ppmarian Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 o ile nt. 1.6, 1.8, 2.2 i 2.5 niewiele wiem to napisze o 2.0 (jesli cos jest bledne prosze to o poprawienie) 2.0 sohc 115 KM: filtr powietrza przy blotniku, przeplywka, hydarulicza regulacja luzow zaworowych, 1x sonda lalmbda 2.0 sohc 125 KM: filtr powietrza tuz przed przepustnica, MAP sensor, luz zaworowy regulowany "na srubkach" co 100kkm, 1x sonda lambda 2.0 dohc 15x - 16x KM: filt tuz przed przepustnica, przeplywka, luz zaworowy regulowany plytkami co 100kkm, 2x sonda lambda podobno wszystkie 2.0 sa udane i nie ulegaja "typowym subaroskim awariom" typu: piston slap, przegrzanie jednego z cylindrow, wydmuchanie uszczelek pod glowica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi