eddie_gt4 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 (...) Hamulce WRX i STi pasują zamiennie bez problemu niezależnie od zwrotnic i rozstawu śrub. tyl tez? :razz: pamietam, jak nerwowo zareagowales na zaproponowane przeze mnie rozwiazanie co do recznego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki79 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 emotorsport- dzięki za info anathema- przy tym kursie dolara to chyba średnio opłacalne :roll: -szukasz 17"? ja tylko takich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anathema Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 przy tym kursie dolara to chyba średnio opłacalne :roll: -szukasz 17"? ja tylko takich. Dokładnie takich jak Ty zapewne. Enkei lub BBS do STI - 7x17, 5x100, ET 55 (lub 45 w górę). Jeśli nic ciekawego nie znajdę to w grę wchodzi ROTA GR-A lub INOVIT (http://www.inovit.pl/tarmac.php). Doszedłem do wniosku, że więcej niż 2.500 zł nie ma sensu wydawać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@rcin Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 przy tym kursie dolara to chyba średnio opłacalne :roll: -szukasz 17"? ja tylko takich. Dokładnie takich jak Ty zapewne. Enkei lub BBS do STI - 7x17, 5x100, ET 55 (lub 45 w górę). Jeśli nic ciekawego nie znajdę to w grę wchodzi ROTA GR-A lub INOVIT (http://www.inovit.pl/tarmac.php). Doszedłem do wniosku, że więcej niż 2.500 zł nie ma sensu wydawać. To jest nas trzech Na razie w zasięgu jest Rota GR-A, ale bede jeszcze szukał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 przy tym kursie dolara to chyba średnio opłacalne :roll: -szukasz 17"? ja tylko takich. Dokładnie takich jak Ty zapewne. Enkei lub BBS do STI - 7x17, 5x100, ET 55 (lub 45 w górę). Jeśli nic ciekawego nie znajdę to w grę wchodzi ROTA GR-A lub INOVIT (http://www.inovit.pl/tarmac.php). Doszedłem do wniosku, że więcej niż 2.500 zł nie ma sensu wydawać. Rota? :roll: to juz lepiej wezcie i zrobcie sobie na zamowienie wieloszprychowe Braid'y albo Team Dynamics'y, nie powinno byc znacznie wiecej niz 2500 PLN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 przy tym kursie dolara to chyba średnio opłacalne :roll: -szukasz 17"? ja tylko takich. Dokładnie takich jak Ty zapewne. Enkei lub BBS do STI - 7x17, 5x100, ET 55 (lub 45 w górę). Jeśli nic ciekawego nie znajdę to w grę wchodzi ROTA GR-A lub INOVIT (http://www.inovit.pl/tarmac.php). Doszedłem do wniosku, że więcej niż 2.500 zł nie ma sensu wydawać. To jest nas trzech Na razie w zasięgu jest Rota GR-A, ale bede jeszcze szukał Nie. Jest nas czterech. Do tej pory bylem zdecydowany na Rota. Teraz juz sam nie wiem...Jedno, co wiem, to, ze musza byc zlote. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_k Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 hiehiehie.....jak znajdziecie takie ładne szprychowe 17' do STi pod 5x100 to też chętnie przygarne komplet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 marcin_k, nie jak znajdziecie, tylko tez szukaj! [ Dodano: Pią Gru 19, 2008 1:16 am ] Gdyby byly zlote... : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki79 Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 a znacie może felgi firmy MAK? czek dis ałt gajs! - a tutaj złote MAK Fiorano (nie do dostania raczej): te są fajne i chyba mają 5x100: eddie_gt4- te BBSy, o których rozmawialiśmy, w EU nie występują z PCD 5x100- jak mówisz, w grę wchodziłyby felgi z US. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 (...) eddie_gt4- te BBSy, o których rozmawialiśmy, w EU nie występują z PCD 5x100- jak mówisz, w grę wchodziłyby felgi z US. przeciez tak i pisalem :smile: dlatego trzeba polowac na takie felgi, sa tego warte! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 zaki79, te zlote maki spod monte kasyno, to moglyby byc, tylko co za nimi przemawia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_k Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 marcin_k, nie jak znajdziecie, tylko tez szukaj! tak jest :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom78 Opublikowano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 czy ktos z forum ma moze takie felgi ? http://allegro.pl/item509757615_felgi_d ... et_48.