Skocz do zawartości

kontrolka VDC w Legacy `99


cyfron

Rekomendowane odpowiedzi

od czasu do czasu przy dodaniu gazu zaświeca się kontrolka ''VDC OFF'' lub ''VDC OFF'' i ''VDC'' jednocześnie, czasem nawet na kilka minut. Co może być przyczyną? Dodam, że zaczeło to się dziać po tym jak odłączyłem akumulator. Auto to Legacy `99 z silnikiem EJ251 i automatem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od czasu do czasu przy dodaniu gazu zaświeca się kontrolka ''VDC OFF'' lub ''VDC OFF'' i ''VDC'' jednocześnie, czasem nawet na kilka minut. Co może być przyczyną? Dodam, że zaczeło to się dziać po tym jak odłączyłem akumulator. Auto to Legacy `99 z silnikiem EJ251 i automatem.

 

wróżenie z fusów, sugeruję podjechać do ASO lub do kogoś kto ma oprogramowanie w celu odczytania kody błędu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Znajomy (Marek Szulczyk) tak miał, później silnik się zaczął przegrzewać, następnie wydmuchało uszczelkę pod głowicą, na końcu się okazało że to wina zamulonej chłodnicy i braku prześwitu-syfy i brud przedostają się przez pierwszą chłodnicę(chyba od klimy) i zatrzymują na drugiej przez co nie ma odpowiedniego chłodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hardcor, a co ma wspólnego VDC do chłodnicy i uszczelki pod głowicą???

 

Ma :idea: cześć chłodnicy wody, odpowiada za chłodzenie automatycznej skrzyni biegów :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hardcor, a co ma wspólnego VDC do chłodnicy i uszczelki pod głowicą???

 

Ma :idea: cześć chłodnicy wody, odpowiada za chłodzenie automatycznej skrzyni biegów :cool:

:shock: W życiu bym nie powiedział, myślałem że tylko chłodnica oleju od skrzyni, a tu coś takiego :!: :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Tak dla informacji, to były uszczelki pod głowicami, i jak się okazało przyczyna mogły być zatkane żeberka chłodnicy, przez co nie chłodziła wystarczająco silnika. Nawiasem mówiąc dziwne,że cały brud nie osadza się na chłodnicy od klimy,która jest przed chłodnica silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cyfron Jesteś szósty z takimi objawami i problemami w tym modelu z automatem . Nie chcę już roztrząsać tego tematu , kto u mnie zawinił . Najgorsza jest odpowiedż DT SIP -" nie widzimy związku w zapalaniu się kontrolki VDC OFF i awarii uszczelki silnika " . Prosiłem , aby zajęli się tym tematem , ale nie zajęli się , bo to ja poprosiłem . Że to ma związek , to wiem od półtora roku , a SIP chowa głowę w piasek . :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawiasem mówiąc dziwne,że cały brud nie osadza się na chłodnicy od klimy,która jest przed chłodnica silnika.

No właśnie sęk w tym, że 1 chłodnica (z przodu) ma większe oczka i to co się przez nią "przesieje" osadza się na tej z tyłu zamulając ją i działając jak izolator.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...