Skocz do zawartości

N14 i zwezka


Olleo

Rekomendowane odpowiedzi

Slyszalem ostatnio wersje, ze to nie nowa impreza jako tako jest wolna i nie jedzie, a wlasnie eNka ma problem po wrzuceniu regulaminowej zwezki. Szukalem takiego tematu na forum, ale nie znalazlem. Czy ktos zna przyczyne, albo chociaz grubsza co dokladniej jest problemem?

 

p.s. tak, wiem, glupie pytanie - w koncu, gdyby ktos znal przyczyne, to by ja zlikwidowal i Kuzaj by nie mial powodow do narzekan (choc zdaje sie juz nie ma po przesiadce na pezota) ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Slyszalem ostatnio wersje, ze to nie nowa impreza jako tako jest wolna i nie jedzie, a wlasnie eNka ma problem po wrzuceniu regulaminowej zwezki. Szukalem takiego tematu na forum, ale nie znalazlem. Czy ktos zna przyczyne, albo chociaz grubsza co dokladniej jest problemem?

 

p.s. tak, wiem, glupie pytanie - w koncu, gdyby ktos znal przyczyne, to by ja zlikwidowal i Kuzaj by nie mial powodow do narzekan (choc zdaje sie juz nie ma po przesiadce na pezota) ;-)

 

Myślisz że ktoś tutaj z nas wie ? skoro główny informatyk z Tommi Makinen Racing głowi się i troi żeby poprawić osiągi , i jak sam wiesz efekty sa takie sobie :cool: Silnik osprzęt w N14 jest praktycznie zupełnie inny jak w N12, inne turbo, zmienne fazy na wydechu, elektroniczna przepustnica, itd. itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w N12 była już stosowana elektroniczna przepustnica?.

To może być element, który nie jest w stanie sprostać potrzebom kierowcy rajdowego (jego szybkość) i wszystkie elektroniczne modyfikacje (zmiany oprogramowania) to strata czasu i szukanie kompromisu, można powiedzieć.... rzeźbienie w g...... .

Zmienne fazy na wydechu to samo dobro, dają dużo większe możliwości dostrojenia, tylko słyszałem głosy o ograniczonej wytrzymałości wałków rozrządu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elektroniczna przepustnica to nowośc w silniku 2.0 od MY08. Bardzo sobei chwalili ludzie z Moteca jej mozliwości, np. przy ALS ale oczywiście to nowość i trzeba się jej nauczyć.

 

AZ biorąc pod uwagę filozofię działania tego urządzenia, przynajmniej z fabrycznym kompem, TO ONA powinna się nauczyć.

 

A na poważnie przy ALS to wcale nie dziwię się, że chwalili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne to bardzo. Jakiego rodzaju problemy moga byc z przepustnica po kablu? Przeciez nawet najbardziej prymitywne mikrokontrolery obsluge moga zapewnic na poziomie 10ms maks czasu reakcji.

 

A element wykonawczy czyli przepustnica sterowana silniczkiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne to bardzo. Jakiego rodzaju problemy moga byc z przepustnica po kablu? Przeciez nawet najbardziej prymitywne mikrokontrolery obsluge moga zapewnic na poziomie 10ms maks czasu reakcji.

 

A element wykonawczy czyli przepustnica sterowana silniczkiem?

Fakt, tego nie wzialem pod uwage. Ale czy Focus WRC tez nie mial przypadkiem przepustnicy-by-wire? A przeciez byl cholernie szybki? Awaryjny, ale szybki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...