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 czy ktos z forum ma moze takie felgi ? http://allegro.pl/item509...x100_et_48.html Urbanek miał ten model felgi w foresterze, którego mu później ukradli. (felgi w kolorze biało-srebrnym) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woyt Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 i ja się zapytam o poradę: na wiosnę planuję zakup 18" do mojego Legacy. jaka specyfikacja "techniczna" takich felg (ET, szerokość, itp)? jaki rozmiar opony na taką felgę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Zastanawiam sie nad zamiana fabrycznych 17" w legacu MY08 na 16" (6.5x16 ET55). Powod - (niestety) komfort jazdy Teraz pytanie: czy jesli na 16" zaloze Potenze (bardzo polubilem te opony) to roznica w komforcie jazdy w stosunku do 17" (takze z Potenza) bedzie zauwazalna? Tzn. czy gra jest warta swieczki? Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Zastanawiam sie nad zamiana fabrycznych 17" w legacu MY08 na 16" (6.5x16 ET55). Powod - (niestety) komfort jazdy Teraz pytanie: czy jesli na 16" zaloze Potenze (bardzo polubilem te opony) to roznica w komforcie jazdy w stosunku do 17" (takze z Potenza) bedzie zauwazalna? Tzn. czy gra jest warta swieczki? Pozdr. Szczerze mówiąc odradzam. Różnicy w komforcie nie będzie, a duża w prowadzeniu. Założyłem na zimę 16, i nie mogę się doczekać wiosny. Sebastian32 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 Szczerze mówiąc odradzam. Różnicy w komforcie nie będzie, a duża w prowadzeniu. Założyłem na zimę 16, i nie mogę się doczekać wiosny. Hmm, u mnie pomysl narodzil wlasnie sie kiedy zalozylem zimowe 16". Owszem, na rownej drodze jest mniej "rasowo" ale na nierownosciach moge spokojnie pojechac szybciej bez strat na komforcie. Jestem ciekaw jak duza jest roznica miedzy zimowymi 'walonkami' z indeksem H a twardsza Potenza w tym samym rozmiarze. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki79 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Oglądam te felgi i oglądam i pojawiły się kolejne oferty i związane z nimi pytania :smile: : - Czy OZ Superleggera 17" wchodzą na zaciski STI? - Czy ktoś z Was ma w/w felgi i mógłby napisać jak się sprawują? - Czy ET do WRXa musi być jakieś konkretne (przedział od-do) Rozważam te OZy albo ATSy 17" (te chyba bez problemu wchodzą na w/w zaciski) ps. Knurek- zacny avatar, się uśmiałem hehehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anathema Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Może kogoś zainteresują... http://allegro.pl/item530908925_17_felg ... x_sti.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki79 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Jeszcze jedno pytanko: - Czy do założenia felg ATS (model chyba DTM się nazywa) potrzebuję pierścieni centrujących? (auto -WRX 02'- US Spec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Jeszcze jedno pytanko: - Czy do założenia felg ATS (model chyba DTM się nazywa) potrzebuję pierścieni centrujących? (auto -WRX 02'- US Spec) Ja mam ATS DTM, nie trzeba do nich żadnych pierścieni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki79 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Mam takie pytanko i chyba to jest wątek, w którym powinienem je zadać. Zastanawiam się gdzie i jakie śruby do felg kupić. Pytam ponieważ kiedyś, w Toyotce, miałem jakieś lipne, które po iluś odkręceniach zaczęły brzęczeć i dzwonić w czasie jazdy (dokładnie to brzęczały takie podkładki). To było jakieś chińskie badziewie. Pytanie dotyczy również śrub z nakrętką zabezpieczającą (czy jak to się tam nazywa). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Mam takie pytanko i chyba to jest wątek, w którym powinienem je zadać. Zastanawiam się gdzie i jakie śruby do felg kupić. Pytam ponieważ kiedyś, w Toyotce, miałem jakieś lipne, które po iluś odkręceniach zaczęły brzęczeć i dzwonić w czasie jazdy (dokładnie to brzęczały takie podkładki). To było jakieś chińskie badziewie. Pytanie dotyczy również śrub z nakrętką zabezpieczającą (czy jak to się tam nazywa). w Tojocie do OEM'owych felg musisz miec spec. OEM sruby z plaska podkladka (sruby bywaja roznej dlugosci - dostosowane do konkretnego meodelu felg :cool: ), w ktorych nic nie brzeczy a w WRX'ie to masz nie sruby, a nakretki co do nakretek zabezpieczajacych, to polecam McGard (albo oryginalne Subarowskie - w koncu to te same McGard'y, tylko ze w Subarowskim opakowaniu - do kupienia w ASO ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki79 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 eddie_gt4- dzięki- jak je nabędę to masz u mnie pomuka :smile:. Muszę zapytać w ASO ile sobie za takie śrubki/nakrętki liczą. Czy w ASO dostanę też tą "wyjątkową" śrubę zabezpieczającą? Ju noł łot Aj min? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się