Skocz do zawartości

FELGI - co, gdzie i jak?


alunetik

Rekomendowane odpowiedzi

2 minuty temu, Danko napisał:

@Bonlessno na pewno tak zrobię, ale jestem zły na siebie, że w ogóle dałem się tak potraktować :censored:

Nie ma się co stresować. Ważne, że felgi jeszcze nie są pomalowane i możesz zmienić decyzję. Warto dobrze dobrać kolor bo masz fajne koła, fajne auto i szkoda by było to zepsuć "musztardowym" kolorem :P

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Bonless napisał:

Nie ma się co stresować. Ważne, że felgi jeszcze nie są pomalowane i możesz zmienić decyzję. Warto dobrze dobrać kolor bo masz fajne koła, fajne auto i szkoda by było to zepsuć "musztardowym" kolorem :P

No pewnie racja. No nic. Dzięki za opinie i ciepłe słówko :PBędę coś działał i się chwalił jak to się rozwinie. :hi:

Tymczasem wrócę do pytania o porady dotyczące kapsli. Myślałem, żeby te imbusy wykręcić, papierem ściernym przeleciec całość, albo przynajmniej ten goły metal. Choć ten niebieski pasek może też bym jakoś odświeżył

20200408_151744.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, Danko napisał:

Tymczasem wrócę do pytania o porady dotyczące kapsli. Myślałem, żeby te imbusy wykręcić, papierem ściernym przeleciec całość, albo przynajmniej ten goły metal. Choć ten niebieski pasek może też bym jakoś odświeżył

 

Jeżeli te kapsle są metalowe to dobrze by było je chociaż przeszlifować. Środka z logiem bym nie ruszał (ewentualnie pędzelkiem poprawił napisy na czarno). Tą niebieską obwódkę też bym usunął bo chyba do niczego nie będzie pasować.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, rosaskc napisał:

Właśnie znalazłem na nasiocu, że 23.55 lbs, czyli jak piszesz 10.6-10.7 kg :) Dzięki!

 

A wiesz może jak Enkei Wakasa 18x8 ET45? Chyba ostatnio takie sprzedawałeś.

10,3 kg:)

Edytowane przez abecer
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, rosaskc napisał:

 

No co za gość, wagę felg z pamięci podaje :biglol:

Dzięki wielkie!

Nie wszystkie znam na pamięć :biglol:

Nie ma za co ;)

Edytowane przez abecer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, abecer napisał:

Moje ulubione bbs forged:)

Myślałem że są lżejsze ;)

5x114,3. 8x17, ET 53

8,4 KG

20200428_110744.jpg

20200428_110727.jpg

I tu jestem mocno zaskoczony bo moje Rays Gram Lights 17x8,5 ET40 ważą 8,2kg sztuka, a nie są kute...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, skwaro napisał:

I tu jestem mocno zaskoczony bo moje Rays Gram Lights 17x8,5 ET40 ważą 8,2kg sztuka, a nie są kute...

Ja też ;), negatywnie :(.  Z drugiej strony Rays to juz najwyższa półka jeżeli chodzi o producenta felg wiec nie ma się co dziwić. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, abecer napisał:

Ja też ;), negatywnie :(.  Z drugiej strony Rays to juz najwyższa półka jeżeli chodzi o producenta felg wiec nie ma się co dziwić. 

Niby tak, ale Gram Lights to trochę budżetowa linia w ich ofercie, spodziewałem się że kute BBSy będą lżejsze bo to jednak top of the shelf...

 

1 minutę temu, abecer napisał:

Enkei RPF1 też nie są kute;)

5x114,3 ET 45. 9x17

7,2 kg

 

Advan RG2 5x114,3 17x8.5 ET50 ważyły tyle samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...