Asmus Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Czy jest jakiś prosty sposób aby odczytać kod błędu w w/w autku. Zapaliło mi sie na trasie, wyłączył się CRUISE i wciąż mruga, Check Engine świeci się stale. Zdjęcie klemy na jakis czas nie resetuje tego alarmu. Kostki pod kierownica mam dwie białe złaczałem i nic sie nie zmienia w mruganiu. Mam gaz zamontowany u Jako ale jestem z Gdanska wiec troche daleko ale z tego co wiem to alarmy od gazu resetują się po zdjęciu klemy. Pozdrawiam Tomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Czy jest jakiś prosty sposób aby odczytać kod błędu w w/w autku. Zapaliło mi sie na trasie, wyłączył się CRUISE i wciąż mruga, Check Engine świeci się stale. Zdjęcie klemy na jakis czas nie resetuje tego alarmu. Kostki pod kierownica mam dwie białe złaczałem i nic sie nie zmienia w mruganiu. Mam gaz zamontowany u Jako ale jestem z Gdanska wiec troche daleko ale z tego co wiem to alarmy od gazu resetują się po zdjęciu klemy. Pozdrawiam Tomek Podjedz do kogoś kto ma komputer , i odczytaj błędy , wystarczy praktycznie skaner OBD II Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Witam Chciałbym podpiąć się do tego tematu z pytaniem o złącze OBDII i o protokół SSM. Rozumiem, że jeśli możemy do niektórych Subaru podłączyć 'zwykły skaner' OBDII to oznacza, że niektóre Subaru mogą obsłużyć inny protokół niż SSM. Z tego co wyczytałem w specyfikacji OBD (z wikipedii), przez OBDII mogą przejść protokoły: SAE J1850, ISO 9141, ISO 14230, ISO 15765 (CAN) Każdy z nich działa na innych pinach (SAE - 2 i 10; CAN - 6 i 14; ISO 9141 i ISO 14230 - 7 i 15 czyli tzw. K line i L line). Czy jeśli taki 'standardowy' skaner OBDII będzie działać w Subaru, to oznacza, że wykorzysta on jeden z tych protokołów do komunikacji z odpowiednimi modułami ? Czy może standardowe kody błędów są odczytywane przez taki skaner bez wykorzystania wyżej wymienionych protokołów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Czy jest jakiś prosty sposób aby odczytać kod błędu w w/w autku. Zapaliło mi sie na trasie, wyłączył się CRUISE i wciąż mruga, Check Engine świeci się stale. Zdjęcie klemy na jakis czas nie resetuje tego alarmu. Kostki pod kierownica mam dwie białe złaczałem i nic sie nie zmienia w mruganiu. Mam gaz zamontowany u Jako ale jestem z Gdanska wiec troche daleko ale z tego co wiem to alarmy od gazu resetują się po zdjęciu klemy. Pozdrawiam Tomek Musisz zczytac bledy skanerem, mi z racji gazu co jakis czas wywala checka i zawsze jest to blad 420 - czyli katalizator :neutral: , z wielu zrodel slyszalem, ze Subaru maja bardzo czula diagnostyke OBD i sa problemy z LPG, aczkolwiek Jako jest specem w tej materii, wiec moze skontaktuj sie z nim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się