą stało. Musisz ciąć, jeżeli trze :).

 

Naklejki były już na oponach jak kupowałem - sam bym czegoś takiego nie robił. Po mojej jeździe już poodpadały z przednich opon w dużej mierze :) także to taki mod dla osób, co się bardziej turlają niż jeżdżą :P

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Amnes napisał:

@Danko A jakie tam masz ET, dystanse, wymiary felgi, wymiary opony?

noo to tak.. 18x7,5. Opona 225/40.

Et z przodu 42

Et z tyłu 52 + dystans 20mm.

Na zimę mam 17x7 215/45, ET 55

Dystans 20mm z przodu

Dystans 30mm z tyłu. 

Bliźniacze sety z różnicami w granicy 1mm (tak miało być, trochę liczenia było). Później zrobię zdjęcia, jak to obecnie siedzi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, skwaro napisał:

Dla mnie wyglądają na Superturismo LM... 

Są podobne ale nie identyczne ;).  LM mają 15 szprych,  te na zdjęciu 16

Edytowane przez abecer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...