Olleo Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Slyszalem ostatnio wersje, ze to nie nowa impreza jako tako jest wolna i nie jedzie, a wlasnie eNka ma problem po wrzuceniu regulaminowej zwezki. Szukalem takiego tematu na forum, ale nie znalazlem. Czy ktos zna przyczyne, albo chociaz grubsza co dokladniej jest problemem? p.s. tak, wiem, glupie pytanie - w koncu, gdyby ktos znal przyczyne, to by ja zlikwidowal i Kuzaj by nie mial powodow do narzekan (choc zdaje sie juz nie ma po przesiadce na pezota) ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Problemy silnikowe nowej N-ki to przede wsyztskim zwykłe turbo bez kulek i skomplikowany system sterowania z przepustnicą fly-by-wire, którego jeszcze dobrze nie rozpracowano. Zdecydowanie gorszym problemem jest zawieszenia jak się okazuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Slyszalem ostatnio wersje, ze to nie nowa impreza jako tako jest wolna i nie jedzie, a wlasnie eNka ma problem po wrzuceniu regulaminowej zwezki. Szukalem takiego tematu na forum, ale nie znalazlem. Czy ktos zna przyczyne, albo chociaz grubsza co dokladniej jest problemem? p.s. tak, wiem, glupie pytanie - w koncu, gdyby ktos znal przyczyne, to by ja zlikwidowal i Kuzaj by nie mial powodow do narzekan (choc zdaje sie juz nie ma po przesiadce na pezota) ;-) Myślisz że ktoś tutaj z nas wie ? skoro główny informatyk z Tommi Makinen Racing głowi się i troi żeby poprawić osiągi , i jak sam wiesz efekty sa takie sobie :cool: Silnik osprzęt w N14 jest praktycznie zupełnie inny jak w N12, inne turbo, zmienne fazy na wydechu, elektroniczna przepustnica, itd. itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 W N14 jest silnik 2.0? A bazuje na seryjnym JDM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 W N14 jest silnik 2.0? A bazuje na seryjnym JDM? tak 2.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Azrael, bez jakich kulek to turbo? Chodzi o lozyska? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Tak, N-14 bazuje na zwykłym STI bo Spec.C jeszcze nie wyszło i ma VF-37 na ślizgowych a nie VF-36 na kulkowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Czy w N12 była już stosowana elektroniczna przepustnica?. To może być element, który nie jest w stanie sprostać potrzebom kierowcy rajdowego (jego szybkość) i wszystkie elektroniczne modyfikacje (zmiany oprogramowania) to strata czasu i szukanie kompromisu, można powiedzieć.... rzeźbienie w g...... . Zmienne fazy na wydechu to samo dobro, dają dużo większe możliwości dostrojenia, tylko słyszałem głosy o ograniczonej wytrzymałości wałków rozrządu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Elektroniczna przepustnica to nowośc w silniku 2.0 od MY08. Bardzo sobei chwalili ludzie z Moteca jej mozliwości, np. przy ALS ale oczywiście to nowość i trzeba się jej nauczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Elektroniczna przepustnica to nowośc w silniku 2.0 od MY08. Bardzo sobei chwalili ludzie z Moteca jej mozliwości, np. przy ALS ale oczywiście to nowość i trzeba się jej nauczyć. AZ biorąc pod uwagę filozofię działania tego urządzenia, przynajmniej z fabrycznym kompem, TO ONA powinna się nauczyć. A na poważnie przy ALS to wcale nie dziwię się, że chwalili. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Przy stand-alone trochę inaczej to działa niz w OEM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Dziwne to bardzo. Jakiego rodzaju problemy moga byc z przepustnica po kablu? Przeciez nawet najbardziej prymitywne mikrokontrolery obsluge moga zapewnic na poziomie 10ms maks czasu reakcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Dziwne to bardzo. Jakiego rodzaju problemy moga byc z przepustnica po kablu? Przeciez nawet najbardziej prymitywne mikrokontrolery obsluge moga zapewnic na poziomie 10ms maks czasu reakcji. A element wykonawczy czyli przepustnica sterowana silniczkiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Kwestia jest jednak głownie w dośc skomplikowanym oprogramowaniu jak sądzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Dziwne to bardzo. Jakiego rodzaju problemy moga byc z przepustnica po kablu? Przeciez nawet najbardziej prymitywne mikrokontrolery obsluge moga zapewnic na poziomie 10ms maks czasu reakcji. A element wykonawczy czyli przepustnica sterowana silniczkiem? Fakt, tego nie wzialem pod uwage. Ale czy Focus WRC tez nie mial przypadkiem przepustnicy-by-wire? A przeciez byl cholernie szybki? Awaryjny, ale szybki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Przepustnica z Focusa WRC prawdopodobnie kosztuje tyle co 1/4 N-ki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Widac musi kosztowac =) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi